Hauskat/Hirveät KÄNNIREISSUT

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lähes jokainen meistä on juonut tuota viisaten juomaa: Alkoholia. Ja lähes yhtämonelta löytyy mitä karmaisevimpia aamu jysäreitä, outojen paikkojen heräämisiä, henkistä krapulaa, kadonnut eilinen ym... Mutta myös mitä herkullisempia iltoja jne... Jos joltain löytyy taskunpohjalta kommelluksista ym kerrottavaa, olisi mukava kuulla!

Esim. Itse heräsin kisahallin putkasta elämäni ensimmäistä kertaa n. 2kk sitten. Täysin tietämättömänä edellisen illan tapahtumista mitään(erittäin harvinaista), tietenkin ilman rahaa ym... Jopa ilman kenkiä, ulkona yli -20... Mielessä kävi pahimmat kauhuskenaariot, mutta myöhemmin selvisi yksityiskohdat...

Ei ollut mikään ylväs hetki, vaikka kuulun ehdottomasti siihen ihmisryhmään jolle aina sattuu ja tapahtuu, varsinkin alkoholin kera, mutta onneksi 95% sattuneista tapahtumista aiheuttaa aamulla lähinnä hymyä paitsi omaan krapulaiseen kajuuttaan, niin myös ystäväpiirin mieliin...(?)

Eli täällä on varmasti kuolemattomia/arkisia/hauskoja/hävettäviä kokemuksia... Eli jos rintaasi pisti, tai vienoa hymyä...

Kommentit (3)

Vierailija

Noin 10 vuotta sitten, elokuussa, päätin alkaa juomaan. Houkuttelin kaverin mukaan, ostettiin kotiviinivehkeet ja alettiin röpötellä. Ajattelin kokeilla, että millaista on juoda viikkotolkulla, siten ettei tarvi sunnuntaina voivotella viikonlopun lyhyyttä. Tammikuussa tajusin, että minua ei enää janottanut ja lopetin. Kaverini joi vielä helmikuun ja lopetti sitten. En ollut sikalärveissä kovinkaan monesti, mutta oli se jotenkin vapauttavaa olla pienessä sievässä jo aamusta, viikonpäivästä riippumatta. Asiat tuntuivat luistavan. Tuohon vajaan 6 kuukauden mittaiseen jaksoon ei mahtunut täysin selviä päiviä kuin pari. Viikossa selkeästi humalaisia päiviä oli 4-5, samoin krapulapäiviä oli 4-5. Viikon loput päivät olivat sitten rauhallisempaa tissuttelua.

Olisihan sitä voinut huonolla tuurilla vaikka alkoholisoitua tai teloa itsensä muuten, mutta olin onnekas. Putkaan en joutunut enkä tappeluihin. Tuntemattomista huoneista en herännyt, mutta monesti kyllä toisaalta mihin muka muistin menneeni. Nyt voi sanoa, että hyvä kun tuli kokeiltua, hauskaa oli

Vierailija

Kerran heräsin kävellessäni kadulla Tromssassa.

Niin, ensimmäinen muistikuvani siltä aamulta oli että kävelen katua pitkin eteenpäin ja pysähdyn, katson taaksepäin ja ihmetteleen että missäs sitä nyt ollaan.

Oltiin edellisenä päivänä viety kaveri Kuopion linja-auto asemalle ja sen jälkeen naureskellen päätetty, että ajetaankin Suonenjoelle samaa kaveria vastaan ja viedään linja-autoasemalta kotiin. No matkan varrella lähdettiin oikaisemaan yhtä risteystä liian aikaisin ja eksyttiin muistaakseni Vesannolle, jossa päätettiin lähteä jäämerelle.

Semmoista.

Onesimple

;):)

Vierailija

Olen nähnyt usein unta, niin että olemme lähteneet kavereiden kanssa juomaan ja sitten herään aamulla ja en taaskaan muista illasta juuri mitään. Harmittaa, kunnes herään ja huomaan sen olleenkin vain unta.

Onesimple

;):)

Uusimmat

Suosituimmat