terapeutit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt kaikki suomen varteenotettavat terapeutit samalla listalla
http://www.minaolen.com

Kommentit (10)

Vierailija

Aura-Soma -väriterapia, intuitiivinen hieronta kuulostaa jännittävältä. Enkeliporttiterapia ei toivottavasti ole sitä mitä luulen

Vierailija

Millanen mahtaa olla "Kalevalainen jäsenkorjaus"? Mä oon ollu yhden yhdistyksen jäsensihteeri, joten ehkä toi vois olla mun duuni.

Pubi; Kalevalainen jäsenkorjaus ja väljä virtuaalihieronta. Myös eläimet ja kasvikset.

Vierailija

Voi pyhä sylvi ja sen seitsemäntoista jälkeläistä...

Edelleen, kannatan vaihtoehtohoitoja, se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi mulle. Joten jokainen hakekoon apunsa sieltä mistä se kokee saavansa. greit.

mutta. Mikä änkyrävänkyrä tässä täytyy olla että nämä kaikki nimittävät itseään "terapeuteiksi""! Haluaisin jokaiselta nähdä tutkinnon ja sen, millä oikeudella he itseään terapeuteiksi väittävät. Kolmen viikon kurssi tai vuoden kirjekoulu ei kyllä valmista ketään "terapeutiksi"!
MURH

Vierailija

Kalevalainen jäsenkorjaus liittyy murtuneisiin runojalkoihin ja turvonneisiin kolmipolvisiin trokeisiin

Tarkoittaa siis Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kustannustoiimittajaa

Vierailija

Oh holy Sylvi tosiaan

Lähistöltäni löytyy "bioenergiaparantaja, kaukoparantaja, myös lemmikit". ..

Jos sen sihti ei ole kovin tarkka, on positiivinen mielenlaatuni hänen ansiotaan.

Vierailija

Onkohan uniterapeuttia / unissa parantajaa olemassa? Jos ei, minä ilmoittaudun sellaiseksi.

Eräs röntgenhoitajamme kertoi minulle tänään, että hän oli aikeissa varata minulta ajan lonkkavaivaansa. Eräs työterveyshoitaja kertoi, että joku oli saanut minulta hyvän avun ko ongelmassa.

Hän näki unta viime yönä, että oli vastaanotollani. Aamulla kuulemma lonkka ei ollutkaan enää kipeä.

Tulkaa unissanne vastaanotolleni, aamulla olette terveitä!!!
Halpaa, eikä edes maksa vaivaa eikä aikaa.

Vierailija

Kalevalainen kansanparannus on kuten koulutetun kiropraktikon tai naprapaatin hoidon ja sit hieronnan välimuotoa, eli paljon turvallisempaa ja pehmeämpää kuin nuo niksautushoidot. Sitä on monet lääkäritkin opiskelleet...

Vierailija

-mainos-

Hiljaisuusterapiaa suoraan minulta. Soita numerooni 0400- XXXXX ja kuuntele hiljaisuutta ja rentoudu. Nyt vain 9.95€ / min. Ei turhia löpinöitä.

-mainos-

Vierailija
Napoleon XIV
-mainos-

Hiljaisuusterapiaa suoraan minulta. Soita numerooni 0400- XXXXX ja kuuntele hiljaisuutta ja rentoudu. Nyt vain 9.95€ / min. Ei turhia löpinöitä.

-mainos-

Tolla liikeidealla susta tulee rikkaampi kun Bill Gates.

Uusimmat

Suosituimmat