Näin saamme foorumin toimimaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Laitoin moderaattoreille tiede.fi-osastolle ehdotuksen ketjun avaajan oikeudesta poistaa häirikön viesti niin että jäljelle jää vain linkki höpötykseen.
Koska monikaan ei siellä kovin usein käy, laitan linkin tähän, käykää äänestämässä.
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=17713
Tässä voisi kertoa lisää ideoita, nykyinen systeemi ei toimi.
Sana pitää olla vapaa mutta se kuitenkin mahdollistaa myös hörhöjen riehumisen.
Edit: korjasin linkin "virheen", osoite näköjään voi muuttua.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kun häirikkö sitten avaa viestisäikeen, niin hän voi itse poistella mielin määrin muiden jaarituksia ja julistaa palstalla mitä lystää.

Vierailija

MINÄ en lakkaa ihmettelemästä näitä tamperelaisia,
joiden aika ja energia kuluu toisten poishäätämisen yrittämiseen,
yleensä poliittisten antipatioitten mukaan ???
Ainahan täällä silloin tällöin häärää teini tai mielenvikainen,
mutta tuo on pieni hinta vapaasta foorumista.

Vierailija
Hannibal the kannibal
MINÄ en lakkaa ihmettelemästä näitä tamperelaisia,
joiden aika ja energia kuluu toisten poishäätämisen yrittämiseen,
yleensä poliittisten antipatioitten mukaan ???
Ainahan täällä silloin tällöin häärää teini tai mielenvikainen,
mutta tuo on pieni hinta vapaasta foorumista.

Minä en ihmettele itseäni, tietysti keskustelisin ainoastaan asiallisesti kiinnostavista aiheista kun siihen annettaisiin mahdollisuus.
Jos viettää liikaa aikaa tiedefoorumissa, alkaa häiritsemään jatkuva uskonnon tuputus.
On eri asia, jos täällä käy silloin tällöin käväsemässä, ei varmaan häiritse ääliöt.
Aika moni meistä on kuitenkin juuttunut tänne, lähden hankkimaan elämää piirakanmetsästämisen muodossa, kohta tulee taksi.
Sen verran vielä aiheesta, yritän saada foorumin tason näköpiirissä olevan romahtamisen estettyä, "riehun" meidän kaikkien puolesta.
Näin teen siksi koska mitta on täysi, minulla on tohtorin tutkinto matemaattisluonnontieteelliseltä alalta, kiinnostaisi keskustella ihmisten kanssa jotka ovat perillä muiden ko. tiedeosaston asioista, joista minä en tiedä vielä riittävästi.
Täältä saa sopivasti tietoa ja linkkejä/ ideoita, ilman että tarvitsee itse selvittää kaikkea.
Koska mitta on täysi, yritän saada muutosta aikaan, toinen vaihtoehto on unohtaa vittuuntuneena hyvä harrastus.
Olen ollut mukana melkein alusta asti, vanhassa foorumissa häiriköiden pompottelu oli helpompaa koska pystyi esiintymään tarvittaessa heidän nimissään, taksi tuli, nii mitä sä kysyitkää?

Vierailija
maddox
Ei taida liittyä mitenkään tuohon minun aloittamaan "anarkistit" ketjuun.

Kaikki tässä maailmassa ei pyöri sinun pikku napasi ympärillä. Tarjoisin sulle kyllä kaljat, mutta kun olet alaikäinen.

Vierailija
fenomenologi

Minä en ihmettele itseäni, tietysti keskustelisin ainoastaan asiallisesti kiinnostavista aiheista kun siihen annettaisiin mahdollisuus.
Jos viettää liikaa aikaa tiedefoorumissa, alkaa häiritsemään (HÖH?) jatkuva uskonnon tuputus.
On eri asia, jos täällä käy silloin tällöin käväsemässä, ei varmaan häiritse ääliöt.
Aika moni meistä on kuitenkin juuttunut tänne, lähden hankkimaan elämää piirakanmetsästämisen muodossa, kohta tulee taksi.
Sen verran vielä aiheesta, yritän saada foorumin tason näköpiirissä olevan romahtamisen estettyä, "riehun" meidän kaikkien puolesta.
Näin teen siksi koska mitta on täysi, minulla on tohtorin tutkinto matemaattisluonnontieteelliseltä alalta, kiinnostaisi keskustella ihmisten kanssa jotka ovat perillä muiden ko. tiedeosaston asioista, joista minä en tiedä vielä riittävästi.
Täältä saa sopivasti tietoa ja linkkejä/ ideoita, ilman että tarvitsee itse selvittää kaikkea.
Koska mitta on täysi, yritän saada muutosta aikaan, toinen vaihtoehto on unohtaa vittuuntuneena hyvä harrastus.
Olen ollut mukana melkein alusta asti, vanhassa foorumissa häiriköiden pompottelu oli helpompaa koska pystyi esiintymään tarvittaessa heidän nimissään, taksi tuli, nii mitä sä kysyitkää?

Jaaa, että peräti tohtori...ja vesiselvänä perjantaina???????

Kysymyksessä "alakuloisesta" tekstistä päätellen on selvästi häikäilemätön ja härski/törkeä “Usurpación de Título” eli tittelin/arvon varastaminen, josta ”meidän” maan laki määrää 3 vuotta vankeutta. Tutkitaanko IP:si?

Ainoat tieteelliset foorumit toimivat rankalla moderoinnilla, jonne pääsee sisään vasta erillisellä anomuksella. Kyseisiä foorumeita on melkoisesti esimerkiksi Yahoossa.

Karsitaan tavalla tai toisella porukkaa, mutta huijarit ensivaiheessa.

Vierailija

Palstan saa tasokkaaksi ainoastaan postaamalla tasokkaita viestejä/uusia ketjuja.

Mikäli niitä ei osaa kirjoittaa, tulisi ymmärtää vaieta.

Koittakaas tekin aloittaa edes yksi TIEDE -sanan alle soveltuva ketju, niin alku on jo hyvä!

Vierailija

TOTTA tietenkin on, että tuollaiset uskolahkojen jumalattoman ( heh.. )
pitkät vuodatukset saisiva jäädä pois, kyllä "Fenomelogi" osin oikeassa-
kin on ! Silloin tällöin aina tulee "teinikieltäkin", mutta nuo voi ohittaa
hymähtäen, natseista en tiedä ovatko tosissaan, vai onko asialla "anti-
natsi", joka yrittää tehdä naurettavaksi, onnistuvat, kumpi hyvänsä !

Vierailija
fenomenologi
Laitoin moderaattoreille tiede.fi-osastolle ehdotuksen ketjun avaajan oikeudesta poistaa häirikön viesti niin että jäljelle jää vain linkki höpötykseen.
Koska monikaan ei siellä kovin usein käy, laitan linkin tähän, käykää äänestämässä.

Kaikki on suhteellista, myös se, minkä kukin näkee hörhönä ja häiriköintinä, riehumisena, tai höpötyksenä.

Vierailija
titiuu
fenomenologi

Kaikki on suhteellista, myös se, minkä kukin näkee hörhönä ja häiriköintinä, riehumisena, tai höpötyksenä.

Jotkut näkee itselleen epämielyttävät tai omasta mielipiteestä eroavat viestit ja aiheet häiriköintinä.

Vierailija
Maukka Perusjatka

Jotkut näkee itselleen epämielyttävät tai omasta mielipiteestä eroavat viestit ja aiheet häiriköintinä.

Ettei tulisi väärinkäsityksiä , olisi pitänyt kertoa että jatkuva saman asian toisto on ärsyttävää ja varsinkin jos ne liittyvät uskontoon, jukteri ja jehovat heihei,
Röyh, hyvää lonkeroa on.
èdit: Hannibal ja maukka eivät ole häiriköitä, miksi luulette niin?

Vierailija
fenomenologi
Maukka Perusjatka

Ettei tulisi väärinkäsityksiä , olisi pitänyt kertoa että jatkuva saman asian toisto on ärsyttävää ja varsinkin jos ne liittyvät uskontoon, jukteri ja jehovat heihei,
Röyh, hyvää lonkeroa on.

Jotkut myös näkee kummituksia kaikkialla ja kuvittelee, että ne kaikki on yksi ja sama.

Mulla Sonkran vesiselvänä, kukaan ei halkassut kalloaan eilen.
Karaoket kuitenkin käytiin kiekasemassa ja kastumassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat