tämmöstä jenkeissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Voi hyvä ihminen sentään. Ei noilla poliiseilla tuolla videolla taida olla kaikki ihan kohdallaan. Mieleltään sairaita, sadisteja.

Vierailija

Minua ei piiloryssien/kaappihomojen ininä kiinnosta. Kipaiseppa puskaryssä hakemassa kioskilta uusin komukkalehti niin paranee mieli sinullakin, ja jos ei ole siihen varaa niin pyydä vaikka vaimoltasi pari taalaa.

Vierailija
Hannibal the kannibal
JAHA..KOMUKKA-videot taas vauhdissa !!!

Mitäs komukka agitaatiota tässä on? Aika pahasti näytti käyvän

Vierailija
Pähkinänsärkijä

Pointtisi oli mikä? Videon musta ukkeli oli saanut epilepsiakohtauksen. Vaimo oli soittanut hätään ambulanssin,mutta samalla radiotaajuudella olleet poliisit tulivat myös paikalle(ennen valkotakkeja). Poliisit panivat miehen käsi/jalkarautoihin ja sähköttivät tämän hengettömäksi. Odottivat 8 minuuttia että mies varmasti kuolisi ja aloittivat "elvytyksen"(taustalla muuten kuuluu opetusnauha elvytyksen aakkosista).

Vierailija
palpatine
Minua ei piiloryssien/kaappihomojen ininä kiinnosta. Kipaiseppa puskaryssä hakemassa kioskilta uusin komukkalehti niin paranee mieli sinullakin, ja jos ei ole siihen varaa niin pyydä vaikka vaimoltasi pari taalaa.

KATTOSIT vain sitä "Star-Wars":a, ikään sopivana !

Vierailija
Hannibal the kannibal
palpatine

KATTOSIT vain sitä "Star-Wars":a, ikään sopivana !

Kato piilokomukan itkuvirsi sen kuin jatkuu, täytynee laittaa kolehti pystyyn että saadaan sulle liput venäjälle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat