Solut koteloitunut silmissä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mulla on jotain soluja silmissä koteloitunut? Lääkäri selitti jotain niin.

Synnynnäinen juttu ja vaaraton, kuulemma monet erikoislääkärit ei ole nähneet semmoisia koskaan.

Löytyykö internetistä kuvia tuollaisesta ilmiöstä tietääkö kukaan.

Kommentit (11)

Vierailija
tiäremiäs
Olenkin huomennut tumman läikän näkökentässä, mikä on aina samassa kohtaan en tiedä johtuuko samasta ilmiöstä.

Ehkä näköhermo?

Vierailija
tiäremiäs
Olenkin huomennut tumman läikän näkökentässä, mikä on aina samassa kohtaan en tiedä johtuuko samasta ilmiöstä.

Minulla on samanlainen. Se ilmaantui joskus vuosi sitten. Ei se erityisesti häiritse, mutta liikkuu koko ajan silmän liikkeiden mukana.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Scylla
tiäremiäs

Minulla on samanlainen. Se ilmaantui joskus vuosi sitten. Ei se erityisesti häiritse, mutta liikkuu koko ajan silmän liikkeiden mukana.

Aivan.

Vierailija
Cubemon
tiäremiäs
Mulla on jotain soluja silmissä koteloitunut?

Kuoriutuuko niistä sitten aikanaan jotain?

Pieniä simmuja?

Vierailija
tiäremiäs
Scylla
tiäremiäs

Aivan.

Taitaa olla ns. floatereita. Liki kaikilla niitä on ja ne lisääntyvät iän myötä. Katso kuukkelilla hakusanoilla "floaters" ja "eye" (ohje on siis "KVG").

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
AJT
tiäremiäs
Scylla
tiäremiäs

Aivan.

Taitaa olla ns. floatereita. Liki kaikilla niitä on ja ne lisääntyvät iän myötä. Katso kuukkelilla hakusanoilla "floaters" ja "eye" (ohje on siis "KVG").

Ei ole kun, se on silmänpohjassa.

Vierailija

Silmänpohjan rappeuma?
Voi johtua monesta eri syystä. Mikäli silmissä alkaa näkyä ns. nokipallo sadetta tai kuva vääristyä niin kiiruusti lääkäriin. Ei syytä viivytellä.

Uusimmat

Suosituimmat