Kello on jo 7, onks kellään vielä/jo krapula

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nythän mä vasta hokasin et eilen taas dokasin, alkaa kankkusta pukkaamaan.
Mites muilla, onko kiire ostamaan aamukaljaa vai onko jääkaapissa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei oo viel kankkunen. Niinku olis yhä pikku huppelioosi ynnäpollas.

Tuli sitt juotuu koko Monopol. Kui varten mun suu on ihan kuiva?

Vierailija
Pubi

Kankkusessa tulee aika paha nestehukka, kannattaa juoda kaljaa tai muita runsaasti nestettä sisältäviä juomia.

Vierailija

Jos kysyn "muako tarkoitat?" vastaat, ett "suaki", joten sanon, ett parempi olla pikku pöhönäs ku palstan homukkavastaava.

Kato hymiö!

Vierailija
fenomenologi
Pubi

Kankkusessa tulee aika paha nestehukka, kannattaa juoda kaljaa tai muita runsaasti nestettä sisältäviä juomia.
Lyhin tie alkoholismiin on oluella parantelu seuraavana päivänä. Harvalla muuten onnistuu jäädä pelkkään korjaukseen.

Vierailija
K. K.
fenomenologi
Pubi

Lyhin tie alkoholismiin on oluella parantelu seuraavana päivänä. Harvalla muuten onnistuu jäädä pelkkään korjaukseen.

Totta puhut.

Kun tiedän, että sulla on tästä kokemusta, niin anna meille vaaravyöhykkeellä oleville ulospääsyn lyhyt kaava. (Pyyntö on vilpitön.)

Edit: Mulla on menossa sixpackin kokoinen jälkikäyttö.

Vierailija
Pubi

Kun tiedän, että sulla on tästä kokemusta, niin anna meille vaaravyöhykkeellä oleville ulospääsyn lyhyt kaava. (Pyyntö on vilpitön.)

Jätä juomatta

ps. päihtyä voi myös ilman vieroitusoireita ja morkkista.

Vierailija
fenomenologi
Pubi

Alkoholipitoiset juomat ovat kaikki väistämättä samalla diureetteja, joten niiden nestetasapainoa korjaavaan voimaan ei voi mitenkään petata.

Kivennäisvesi on hyvä valinta, pelkkä vesikin tieten.

Joskus tuli nautittua lasillinen sellaista tuopposten välissä. Eron oloissa huomasi kyllä aamulla.

Hmm.. Korjaussarjalle ei tänä aamuna ole käyttöä. Otin unessa tulevaisuuden visiot - virtuaalikännit.
Pystyi etukäteen valitsemaan, kuinka kännissä olen. Ja mitä mahdollisesti haluan tehdä... Vähän kuin Matrix. On se jännä... nuo unet!

Vierailija
Syfilis
Pubi

Jätä juomatta

ps. päihtyä voi myös ilman vieroitusoireita ja morkkista.

Jep. Tiedän.

Mulla varttu aikoinaan kuus kasvii mökillä. Rullasin jointin ja lähin sienestään. Sienet haistoi mun jointin eikä koriin löytyny mitään. Rullasin joitteja pitkälle syksyyn. Sienet mätäni. Lyhytkestonen muisti rupes pätkiin. Peilistä katso zompie. Lopetin.

John Carter
Seuraa 
Viestejä7511
Liittynyt17.2.2006

Juokaa litra vettä,johon on sekoitettu 1 1/2 dl. maltodekstriiniä ja yksi berocca hiilihappokapseli(C-vitamiinia),ennen kuin menette nukkumaan.(John Carterin keksimä oivallinen krapulanpoistaja).

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija

Ei kannata juoda niin paljon että tulee krapula. Iloita ja hauskaa voi pitää pienemmälläkin määrää alkoholia. Itse vain maistelen whiskyä, harvoin maistelen niin että humallun suuremmin.

Vierailija
Lassi
Olet hyvä. Säilytä linjas

Foorumin tuho ei ole oikeastaan trollaus, niitä riittää aina foorumilla kuin foorumilla, paljon tuhoisampaa on idiotismin ja trollauksen rohkaiseminen. Varsin vaikea käsittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat