Millaiseen isket silmäsi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

tämä on ensimmäinen viestini täällä foorumilla.
ja tämä on ensimmäinen kysymykseni.

en nimittäin usko, että rakastuessa johonkin kyseisen henkilön persoona vaikuttaa eniten.

uskon ulkonäköön. kasvojen ulkonäköön

myöskään silmien tai hiusten värillä ei ole merkitystä.

läski tai edes hiukan lihava ei henkiö saa olla.

mutta jostain kumman syystä henkiöt, joilla on kauniit kasvot, eivät ole lihavia.

toinen erikoinen fakta on se, että minusta kauniilla henkilöillä on usein mukava luonne.

henkilön ei tarvitse olla seksikäskään.

kansallisuudellakaan ei ole merkitystä.

kun isket johonkin silmäsi, niin se tappaa sinut.
älkää käsittäkö väärin tuota väärin.

Sivut

Kommentit (20)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Minä katson kirjoitustyyliä ensimmäiseksi. Jos nainen ei osaa kirjoittaa kauniita lauseita, niin...

Minusta nainen on kaunis vasta kun se kirjoittaa kauniisti. Ulkonäöllä ei ole silloin merkitystä. Isot alkukirjaimet, pilkut, sopivan pitkät lauseet oikeilla lauserakenteilla vetoavat. Oikeastaan kaunokirjalliseen tuotantoon kykenevä nainen on namu. Kääntäjillä on vielä enempi avuja. Kirjailijat ovat herkästi konstikkaita persoonia. Kääntäjät ovat puhtaita kirjoittamisen ja ymmärtämisen ammattilaisia.

Eli ensimmäiseksi isken silmäni naisen CV:hen. Onko kaunokirjallista tuotantoa tai onko sitten kielenkääntäjä. Ja ehkä vielä siihen onko ala proosaa vai enempi teknistä. Proosa on naiselle ok.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Koskeeko tämä pelkästään miehiä vai saako naisetkin osallistua??

Minä iskin avokissa silmäni vaaleisiin ripsiin ja erittäin älykkäisiin puheisiin. Tyytyväinen olen ollut valintaani tähän asti.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Ihanteesi ei siis saa olla grammaakaan ylipainoinen, kunhan vain kasvot ovat kauniit. Persoonasta ei väliä kuten ei seksikkyydestäkään.

Pitäisiköhän katsella muutakin kuin muotilehtien kansia?

Vierailija

Kauniilla naisilla on kaunis luonne? Ei ole ap tainnut paljon maailmaa nähdä kun sortuu moiseen yleistykseen. Lisäksi perusnätti tyttö toiselle on aivan ihanat ja vastustamattoman seksikkäät omaava piirre toiselle poijaalle.

Ulkonäkökeskeinen ajattelutapa johtaa helposti asenteeseen joka ei hyviä suhteita kohdalle tuo. Jos oma ulkonäkö korostuu suuresti ja ei usko että se on kauppatavarana käypä jonkin kauniin naisen saamiseksi, sitä ei edes yritä.

Usko pois vain, se että olet liikkeellä rennolla asenteella hyväntuulisena ja yrität löytää yhteisen sävelen naisen kanssa (hieman leikkimielisen sellaisen), voi hyvinkin tietää herkkiä hetkiä kaunottaren kanssa vaikka itse et roomeo olisikaan.

Anteeksipyytelevä nössykkäasenne on per**estä naista vokotellessa. Ujon sorttinen voi olla, mutta sellainen hurtti huumorintaju ja yhteinen dialogi kun löytyy niin ujouskin karisee. Ujous on toisaalta voitettava jotenkin, sillä miehen kuuluu tehdä aloite. Asiaa tietenkin helpottaa se, jos neiti tulee lähelle tai luo uteliaan vilaisun miehen suuntaan.

Hieman alkoholia kannattaa ottaa ennen iskuhommiin ryhtymistä ihan rentoutuksen vuoksi. Ongelmia voi ilmetä mikäli yksinäinen mies yrittää iskeä naista jolla on kaveri mukana. Jos ei mies kykene viihdyttämään molempia (voi olla hankalaa jos haluaa keskittyä toiseen tytsyyn), alkaa toinen hapannaamaistua ja kiskoa kaveriaan muuanne. Se viduddaapi...

Vierailija

Kiinostaa, kiinostaa...
Laidasta laitaan. Melkeen kaikki menee.
Usein odottelen niitä jotka on musta kiinostuneita.
Melkeen jokaisessa on joku kiinostava piirre.

Jos pitempää meinaa yhdessä olla niin yhteenlasketun summankin pitää olla reilusti positiivinen.

Niin ja kaikki naiset ei oo kiinostavia seksuaalisesti vaan ihan muutenkin.

