Äänestys Savorin selityskyvystä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Älä äänestä siitä miten yleensä osaan selittää ajatukseni mukaisesta maailmankaikkeudesta.

Äänestä allaolevan tekstin mukaan.

Ymmärrätkö sinä mistä puhun? Ymmärrätkö että minä ymmärrän äänen etenevän MEILLE eri tavalla kuin valo liikkuu.

Lainaan tekstiä toisesta keskustelusta. Totesin tyypille ettei hänellä ole kykyä ajatella asioita Einsteinmaisesti ja ettei hän osaa ratsastaa fotonilla.
-------------------------------------------------------------------------------------

"Edelleen teoriasi ensimmäinen ongelma on ratkaisematta: valo ja ääni etenevät eri tavoin. Teoriasti on nuijittu maanrakoon. On tietysti hyvä, että puolustat sitä "viimeiseen hengenvetoon", mutta se viimeinenkin hengenveto on jo ohi - teoriasi on HYLÄTTY, lytätty, rutattu, runtattu ja puntattu roskakoriin. Sillä ei ole enää mitään arvoa. Voit vaihtaa jo levyä, ole hyvä ! Tämä on soitettu loppuun, sori. "

-----------------------------------------------------------------------------------

Tässä vastaukseni.

Olen jo ajat sitten myöntänyt että meille ääni tietysti etenee eri tavalla kuin valo liikkuu.

Mutta olen myös todennut että myös me liikumme hurjasti kiihtyvällä vauhdilla poispäin maapallon keskustasta, aivan kuten esim. auringosta avautuvat fotonit työntyvät poispäin auringosta kiihtyvällä vauhdilla.

Kun meidän raskaan aineen kappaleesta avautuu esim. kopsautuksen yhteydessä energiaa, siirtyy ääni ilmakehän molekyyli molekyyliltä eteenpäin, samalla kun ilmakehä ja me työnnymme kiihtyvällä vauhdilla poispäin maapallon keskustasta.

Jos fotoneista syntyisi poispäin auringosta työntymisen aikana vastaavia kappaleita ja molekyylejä fotoneista, jotka siis edelleen jatkavat työntymistään poispäin auringosta kiihtyvällä vauhdilla, voisi tietty paineaalto edetä fotoneista muodostuvista molekyyleistä "molekyyli" "molekyyliltä" samalla tavalla kuin ääni etenee meidän ilmakehässä, samalla kun fotonit tietysti liikkuisivat kiihtyvällä valonnopeudella poispäin auringosta.

Jos mukana liikkuisi fotoniatomeista koostuva älykäs olento, ei hän tietysti voisi havaita tuota kaikkien ympärillä olevien fotoneiden kiihtyvää työntymistä poispäin tähdestä, josta fotonit aikanaan humahtivat ja hänelle hänen maailmankaikkeutensa äänet tietysti etenisivät eri tavalla kuin hänen maailmankaikkeutensa valo.

1. Et siis ymmärrä tätä?

2. Ymmärsit, mutta vedätät?

Joko nämä vastaan vänkääjät eivät todellakaan osaa ajatella omilla aivoillaan tämän vertaa tai sitten he ovat ymmärtäneet millaisen henkilön kanssa keskustelevat ja yrittävät saada jotakin irti näillä idioottimaisilla kommenteillaan?!?

Onesimple

;):)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Eikö Savorin ketjuja ole jo aivan tarpeeksi entuudestaan?
Sinähän jo lupasit pitää juttusi yhdessä ainoassa viestiketjussa.

Vierailija

Minua kiinnostaa tietää, oletteko te kaikki niin luolaihmisiä, ettei teille todellakaan kannata kertoa miten maailmankaikkeus oikeasti toimii?!?

Jos, niin sitten voi olla parempi että taltioin tietoni tuleville sukupolville.

Onesimple

Vierailija
Savor
Minua kiinnostaa tietää, oletteko te kaikki niin luolaihmisiä, ettei teille todellakaan kannata kertoa miten maailmankaikkeus oikeasti toimii?!?

Tämä on aidosti hyvin hauska viesti. Nauran ihan kippurassa.
Tämä kelpaisi jo allekirjoitustekstiksi.

Vierailija
Tero Tekojärki
Savor

Tämä on aidosti hyvin hauska viesti. Nauran ihan kippurassa.
Tämä kelpaisi jo allekirjoitustekstiksi.

Tämä on todella hauskaa ja olen usein nauranut tulevien sukupolvien kanssa yhteistä naurua huolimatta aikasmoisesta aikakuilusta.

Savor

Vierailija
Savor

Kyllä, olemme luolaihmisiä, eikä meille kannata selittää mitään, eli tuhlaat vain aikaasi täällä, koska olemme kaikki muut idiootteja, mutta sinä, Oi mahtava Savor, olet ainut joka tämän sinun teoriasi näyttää tajuavan.

Tästä voimmekin vetää sellaisen johtopäätöksen, että tuhlaat "kolmiulotteisestilaajenevaa" energiaasi täällä turhaan, jotenka ehkä sinun täytyy etsiä jokin toinen Foorumi (demi.fi), jonka voit floodia täyteen näitä sinun hauskoja viestejäsi ja jättää siinä samalla tämän, luolaihmisiä täynnä olevan foorumin, rauhaan...

Vierailija

Realityn iso-Jussimainen huumori on purevaa, mutta omalta osaltani
haluaisin vielä sanoa sen, ettei minulla ainakaan ole Savoria vastaan
ollut koskaan yhtään mitään.

Toivoisin ainoastaan, että hän pyrkisi keskittämään kirjoituksensa, eikä perustaisi
aina uutta viestiketjua suurinpiirtein jokaiselle viestilleen.

Peace maan! ja rauhallista laajenemista näin pääsiäisen pitkänä perjantaina.

Vierailija
Tero Tekojärki
Realityn iso-Jussimainen huumori on purevaa, mutta omalta osaltani
haluaisin vielä sanoa sen, ettei minulla ainakaan ole Savoria vastaan
ollut koskaan yhtään mitään.

Toivoisin ainoastaan, että hän pyrkisi keskittämään kirjoituksensa, eikä perustaisi
aina uutta viestiketjua suurinpiirtein jokaiselle viestilleen.

Peace maan! ja rauhallista laajenemista näin pääsiäisen pitkänä perjantaina.

Kiitos samoin.

Ja jos aika käy pitkänä perjantaina pitkäksi, niin iloitkaa ja laajentukaa joiltakin vartalon osiltanne eri tahtiin aikanne, kunnes osa nesteistänne laajenee räjähdyksenomaisesti, jonka jälkeen kroppanne laajeneminen tasapainottuu.

Onesimple

Vierailija
Savor

Jos, niin sitten voi olla parempi että taltioin tietoni tuleville sukupolville.

Onesimple

Sinun älykkyysosamääräsi on niin matala, ettemme siksi ole kanssasi samalla aaltopituudella, et voi tunkea tähän kerhoon, edellytykset puuttuvat.
Mene johonkin teinifoorumiin lässyttämään urpo.

John Carter
Seuraa 
Viestejä7535
Liittynyt17.2.2006

Olette oikeassa, Savor painii liian kovassa seurassa,omaan tieto/osaamis tasoonsa nähden.

Toivottovasti muut palstalaiset ymmärtävät olevansa tekemisissä"potilaan"kanssa ja lopettavat vastailemasta näihin tyhjänpäiväisiin huuhaa avauksiin.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija
John Carter
Olette oikeassa, Savor painii liian kovassa seurassa,omaan tieto/osaamis tasoonsa nähden.

Toivottovasti muut palstalaiset ymmärtävät olevansa tekemisissä"potilaan"kanssa ja lopettavat vastailemasta näihin tyhjänpäiväisiin huuhaa avauksiin.

Ei kovin älykäs viesti!!!

Ei edes tarvitse olla älykäs, että ymmärtää että jo John Carterin viestin lähetyksessä on ristiriita viestin sisältöön nähden?!?

Vierailija
John Carter

Savor pysyi yhdessä ketjussa pari viikkoa, jossa hänelle kerrottiin teoriansa mahdottomuus, ei auttanut, laitetaan tyyppi vastaamattomuusboikottiin, ei oteta kantaa lässytyksiin?
T.akateemisten liitto

Vierailija
Savor
John Carter

Ei edes tarvitse olla älykäs, että ymmärtää että jo John Carterin viestin lähetyksessä on ristiriita viestin sisältöön nähden?!?

Ovat vain kateellisia sinulle.

Moni viisas on kuluneiden vuosisatojen aikana todennut, että yleensä se
yksinkertaisin selitys asioille on samalla se ainoa oikea selitys.

Kaikenmaailman pimeiden energioiden ja aineiden seassa Savorin laajeneminen
kuulostaa ainoalta järkevältä vaihtoehdolta.

Vierailija
Tero Tekojärki
Savor
John Carter

Ovat vain kateellisia sinulle.

Moni viisas on vuosi satojen aikana todennut, että se yksinkertaisin selitys asioille
on yleensä se oikea selitys.

Kaikenmaailman pimeiden energioiden ja aineiden seassa Savorin laajeneminen
kuulostaa ainoalta järkevältä vaihtoehdolta.

Oletko savorin multinikki vai idiootti?

Vierailija
fenomenologi

Jälkimmäisestä en ole varma.

Kyllä minä ennemmin vaikka Savorin sadut nielen, kuin joidenkin kertakaikkiaan
naurettavien "pimeiden" energioiden ja -aineiden olemassaolon.

Vierailija
Tero Tekojärki
fenomenologi

Jälkimmäisestä en ole varma.

Kyllä minä ennemmin vaikka Savorin sadut nielen, kuin joidenkin kertakaikkiaan
naurettavien "pimeiden" energioiden ja -aineiden olemassaolon.

Miksi ne ovat mielestäsi naurettavia, galaksit eivät pysy kasassa ilman lisämassaa kun vertaa niiden ulkolaidoilla kiertävien tähtien nopeuksiin, ja pimeä energia on ainoa selitys sille miksi maailmankaikkeuden laajenemisnopeus on kiihtyvä.
Jotkut hakee uskonnosta selitystä asioille, mitä he eivät ymmärrä, hae sinä siitä mitä sinulle kerrotaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat