Tekstiviestin lähetys sähköpostin kautta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko kukaan sattunut ikinä löytämään jotakin palveluntarjoajaa joka toimisi suomalaisilla puhelin-liittymillä tähän tarkoitukseen (eli sähköpostista tekstiviestien lähettämisen).
Koska tiedän että näin voi kuitenkin tehdä.

Kokeilin paria amerikkalaista/kanadalaista jotka löysin eikä toiminut
[/code]

Kommentit (9)

Vierailija

Pistätkö linkin että voin lähettää tekstareita jenkkiläiseen kännykkään. Jostakin syystä omasta kännykästäni lähetetyt viestit eivät mene perille (tai tiedänhän minä syyn: USAn iänikuisen vanha ja omastamme eriävä systeemi).

Vierailija

Kun Suomi24 oli vielä hyvä sivusto, niin siellä pysty lähettämään ilmaisia tekstiviestejä. En tiedä sitten miten olivat sen toteuttaneet.

Vierailija
Desi
Pistätkö linkin että voin lähettää tekstareita jenkkiläiseen kännykkään. Jostakin syystä omasta kännykästäni lähetetyt viestit eivät mene perille (tai tiedänhän minä syyn: USAn iänikuisen vanha ja omastamme eriävä systeemi).

TAITAA pikemminkin olla SINUN iänikuisen vanha kännykkäsi,
kyllä tekstiviestit jenkeissä toimii siinä missä täälläkin !
Tai en ole varma, jos asut noilla "edistyneillä" alueilla, kuten
homo-osavaltio Massachuset, siellä minä en koskaan käy.
Multimediaviestin kanssa on joskus ollut ongelmia, siis kun
yritän lähettää kamerakännystäni kuvan kotiin ...

Vierailija

Njoo, mietin vaan kun olis niin kätevää kun ei tarvis sitä pientä puhelimen näppäimistöö aina näprätä

EDIT: Varsinkin kun jostain syystä mun puhelimen niihin kirjainvalintoihin on ilmestyny maagisesti Æ ja Ø

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

oli tällainen(kin) palvelu muutama vuosi sitten. Viestin kirjoittaminen sähköpostiohjelman kautta oli tosin kovin hidasta mutta toimi.
Iloa ei kuitenkaan kestänyt kauan, sillä Suomen Posti lopetti koko mittavin kampanjoin lanseeramansa sähköpostitoiminnan huomattavasti vähemmin äänin kuin sen aloitti, ilman aloituskampanjassa esiintyneitä julkkismannekiineja.
-"Keskitymme kehittämään perinteistä postitoimintaamme plää plää plää" -tyyliin kyseisestä laitoksesta meitä kuluttajia kirjeitse informoitiin palvelun huononnuksesta.
Kohta meillä ei kenties ole postia lainkaan vaan kirjeet kannetaan täälläkin mitellassa ... vai mikä Itella se kansainvälisen kustifirman nykynimi lienee.

Vierailija
Hannibal the kannibal

TAITAA pikemminkin olla SINUN iänikuisen vanha kännykkäsi,
kyllä tekstiviestit jenkeissä toimii siinä missä täälläkin !
Tai en ole varma, jos asut noilla "edistyneillä" alueilla, kuten
homo-osavaltio Massachuset, siellä minä en koskaan käy.
Multimediaviestin kanssa on joskus ollut ongelmia, siis kun
yritän lähettää kamerakännystäni kuvan kotiin ...

Kännykkä on vuoden vanha ja kännykkä johon yritän sitä lähettää on kolme kuukautta vanha, eli ei se nyt ihan siitäkään kiinni ole Puhelimeni on kolmitaajuuspuhelin ja viestit kulkevat kyllä maassa ollessani, mutta täältä sinne ei sitten enää toimikaan. Tiedä sitten onko syy Sonerassa vai verkkojen erilaisuudessa.

Voisit myös lopettaa tuon helvetin ärsyttävän provoilusi, kyllä me kaikki jo tiedämme että rakastat USAssa kaikkea, ilman kritiikin sietämisen hiventäkään. Kannattaisi ehkä painua sinne etelävaltioiden oikeistolaiseen taivaaseen ja lopettaa tänne kirjoittelu, säästyisi sekä sinun aikasi että meidän hermomme. Kaikkien eri mieltä olevien kutsuminen homoiksi, komukoiksi ja muuten vain erilaisiksi on vain merkki sinun lapsellisesta halustasi kerätä huomiota jota et ilmeisesti saa tarpeeksi kotona. Kasva nyt jo saatana aikuiseksi. Kyllä minäkin pidän USAsta, mutta kyllä sitä nyt helvetti pitää voida kritisoida jos siihen on syytä - ja todella usein ihan perusteltuja syitä löytyy, sanoit sinä ignoramus mitä tahansa.

*laittaa UserHiden päälle* Eipä tarvitse tuotakaan ääliötä enää katsella.

Uusimmat

Suosituimmat