Astrologia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voiko joku selittää... Olen huvin vuoksi kavereiden kanssa tilannut astrologilta tulkinnan. En ole koskaan uskonut siihen, enkä sen kummempaa tiennyt mitä ja miten siellä lasketaan. Kun sain tulkinnan CD:lle hämmästyin... Astrologi ei ole edes nähnyt minua koskaan (kaikki hoitui e-mailin kautta) ei voinut mistään tietää minusta mitään, eikä edes saada selville mistään minusta (olen Virosta)... Asiat jotka koskivat menneisyyttäni tulkinnassa, pitivat 100% paikkaansa. Jopa vuosilukuja koskaan mitäkin tapahtui esim. muutto, tärkeän mieshenkilön elämään astuminen, "ongelmavuodet" siis ihan minä vuonna mikäkin tapahtui kaikki piytivat paikkaansa. Luonneanalyysikin oli suorastan shokeerava... Siis ihan pikkutarkasti minusta kertoo ihminen, joka ei ole minua nähnyt. Ei sellaisia luonnenpiirteitä, joita löytyy kaikilta, tai mikä ihminen voi helposti "omaksua" itselleen, vaan ihan sellaisia, joista VAIN minä tiedän (ei välttämättä hyviä) ja pidän niitä sisälläni, ettei kukaan huomas . Siis jännää... Kavereillä sama juttu... Voisko joku selittää, joku viisas... MITEN tämä on mahdollista? Ajattelin aina astrologejä huijareiksi, kuten myös ennustajia... MITEN on mahdollista että planeetat vaikuttavat mun luonnenpiirteisiin, elämään jne. Hullulta kuulostaa..........

Sivut

Kommentit (16)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Oot vaan niin massateini, että käyttäytymismalli on helppo ennustaa. Ja sähköpostin kautta välittämäsi tiedot (kirjoitustyyli, pienet huomaamattomat asiat) ynnäytyivät sitten siihen todennäköisyyslaskennalliseen karvapalloon, jonka astrologisi oksensi takaisin.

Nervus rerum

Vierailija

Ai täällä joku astrologi mainostaa alansa palveluja. No minusta herkkäuskoisia oikeastaan saakin kusettaa, rahat pois vaan tyhmiltä.

Vierailija

En ole teini, olen kolmen lapsen hyvin koulutettu äiti. En mainostanut mitään astrologia palveluja, sillä en ole maininut edes astrologia, joka tulkinnan teki. Kuten sanoin: en ole uskonut mihinkään ennustuksiin koskaan. En jumalaan, ei raamattuun, ei magiaan. Ja kuten sanoin, kuuntelin tulkinnan kriittisellä mielellä, eli TIEDÄN että jokainen "ennustaja" äkkiä tajuaa, että on piirteitä joita ihmiset helposti omivat itselleen, että voi vaikuttaa ihmismieleen puhumalla, astrologi voi olla hyvä psykologiassa. Tämä tapaus EI ole sellainen. Se astrologi (en mainosta ketään enkä astrologiaa, vaikka itse nyt tutkiskelen sen historiaa ja käytäntön) sanoi esim. että minun isä on todennäköisesti kuollut kun olin pieni (totta), että synnytyksessäni oli ongelmia, pahoja sellaisia(totta), että ens.mies tuli elämääni kun olin 15 v., ja muutin kotoa pois 15 v. Paljon, paljon paljon muutakin on kertonut menneisyydestäni. Nyt minä ihmettelen että MITEN tämä ihminen pystyi näkemään näitä asioita jostain planeetoista. Toistan. En ole hysteerinen idiootti joka uskoo kaikkeen, analysoin informaation eri näkokulmista AINA, tunteita ei siellä analysoinnissa ole, tai ehkä alkuun on (ihmettelyvaihe) mutta sit ne häviävät ja ajattelen ja analysoin rationaalisesti ja loogisesti. Nyt olen vain IHMEESSÄ ja olen etsinyt vastauksia, kuunellut tulkinnan jo 50 kertaa, joka ikisen sanan olen analysoinut ja miettinyt olisko mahd. vain sattuma mutta KAIKKI KONKREETTISESTI PITÄÄ PAIKKAANSA!!!
MITEN?

Vierailija
Euphemos
Oot vaan niin massateini, että käyttäytymismalli on helppo ennustaa. Ja sähköpostin kautta välittämäsi tiedot (kirjoitustyyli, pienet huomaamattomat asiat) ynnäytyivät sitten siihen todennäköisyyslaskennalliseen karvapalloon, jonka astrologisi oksensi takaisin.

"Mieti ennen kun sanot"on Fiksu sanonta sinua varten!.Sähköpostilla annoin:
Nimi (keksitty)
syntymäaika xx/xx/197x klo xx:xx
syntymäpaikka
maksukuitti liittenä ja teksti: CD-tulkinnan tilaus

vastauksena sain vahvistuksen ja päivämäärä koskan se on valmis.
seuraavaksi sain postitse CD:n

Paljonko voit minusta kertoa sen perusteella? Et ainakaan sitä että olen teini...

Vierailija

Ihmisten elämissä on tiettyjä toistuvia tapahtumia; ensirakkaus, häät, lapsen syntymä yms. Lisäksi luonteenpiirteitä löytyy useimmilta joka lähtöön, minäkin olen tavallani arka mutta rohkea, kunnioittava mutta hyökkäävä, lempeä mutta armoton jne. Kun päivittäin tehdään miljoonia horskooppeja miljoonille ihmisille, on todennäköisyyksien mukaan jonkin niistä osuttava oikeaan, alkumuuttujat eivät loppujen lopuksi ole niin kovin erilaisia. Toinen asia on se, että sanot "ei voinut mistään tietää minusta mitään". Oletko elänyt jotenkin salattua elämää, vai mitenkä sinusta ei saa mistään mitään tietoja. Usko pois, kyllä ammattilaiset osaavat... Nykyään ihmisistä kerätään valtavia määriä tietoja, ostotottumuksista lähtien. Onko sinulla esimerkiksi jonkin kauppaketjun bonus-kortti tms.? Lähes kaikki tekemisesi rekisteröidään.

EDIT: typoja

Vierailija
annatyhmä:-(

maksukuitti liittenä ja teksti: CD-tulkinnan tilaus

No siitä on esimerkiksi hyvä lähteä liikeelle, jos tietää maksajan nimen. Kyllä ainakin minun pankkitositteissani lukee maksun suorittajan nimi.

syntymäaika xx/xx/197x klo xx:xx
syntymäpaikka

Ja nämä vielä lisäksi.

Vierailija

Epäilemättä astrologi on saanut henkilöllisyytesi selville ja urkkinut sinusta tietoja. Planeettojen vaikutus on viimeinen selitys, jota tarjoaisin tuohon.

Vierailija

Fantastiset selitykset ovat usein houkuttelevampia ja helpompitajuisia kuin "arkiset", joten niihin tartutaan hanakammin.

Vierailija

Ajattein vaan, että jos astrologi sai tietää nimesi, niin ehkä muita elämääsi koskevia tietoja sai esimerkiksi netistä.

Vierailija

Se siinä onkin, että olen Tallinnasta. Ok muutin ja sen voi löytää jossain Suomen rekisterissä jne. lapset ja kaikki. Mutta sukunimi: Muutin se 3 kertaa. Olen Suomessa vasta 6 vuotta, Viron puolelta se ei mitenkään voinut kerätä informaatiota, tulisi kalliiksi, tulkinnan hintaan verrattuna. Minulla oli "toinen" isä, bioloogista en ole koskaan nähnyt, se kuoli kun olin 2 vuotias, ja itse sain tietää että minulla onkin biologinen isä muu, kun se joka kasvatti, vasta 15 vuotiaana. Registerissä olen sen "toisen" isän nimellä. Se että olen muuttanut kotoa pois jo 11 vuotiaana kolmeksi kuukaudeksi (hän ihmetteli suuresti, kun kartalla on tuollainen, mutteihän se voi pitää paikkaansa, se on kuitenkin näin.) piti paikkaansa ja oli todellakin elämässäni suuri käännös, karasin kotoa kolmeksi kuukaudeksi ja siinä tapahtui monenlaista... Ja paljon muutakin ihmeellistä. Luonnenpiirteistä oli esim. että olen hirveän tiedonhalunen, tutkin asioita perusteellisesti enkä anna periksi, ennen kun saan asian itselleni selväksi (kuinkahan nyt käy...) ei se välttämättä kaikille sopii, myös se että siirrän tavaroita kotona... eli aina mulla on tarve muuttaa huoneen järjestys. Ihan konkreettista. Näin se sanoikin... Kaikki muutkin luonnenpiirteet mitä hän minussa löysi olivat konkreettisiä, eikä arka mutta rohkea. Voisin jatkaa olemattomiin mutta onko sillä hyötyä ...ei... Ihmetyttää vain suuresti... Tuli vain mieleen, että voiko mitenkään olla että nuo planeetat jotenkin (hullu) vaikuttavat... Ajattelen että näitä piirustuksia joissa on planeetat kuvailtuja ja piirettyjä löydettypaljon ja ne ovat niin vanhoja että ihmetyttää miten nuo muinaisihmiset voisiva saada selville että nuo on planeetat ja kiertävät auringon...eihän niillä ollut suurennuslasejäkaan...Ihmeitä maailma täynnä, mutta haluan kauheasti tietää miten nuo kiven ja kaasun lohkareet voivat vaikuttaa elämääni......

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26834
Liittynyt16.3.2005
Tuli vain mieleen, että voiko mitenkään olla että nuo planeetat jotenkin (hullu) vaikuttavat... Ajattelen että näitä piirustuksia joissa on planeetat kuvailtuja ja piirettyjä löydettypaljon ja ne ovat niin vanhoja että ihmetyttää miten nuo muinaisihmiset voisiva saada selville että nuo on planeetat ja kiertävät auringon...eihän niillä ollut suurennuslasejäkaan...

Kyllähän planeetat näkyvät ihan paljain silmin. Kun niiden ja Auringon liikettä muutaman sukupolven ajan tarkastelee, ei ole kovinkaan vaikea päätellä Aurinkokunnan rakennetta. Lähinnä uskonnolliset ennakkoluulot ovat viivyttäneet noiden yksinkertaisten päätelmien tekoa vuosisatoja.

Ihmeitä maailma täynnä, mutta haluan kauheasti tietää miten nuo kiven ja kaasun lohkareet voivat vaikuttaa elämääni......

Pahimmillaan voit hurahtaa astronomiaan, tuhlata rahasi kaukoputkiin ja kameroihin, muuttaa maalle ja alkaa viettää yösi taivasalla. Ei niillä muuta vaikutusta ole.

Luuletko muuten, että kaikki samassa sairaalassa samana aikana syntyneet omaisivat saman elämänkohtalon kuin sinä? Suhteessa planeettoihin heidän asemansa on kuitenkin ollut sama.

Vierailija
Neutroni
Luuletko muuten, että kaikki samassa sairaalassa samana aikana syntyneet omaisivat saman elämänkohtalon kuin sinä? Suhteessa planeettoihin heidän asemansa on kuitenkin ollut sama.

Muistanpa lukeneeni brittiläisestä pitkäaikaistutkimuksesta, jossa seurattiin 2000 samoihin aikoihin maaliskuun alussa syntyneen ihmisen elämäntarinoita ja etsittiin niistä samankaltaisuuksia. Niitä verrattiin vertailuryhmästä (jossa oli eri aikoina syntyneitä) löytyneisiin samankaltaisuuksiin ja todettiin, ettei saman horoskoopin ryhmäläisten elämissä ollut yhtään sen enempää yhtäläisyyksiä yksilöiden välillä kuin vertailuryhmässäkään.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005
En ole teini, olen kolmen lapsen hyvin koulutettu äiti.

Ensinnäkin massateiniys ei ole iästä kiinni, kun kyse on mentaliteetista. Ja toisekseen hyvin koulutettu ihminen ymmärtäisi tekstin jäsentelyn tärkeyden kirjoitettaessa pitkiä viestejä. Tajunnanvirtaa jaksa kovin moni seurata.

Nervus rerum

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat