Hukumme paskaan

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Huomasi hyvin mitä tarkoitti Pääsiäisen pyhinä se että ihmisten tietokoneet olivat umpikiinni ja virratta.

Roskapostin määrä putosi muutamaan prosenttiin tavanomaisesta. Hyvä jos sain edes kolmekymmentä spämmiä Pitkäperjantaina.

Jos kansalaiset suhtautuvat muuhunkin hygieniaan yhtä välinpitämättömästi kuin tietokoneittensa virtuaaliseen ulostamiseen, hukumme aivan pian myös oikeaan paskaan.

Onko se niin vaikeaa ottaa selvää mitä koneesi tekee sinun tietämättäsi?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (11)

Vierailija
Vaari
Roskapostin määrä putosi muutamaan prosenttiin tavanomaisesta. Hyvä jos sain edes kolmekymmentä spämmiä Pitkäperjantaina.

No perkele. Minä kun avasin arkkuni, niin kolmatta sataa roskapostia oli jo odottamassa. Saisinpa käsiini ne nörttihipit, jotka tuota harjoittavat. Niiden veri on tosin kaikin puolin kelvotonta, mutta ainahan sitä voi muuten vain vuodattaa...

Vierailija
Vaari
Huomasi hyvin mitä tarkoitti Pääsiäisen pyhinä se että ihmisten tietokoneet olivat umpikiinni ja virratta.

Jos kansalaiset suhtautuvat muuhunkin hygieniaan yhtä välinpitämättömästi kuin tietokoneittensa virtuaaliseen ulostamiseen, hukumme aivan pian myös oikeaan paskaan.

Onko se niin vaikeaa ottaa selvää mitä koneesi tekee sinun tietämättäsi?

En ole saanut koskaan roskapostia, oletko ilmoittanut sähköpostiosoitteesi netissä, johtunee siitä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

En hitossa. Tietenkään. Oletan että joku/jotkut jolla on mun osoitteeni koneensa muistissa on jättänyt suihkun väliin.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

öö...

olen tietotekniikka idiootti...
ja tietämätön..

eli olenko uhka...

kun käytän mäkkiä...

siis voinko levittää
"viruksia" tietämättäni.. ?

kiitos.. jos vastaat..

ja varsinkin mitä minun pitäisi tehdä..
jos ?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olet puhto. Mäcille ei tietääkseni ole ainuttakaan vakavasti otettavaa virusta tällä hetkellä tarjolla.

Vierailija

Aika outoa, sillä olen käyttänyt samaa sähköpostiosoitetta käytännössä kaikkeen, mutta en saa kuukaudessa ainuttakaan roskapostia. Työskentelen jossain määrin vielä IT-hommissa. Viime vuoden puolella sain muutamia mainosviestejä, mutta nekin katosivat, kun päivitin palvelutasoa hieman korkeammaksi.

Enkä varmasti valehtele.

Johtuneeko palveluntarjoajasta (Fastmail.fm)?

Vierailija

" Sillä maailma hukkuu paskaan/me vain luemme lehtiä,
pitäis nopsaa laulaan rastaan/jos se meinaa ehtiä", lauloivat Badding ja
M. A Numminen.

Uusimmat

Suosituimmat