Astianpesukone

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pitäisi ostaa uusi astianpesukone. Mitkähän merkit nykyisellään ovat laadukkaita?

Kommentit (9)

Vierailija

Kelpaisko vähän käytetty halvalla? Huippukuntoinen.

Myyn tarpeettomana (ei ole paikkaa mihin laittaa) ja itse pitää tulla hakemaan.
Missä päin Suomea asustelet?

Vierailija
Leuka
Miele on laadukas, kylläkin laadusta saa maksaa.

Juttelin tuossa paikallisen kodinkonekorjaajan kanssa. Tämä kertoi, että juurikin Miele olisi ylivoimaisesti laadukkain merkki markkinoilla, oli sitten kyseessä mikä tahansa kodinkone.

Vierailija
Perkele
Kelpaisko vähän käytetty halvalla? Huippukuntoinen.

Myyn tarpeettomana (ei ole paikkaa mihin laittaa) ja itse pitää tulla hakemaan.
Missä päin Suomea asustelet?

Tattis tarjouksesta, mutta tämä olis menossa mutsille synttärilahjaksi, joten joutunee sijoittamaan uuteen.

Vierailija

Miele taitaa olla se paras. Sitä on moni kehunut ja hyväksi havainnut.
Tokihan se vähän enemmän saatta kaupassa maksaa, mutta loppujen lopuksi taitaa tulla jopa halvemmaksi. Harvoin sen joutuu huoltoon pistämään ja se kestää vuosia.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
MalcomX
Pitäisi ostaa uusi astianpesukone. Mitkähän merkit nykyisellään ovat laadukkaita?

Jos laatua haluat, osta joku teollisuuskone. Kaikki etupäässä yksityisille markkinoitavat tekniset laitteet ovat nykyään merkistä ja hinnasta riippumatta laadultaan ala-arvoisen ja kehnon välillä.

En minä silti tiedä, kestääkö teollisuuspesukonekaan satunnaista käyttöä vuosikymmeniä. Ne lienee tarkoitettu kovaan jatkuvaan käyttöön.

boddah
Seuraa 
Viestejä77
Liittynyt23.5.2005
MalcomX

Älä osta Boschia, kesti kaksi vuotta.
Aikaisempi Siemens kesti liki 20 vuotta,
mutta eivät taida enää astianpesukoneita
tehdä.

Uusimmat

Suosituimmat