Vierailija

muuten, tarkoitan tuolla siis naisia, eli mitä naiselta vaaditaan.
älkää siis käsittäkö väärin.
tämä on oma mielipiteeni, ja tälle ehkä nauretaan, mutta sisimmässään joku tyttö ajattelee, että entä jos joku muukin ajattelee näin.
olen joskus nettipalstoilla kyllästyksissäni haukkunut joitakin rumiksi ja voitteko kuvitella, he ottivat sen vakavasti, vaikka en ole edes nähnyt heitä?

olen huomannut, että naisen kasvojen on hyvä olla jennifer lopez-maiset.
tuttu tunne?

minusta nykyajan naisten vaatimustasot miehiltä on vallan kohtuuttomat.
en edes ihmettelisi, jos syntyvyystilastot kääntyisivät laskuun.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
Golden Eye
Tyräpoika
golden eye vaikuttaa ***** rumalta

täh, ootko jokin homo vai?
ja miten niin vaikutan rumalta?

Ehkä tuo hemmo luki tulokkaan nimimerkkiä "sillä silmällä". Ekasta viestistä ei vielä hahmota onko kyseessä mikä, jos nimimerkkinä on vaikka säihkysääri. Kyllä miehilläkin voi olla namusilmät ja säihkysääret. Joittenkin mielestä. Mutta minä suosittelen vaikka avatariksi jotain mikä hieman kuvaa viitekehyksiä kuten on tuolla Hannibal the kannibal-nimimerkillä, jos nimimerkki on rajatilatapaus.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Golden Eye
uskon ulkonäköön. kasvojen ulkonäköön

myöskään silmien tai hiusten värillä ei ole merkitystä.

läski tai edes hiukan lihava ei henkiö saa olla.

mutta jostain kumman syystä henkiöt, joilla on kauniit kasvot, eivät ole lihavia.

toinen erikoinen fakta on se, että minusta kauniilla henkilöillä on usein mukava luonne.

henkilön ei tarvitse olla seksikäskään.

kansallisuudellakaan ei ole merkitystä.

kun isket johonkin silmäsi, niin se tappaa sinut.
älkää käsittäkö väärin tuota väärin.

En tiedä millaiseen isken silmäni ja vielä vähemmän olen kiinnostunut kertomaan siitä teille. Sen sijaan silmääni pistävät henkiöt, jotka eivät osaa kirjoittaa. Erityisesti henkiöiden kirjoittamat tekstit toimivat silmiinpistelyn välineinä. Siksi pyrinkin normaalisti karttamaan kaikenlaisia henkiöitä. Tiede-palstalla niitä vain on liikaa ja pistelyyn silmissä on vaikea olla reagoimatta.

Kun huonosti kirjoittavaa henkiötä edustaa vain hänen tekstiviritelmänsä, hän on myös poikkeuksetta ruma. Silmiin pistely on epämielyttävä kokemus, joka saa aivot reagoimaan vastaavalla tavalla kuin jos näkisi jotakin äärimmäisen vastenmielisen rumaa, mitä kuitenkin on pakko katsoa. Kysymys on "Clocwork orange" -tyyppisestä kokemuksesta.
Kauneus taas on kauneudentajusta riippuvaista, samoin rumuus. Minun hyvä makuni tunnistaa henkiöiden heikkolahjaisuuden rumuutena, mikä pilaa mahdollisuuksia suhteisiin heidän kanssaan, koska vain heidän perusteellisempi tuntemisensa voisi korjata tätä tilannetta ja on varsin hankalaa tutustua henkiöön, joka jatkaa silmieni pistelemistä.

Huomiota herättävästi tieto henkilön vieraskielisyydestä suhteessa kirjoitettuun kieleen riittää eliminoimaan rumuuden. Vaatimatonkin suoriutuminen kielestä, jota ei ole omaksuttu luonnostaan lapsuuden varhaisissa kokemuksissa ja opeteltu äidinkielenä, on sympaattinen ja kaunistava tai vähintään riittävä.

Vierailija

Riippuu siitä, millainen se millainen on... Ehdoton vaatimus on, että se on mies .

[size=200:ssf8o6wg]KEVÄT KEIKKUEN TULEVI![/size:ssf8o6wg]

Vierailija

Kevättä on ilmassa.

Tänään töissä yksi pitkässä onnellisessa avioliitossa oleva naishenkilö alkoi kehua puheääntäni. Tuli toinen liittoutunut ja pyysi puhumaan: luettelin numerot 1-10... Sanoi, jotta "kyllä sun muuten kannattaa olla äänessä, eikä istua hiljaa. Mikä aksentti ja pehmeä matala seksikäs ääni"

Molin ällikällä lyöty kevätauringon vaikutuksista aikuisiin naisiin. Taidan lähteä pihalle puhumaan itsekseni

Vierailija
Kuukkeli
Riippuu siitä, millainen se millainen on... Ehdoton vaatimus on, että se on mies .

[size=200:2bk5kwrq]KEVÄT KEIKKUEN TULEVI![/size:2bk5kwrq]

Joko pääsit ulos sieltä kolosta?

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kuukkeli

[size=200:36lrzpxf]KEVÄT KEIKKUEN TULEVI![/size:36lrzpxf]

Joko pääsit ulos sieltä kolosta?

Tiedätkö mitä?
Uumoilinkin jonkun kysyvän tuota, lähinnä Anteron kun hänelle sen heittoni heitinkin.
Tässä on nyt jotain häikkää. Luulen sen kolon seuraavan minua .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat