Täydellinen ruoka

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tossa paskalla istuessani tuli vaan päähän sellanen juttu, että eikös se ole aika turhaa puuhaa? Elimistö poistaa hirveästi turhia aineita. Miksei voitaisi tehdä täydellistä ruokaa jossa ei olisi yhtään elimistölle turhia aineita, näin ei tarvitsisi ulostaa lainkaan eikä syödäkään paljon. Vai olisiko tällainen väkisinkin pahan makuista?

Sivut

Kommentit (17)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Suuri osa paskasta on bakteereita. Kuolleita ja eläviä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Mutta se on juuri toisinpäin; Nykyään syödään liian puhtaaksi jalostettua ruokaa, esim vaalea leipä/makaroni/riisi. Tällöin jää terveellinen ravintokuitu pois ja suolet kuivaa ja suolistosyövän riski kasvaa.
Elimistö on vaan tehty semmoiseksi että paskaakin pitää tulla ja paljon.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26832
Liittynyt16.3.2005
edi
Tossa paskalla istuessani tuli vaan päähän sellanen juttu, että eikös se ole aika turhaa puuhaa? Elimistö poistaa hirveästi turhia aineita. Miksei voitaisi tehdä täydellistä ruokaa jossa ei olisi yhtään elimistölle turhia aineita, näin ei tarvitsisi ulostaa lainkaan eikä syödäkään paljon. Vai olisiko tällainen väkisinkin pahan makuista?

Paha maku olisi ongelmista pienin. Suoliston toiminta vaatii ulostetta muodostavaa kuitua. Ellei sitä ravinnossa ole, bakteerikanta menee sekaisin ja tapahtuu arvatenkin jotain epämiellyttävää. En tiedä tarkkaan mitä. Pitemmällä tähtäimellä kuiduton ruokavalio aiheutta syöpää.

Eli parempi on vaan paskantaa, kun kerran "vajaaälyinen suunnittelija" on halunnut kiusata ihmistä sellaisellakin rasitteella.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
asdf
Suurin osa paskasta suolletaan tälle palstalle.

Oli muuten syvällisin lausahdus viikkokausiin. Kiitos siitä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
asdf

Totta. Mä oon esimerkiksi käynyt pöntöllä viimeksi kaksi vuotta sitten.

Vierailija

Suosittelen AWEBille vatsan tähystyksen yhteydessä juotettavaa laksatiivia. Saa nimittäin röörit auki ja kun istut 15. kertaa pöntöllä, ei
"Tiedekeskustelu" käy itkiessäsi mielessäkään.

Nimim. kokemusta on.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26832
Liittynyt16.3.2005
Aweb
asdf

Ne pari muuta sankaria, joiden kanssa sinulla on "mielenkiintoisia väittelyjä" kuulunevat samaan "täydellisen ruuan klubiin". No nyt minäkin alan hieman ymmärtää, mikä siinä touhussa on takana.

asdf
Seuraa 
Viestejä11056
Liittynyt16.3.2005
SAMAEL
asdf

Asiantuntijalausunto.

Totta. Minullakin on reilu tuhat jätöstä plakkarissa. En ole varma paljonko, kun ei viestiä kirjoittaessa näe laskuria.

Edit: 1079 niitä oli tätä kirjoitettaessa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Neutroni
Aweb
asdf

Ne pari muuta sankaria, joiden kanssa sinulla on "mielenkiintoisia väittelyjä" kuulunevat samaan "täydellisen ruuan klubiin". No nyt minäkin alan hieman ymmärtää, mikä siinä touhussa on takana.

Juu. Kyllä siinä lastin kevennys on takana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat