Jekku broidille. Apua tarvitaan.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Elikkäs broidini käyttää minun konetta ja mesettelee tällä, Pitäisi saada jekkua varten Veljen salasana, mutta miten saan/saanko mitenkään salasanaa tallenettua koneelle jos veljellä on automaattinen salasanantallennus pois päältä?

Kommentit (6)

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
giggelsson
Elikkäs broidini käyttää minun konetta ja mesettelee tällä, Pitäisi saada jekkua varten Veljen salasana, mutta miten saan/saanko mitenkään salasanaa tallenettua koneelle jos veljellä on automaattinen salasanantallennus pois päältä?

Vaikka et ehkä vielä olisikaan varsinaisesti rikosoikeudellisesti vastuuiässä, olet kuitenkin valmistelemassa tietomurtoa, joka on määritelty Rikoslain 38 luku 8 §:ssä, ja jonka yrityskin on rangaistava teko. Ransgaistusasteikko vaihtelee sakosta yhteen vuoteeen vankeutta.

Vierailija
giggelsson

Tiedän miten saisit ongittua salasanan, mutta enpä kerro.

EDIT: tässä ohjeet kunnon jekkua varten: koodaa sellainen vale-messengeri, että kun veljesi on kirjoittanut siihen käyttäjätunnuksen ja salasanan, ruudulle alkaa ilmestymään kaikenlaista sättimistä ja goatse-kuvia.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Meikä matkisi messengerin käynnistystä salasanaan asti kätevällä ohjelmanpätkällä. Sittemmin kone "jumittuisi" ja tuo ohjelmanpätkä lakkaisi olemasta.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
Meikä matkisi messengerin käynnistystä salasanaan asti kätevällä ohjelmanpätkällä. Sittemmin kone "jumittuisi" ja tuo ohjelmanpätkä lakkaisi olemasta.

Kaikkein yksinkertaisinta olisi tehdä sellainen vale-messengeri, että aina kun sen käynnistää, kone sammuu. Loppuisi veljen mesettelyinto lyhyeen. Saa tehtyä suhteellisen helposti esim. gamemakerillä tai gamesfactorylla. Siihen sitten joku extension, esim. powerapp lite.

EDIT: vieläkin helpompaa olisi tietysti siirtää joitain mesen kriittisiä tiedostoja muualle siksi aikaa aina kun lähtee pois koneelta.

Vierailija
giggelsson

Hmmmm. etkö voi laitaa koneesesi SALASANAA? Vai murtaako/nollaako broidisi aina admin salasanan linukkaboottilevyllä?

Vierailija
Paul M

Tai sitten keyloggeri, virustorjunta tietty pitäisi "hoidella" hiljaiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat