Paljon nousee penkistä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, kiinnostaa tietää, millaisia bodareita tällä palstalla liikuskelee.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija
Maukka Perusjatka
Toi viimenen.

Haluan nähdä videon, jossa vetelet maksimipainoja. Voisitko uploadata sellaisen ja lähettää linkin?

Vierailija
makke
Maukka Perusjatka
Toi viimenen.

Haluan nähdä videon, jossa vetelet maksimipainoja. Voisitko uploadata sellaisen ja lähettää linkin?

Rupesko vituttaa?
Mulla on yks video missä nostetaan sovellettua sotilaspenkkia, eli jalat maassa eikä penkin päällä. Se ei ole maksiminosto, mutta kyllä siitä jonkun käsityksen sais. Sitä en laita verkkoon koska naama näkyy ja muitakin on osallisena. (Mun nostossa mm. varmistajan kasvot näkyy selvästi)

Tuota videon tekoa voisi tietty harkia. Penkin lisäks, syväkyykkyä, dippiä, leuanvetoa lisäpainoilla ym. vois laittaa peliin.

makkelle vielä. Käy pakkotoisto saitilla kattelemasa mitä porukat nostelee. Pikkasen yli 140kg ei ole edes kova tulos tälläselle 95kg roikaleelle.

Mitä makke itse nostelee?

Toi penkkitulos ei muuten ole edes hyvä kokonaisvoiman mittari.
Mielestäni jalkakyykky on paljon parempi. Kertoo kokonaisvoiman paljon useammasta lihasryhmästä, mikäli kyykky on tehty sääntöjen mukaan.
Paljon on myös niitä pellejä jotka penkkaa enempi kuin kyykkää.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Toi viimenen.
Ilman rinnasta pompautusta perse kiinni penkissä? Ite en kyllä edes osaa käyttää sitä perse ilmassa -kusetusta kovin hyvin. Saan sitä käyttämällä vaan 2,5kg lisää.

Vierailija

35 kg. Kohta menee neljäkymppiä!

Olen sitten nainen, että ei saa nauraa. Ei keskivertotyttö nosta kuin tangon.

Vierailija
Massi^-
Maukka Perusjatka
Toi viimenen.
Ilman rinnasta pompautusta perse kiinni penkissä? Ite en kyllä edes osaa käyttää sitä perse ilmassa -kusetusta kovin hyvin. Saan sitä käyttämällä vaan 2,5kg lisää.

No, niinhän sitä ruukataan nostaa.
Kyllä sitä kaarta saa perse penkissäkin kiinni. (Ilman varusteita).
Rintaa vaan ylös ja alaselkää notkolle, kantapäät maassa. Ei siinä tilassa perse edes helposti lähe irti.

Nostossa maksimi oteleveys on 81cm, etusormien väli.
Virallisissa tangoissa on merkit ja merkin pitää peittyä nostossa.

Hei, turhaa te nuoret jullit tommosia tuloksia ihmettelette.
41v on ihan eri asia ko 21v tai 18v.
Niinko mä sanoin, pikkasen yli 140kg ei ole kova tulos mun kokoselle.
Vaikka on se harrastelijatasolla OK tulos.

Parempi on verrata sitä omaan painoon.
Jos nostaa yli 1.5 kertaa oman painonsa niin se on jo kohtuu hyvä tulos.

Vierailija
Scylla
35 kg. Kohta menee neljäkymppiä!

Olen sitten nainen, että ei saa nauraa. Ei keskivertotyttö nosta kuin tangon.

Kohtuu hyvä tulos.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Sen verran olis hyvä jokaisen nostaa, et jaksaa käsillä vetää itsensä painon verran.

Helpottaa elämääkin kun roistot roikuttaa parvekkeelta ja voitkin pudottauta ja vetää itsesi toiselta parvekkeelta sisälle.

Tulee hyvällä tuurilla etumatkaakin ennen kuin roistot lähtee perään.

Vierailija

Paljos menee maukalla kyykyssä ja maastavedossa?

Itselläni tällä hetkellä:
kyykky 105kg (syvemmälle ei olis jalat taipunu)
mave 130kg (laskin hitaasti myös alas)
penkki 75kg (tietääkseni puhtaasti)

Kyykyssä ja mavessahan 100kg ei ole kova tulos. Mavessa 100kg meni itse asiassa ekalla kerralla ku kokeilin maksimia enkä ollu treenannu mavea vielä yhtään. Penkissä pitäis jossain vaiheessa vähintään se 100kg saada. Kyykyssä 150kg voisi olla ok tavoite ja mavessa ehkä 200kg.

Vierailija

Joskus harrastaessani neljännen vaihtoehdon haarukkaan meni.
Mikäli olisi halunut osallistua varsinaisiin mestaruuskisoihin, ei niissä olisi kuulema pärjännyt ilman hormonihoitoa.
Kiitos ei.

Sittemmin harrastus jäänyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat