Lasse Liittynyt -äänestys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pitäisikö tämä antaa alkuperäisen Liittyneen käyttöön?

Hän on selvästikin kasvanut henkisesti ja voisi olla vakaan kypsä käyttämään tätä lanseemaansa tavaramerkkiä. Onhan hän foorumin kantavia hahmoja tiäremiähen ohella.

Tähän liittyisi sähköpostitili ilman spämmejä ym. mukavaa. Mielipiteitä kaipaisin lähinnä ja esimerkiksi siitä miten oikea Lasse Liittynyt todistaa olevansa oikea.

Edit: itseasiassa olen hyvin yllättynyt, että
sain kuin sainkin tämän tunnuksen käyttööni.

Olin varma, että kyseinen henkilö vain kiusottelee lupauksillaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kiitos. Olen hyvin otettu viestistäsi, hyvä kaima.

Kenelle annamme kunnian hyvästä roolisuorituksestasi?
salaille? Echi/Neonomidelle? Aweb/Koshille? h&h/Armitagelle? eronneelle? Jollekin muulle?

Lasse Liittynyt
..Mielipiteitä kaipaisin lähinnä ja esimerkiksi siitä miten oikea Lasse Liittynyt todistaa olevansa oikea.

Toisaalta, jos tämä onkin vaan kiero yritys saada 'Liittynyt'-nimimerkin
salasana omaan haltuusi, haluaisin kysyä, mitä IHMETTÄ sinä tekisit bannatulla tunnuksella?

Vierailija

Saat tunnukset heti, kun todistat jollain tavalla olevasi oikea Liittynyt.
Sinullehan tämä tavaramerkki oikeasti kuuluu.

Vierailija
Lasse Liittynyt
..Saat tunnukset heti, kun todistat jollain tavalla olevasi oikea Liittynyt.
Sinullehan tämä tavaramerkki oikeasti kuuluu.

Tiedät itsekin, että ainoa varma keino todistaa se, on antaa sinulle bannatun
'Liittynyt'-tunnukseni tai 'Vakaan' salasana ja sitä en tee.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Tero Tekojärki
Kiitos. Olen hyvin otettu viestistäsi, hyvä kaima.

salaille? Echi/Neonomidelle? Aweb/Koshille? h&h/Armitagelle? eronneelle? Jollekin muulle?

En minä osaisi tuollaista. Luultavasti tuo on taaskin oman kieroontuneen jakomielesi pitkäjänteistä haistattelua muille ihmisille. Mutta täytyy myöntää, että juttusi ovat parhaimmillaan hauskoja, useimmiten tylsää hoax-höpinää.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Nyt tiedän, ryhdytään kaikki urakalla trollaamaan! Unohdetaan oma elämämme, ja pyöritään tiede.fi - palstalla, ja jokaisella on oltava vähintään 10 eri nimimerkkiä. Jatkuva alapäähuumorin levitteleminen tyyliin maukka pervojätkä on ehdoton edellytys sille, että ei saa banneja. rikotaan 1000000 viestin raja jo tänään!

Vierailija
tyson
Nyt tiedän, ryhdytään kaikki urakalla trollaamaan! Unohdetaan oma elämämme, ja pyöritään tiede.fi - palstalla, ja jokaisella on oltava vähintään 10 eri nimimerkkiä. Jatkuva alapäähuumorin levitteleminen tyyliin maukka pervojätkä on ehdoton edellytys sille, että ei saa banneja. rikotaan 1000000 viestin raja jo tänään!

Itseasiassa, nimenomaan Liittynyt taitaa olla ainoa käyttäjä minun lisäkseni, joka edes yrittää saada teinitrolli Maukka Perusjatkan lopettamaan alapääjuttujensa suoltamisen tiedepalstalla.

Typerää rinnastaa Liittynyt Maukkaan.

Vierailija

Lasse Liittynyt-nimimerkillä kirjoittanut henkilö oli kuin olikin
sanansa arvoinen mies (tai nainen).

Nyt jäi kylläkin vaivaamaan, kuka hän todellisuudessa oli..

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Missä on nyt Tero? Tai oikea Lasse Liittynyt?
Taitaa ollakin Telex Tekomuna?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Salai: Missä on nyt Tero? Tai oikea Lasse Liittynyt?
Taitaa ollakin Telex Tekomuna?

Eipä tuolla minulle mitään väliä ole. On, kuka sitten tahansa.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Tero kehui saaneensa Liittyneen nimimerkin käyttöönsä ja katosi kokonaan foorumilta. Ei kai vaan poistettu? Oikea Liittynyt kirjoitti parhaimmillaan oikein nautittavia juttuja. Ikävä, jos kokonaan poistui meidän irvailijoitten joukosta.

Tai kai se vauvastakin kasvaa lapsi, joskus.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

No. Tunnustan, minä pidin Lasse Liittyneen nimimerkkiä varattuna.

Pelkästään ilkeyttäni.

Vierailija
salai
No. Tunnustan, minä pidin Lasse Liittyneen nimimerkkiä varattuna.

Pelkästään ilkeyttäni.

Minähän arvasin.
Ensimmäisenähän minä sinua epäilinkin!

Tero Tekojärki
salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Ja ensimmäiseksi muutit avateren. Etsin pitkään, kunnes löysin sen tuohon vanhaan partaan sopivan "wankerin"

Eikä millään pahalla, elämä on älyllistä leikkiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat