Suomalainen öljysheikki- onko tietoa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muistan, että kun olin pieni, tuli jokin juttu TV:stä että Nilsiällä oli jokin suomalaista maaöljyä pumppaava tyyppi. Meinasi oikein öljysheikiksi ryhtyä. Firman nimi oli Man-Oil tai jokin vastaava... onko oikea muistikuva? Mitähän mahtaa tälle MANOIL tai MAN-OIL pomolle nykyään kuulua?
Jokin tuommoinen se oli.

Muistan että kun olin pieni, oli jokin Nilsiän öljysheikki. Yhdellä sukulaisella vain löytyi kanisteri jossa on teksti Man-Oil kellarin perukoilta ja tuotantopaikka ja aika 1984 tms ja Nilsiä tekopaikkana... joskus ajanut siitä ohi. Oliko tuo öljy toimivaa moottoreissa vai jotain huuhaa-p*****?
No, kun on unohtunut kanisteri, ei enää kumminkaan 80's öljyä viitsi käyttää.

Kommentit (2)

Vierailija

Kyseinen heppu ilmeisesti kierrätti jäteöljyä itse kehittämällään puhdistimella.

Kierrätysöljyjähän ne nykyisin ovat melkein kaikki halpamerkit. Sanovat, että sheikin tuotteita voi ostaa nykyisin Nesteen tuotteina.

Vierailija

Google antoi linkin Suomi24-keskusteluun, josta alla oleva lainaus:

eilen vielä oli hengissä
Kirjoittanut: taunon veljentytön exmies 28.8.2006 klo 08.03

kuulostaa melko asiattomilta lähes kaikki nuo teidän viestinne tällä palstalla: ensinnäkin taunolla EI ole naisia haaremiksi asti. ainoastaan ex-vaimo vesilahdella sekä tämä nykyinen nilsiässä. toiseksi tauno on syvästi uskovainen mies (helluntalainen kuten koko lapsuudenkotinsa). hän kyllä vaikuttaa hieman höpsähtäneeltä!, mutta myöntäkää pois oikein kunnon vnhan ajan harmittomia kylähulluja me tarvitaankin voidaksemme peilata omaa erinomaisuuttamme. nauramme muiden hulluudelle ja pöljyydelle kun omaamme emme huomaa emmekä myönnä olevan olemassakaan. mitä itse taunon tuotteisiin tulee niin sitä itseään peetähän ne ovat. pelkkä neronleimaus puhdistaa jäteöljyä mukamas uuteen hyötykäyttöön. tiedän tuotantoprosessin, kun olin aikoinaan vesilahden "jalostamolla" työssä. onhan taunon elämä niistä vuosista muuttunut melko tavalla. itse olen hänet jättänyt täysin rauhaan erottuani hänen veljentyttärestään jo ennen kuin karpo teki taunosta sheikin. ei tämä ei ole taunon maksama puolustuspuhe, ainoastaan vain kehoitus ottaa asioista selvää ennen kuin tulette kirjoittamaan asiattomuuksia. jään mielenkiinnolla odottamaan kommentteja.

KuosmasTane siis potkinee edelleen

Uusimmat

Suosituimmat