Miksi maksullisissa käyminen tuomitaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen tuumaillut että mitä pahaa siinä maksullisissa käymisessä on kun siitä monet niin helposti tuomitsee?
Etenkin naispuoliset nostavat äläkän jos niille asiasta mainitsee.
Naisilla kun itsellään on se värkki millä on kysyntää, niin he eivät ole kyllä kykeneväisiä ymmärtämään miehiä jotka eivät vaan saa kun maksullista. Naisten kun ei tarvitse ilman seuraa olla, elleivät halua.
Naisille tosin tuntuu olevan tärkeämpää se keneltä saa, kuin itse saanti. Päinvastoin kuin valtaosalla miehistä joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Itse en asiassa näe mitään pahaa, mutta minulla onkin psykopaatin paperit.
Mikä siinä sukupuolisen nautinnon saamisessa rahaa vastaan on niin helvetin pahaa? Tässä maassa ei kuitenkaan kenenkään tarvitse huorata ellei halua. Yhteiskunta kyllä pitää huolta, jos vaan apua haluaa.

Sivut

Kommentit (262)

Vierailija

Millä "monet" sinua tuomitsevat? Langettavatko he kenties jonkun tuomion? Eikö sinua saa nuhdella? Kaipaatko kenties välinpitämättömyyttä, jossa kukaan ei sinun tekemisiisi tai tekemättömyyteesi puutu?

Vierailija
Texa

Mikä siinä sukupuolisen nautinnon saamisessa rahaa vastaan on niin helvetin pahaa? Tässä maassa ei kuitenkaan kenenkään tarvitse huorata ellei halua. Yhteiskunta kyllä pitää huolta, jos vaan apua haluaa.

Nämä on näitä arvo-pohjaisia rikoksia (vai jokos se on rikos?) Näitä nyt on Suomessa muitakin. On olemassa ihmisiä joiden mielestä toisten tulee elää kuten he ja jos eivät elä ni heitä tulee rangaista. Erityisesti uskonnollisilla ihmisillä on taipumusta tälläiseen arvofasismiin, heillä kun on ylemmät (jumalalliset) arvot.
Rikos jolla ei ole uhria, ei tulisi olla rikos ollenkaan. Kyllä aikuisella ihmisellä tulee olla oikeus päättää omasta kehostaan.

Vierailija

1. On matalapalkkaisten naisten mielestä rikos jos kanssasisaret tienaa enempi...paha.

2. Seksillä kiristäminen tulee vähemmän tehokkaaksi. Ei voi enää aina olla pää tai selkä kipee...paha.

3. Oma uskottavuuus kapakassa kärsii kun miehet meneekin sutjakoihin huoriin...paha.

4. Naisten seksuaalinen rajoittuneisuus tulee paremmin esille ammattilaisten rinnalla ja se on tietysti...paha.

Vierailija

Eiköhän yleisin perustelu tuomitsemiselle ole se, että huoria pidetään uhreina, jotka eivät ole vapaasti valinneet ammattiaan vaan joutuneet siihen pakon edessä.

Sitä en tiedä, onko tässä perää, mutta tietysti tuntuu vähän röyhkeältä kieltää ihmisen vapaus käyttää omaa kehoaan haluamaansa tarkoitukseen väittämällä, ettei hän itse ymmärrä omaa parastaan. Siinä vähätellään naisen oikeuksia ja kykyä itsenäiseen ajatteluun.

Vierailija
Maukka Perusjatka
1. On matalapalkkaisten naisten mielestä rikos jos kanssasisaret tienaa enempi...paha.

2. Seksillä kiristäminen tulee vähemmän tehokkaaksi. Ei voi enää aina olla pää tai selkä kipee...paha.

3. Oma uskottavuuus kapakassa kärsii kun miehet meneekin sutjakoihin huoriin...paha.

4. Naisten seksuaalinen rajoittuneisuus tulee paremmin esille ammattilaisten rinnalla ja se on tietysti...paha.

Maukka puhuu asiaa.

Vierailija
Scylla
Eiköhän yleisin perustelu tuomitsemiselle ole se, että huoria pidetään uhreina, jotka eivät ole vapaasti valinneet ammattiaan vaan joutuneet siihen pakon edessä.

Sitä en tiedä, onko tässä perää, mutta tietysti tuntuu vähän röyhkeältä kieltää ihmisen vapaus käyttää omaa kehoaan haluamaansa tarkoitukseen väittämällä, ettei hän itse ymmärrä omaa parastaan. Siinä vähätellään naisen oikeuksia ja kykyä itsenäiseen ajatteluun.

Pöhpöh. Puppua. Ehkä noin itänaapurissa. (Levinnyt suomeenkin toki.)
Tunnen itse henk.koht. pari nuorta naista, jotka vapaaehtoisesti tekevät moista. Aivan taloudellisista syistä. Tästä voimmekin sitten syyttää valtiovaltaa, joka ei ole tehnyt paskan vertaa matalapalkkaisten alojen palkkojen nostamiseksi.
Niin ja en pidä heitä huorina. Aivan normaaleja ihmisiä.

Vierailija
Syfilis

Nämä on näitä arvo-pohjaisia rikoksia (vai jokos se on rikos?) Näitä nyt on Suomessa muitakin. On olemassa ihmisiä joiden mielestä toisten tulee elää kuten he ja jos eivät elä ni heitä tulee rangaista. Erityisesti uskonnollisilla ihmisillä on taipumusta tälläiseen arvofasismiin, heillä kun on ylemmät (jumalalliset) arvot.Rikos jolla ei ole uhria, ei tulisi olla rikos ollenkaan. Kyllä aikuisella ihmisellä tulee olla oikeus päättää omasta kehostaan.

Millä "uskonnolliset ihmiset" sinua tuomitsevat? Langettavatko he kenties jonkun tuomion? Eikö sinua saa nuhdella? Kaipaatko kenties välinpitämättömyyttä, jossa kukaan ei sinun tekemisiisi tai tekemättömyyteesi puutu?

Vierailija
kiittäen

Millä "uskonnolliset ihmiset" sinua tuomitsevat? Langettavatko he kenties jonkun tuomion?

Niin eikös se seksinosto ole krimialisoitu? Todennäköisesti kriminalisoitaisiin monta muutakin asiaa, jos se olisi esimerkiksi sinusta kiinni.

kiittäen

Eikö sinua saa nuhdella? Kaipaatko kenties välinpitämättömyyttä, jossa kukaan ei sinun tekemisiisi tai tekemättömyyteesi puutu?

Nuhdella saa, mutta silloin kun mennään arvo-asioissa lainsäädännön puolelle, ni ollaan menty liian pitkälle.
Minäkin lopetan tämän väliinpitämättömyyteni ja alan vaatimaan rangaistuksia kristinuskon harjoittamisesta, se kun on mielestäni ihmisiä turmelevaa.
Eikö olisi välillä hyvä kunnioittaa muiden ihmisten valintoja ja arvoja?
Onko suvaitsevaisuus tuttu käsite?

Vierailija

Tämä on nyt taas niin sitä ytksinkertaista punaisen puupennin arvoitsa filosofointia. Toistaiseksi on esitetty:

- Seksin ostaminen on väärin, ksoka se on väärin.
- Seksin ostaminen on oikein, koska ihmisen vapautta myydä itseään ei saa loukata, ksoka se olisi holhoamista.

Ei kysymys ole ollenkaan näin yksinkertainen. Seksin oston ja myynnin oikeellisuutat tai vääryyttä voi pohtia useistakin näkökulmista. Minun mielestäni siihen liittyvät moraaliset ongelmat ovat sen verran moninaisia, että voidaan yleisesti todeta seksin ostamisen olevan väärin ainakin tässä meidän kulttuurissamme.

Sen sijaan en kiellä sitä, etteikö ihmisellä olisi oikeutta myydä tai ostaa seksiä, jos kyse on molemmilta puolin täysin vapaaehtoisesta ja tasa-arvoisesta toiminnasta.

Vierailija
meikämie
Tämä on nyt taas niin sitä ytksinkertaista punaisen puupennin arvoitsa filosofointia. Toistaiseksi on esitetty:

- Seksin ostaminen on väärin, ksoka se on väärin.
- Seksin ostaminen on oikein, koska ihmisen vapautta myydä itseään ei saa loukata, ksoka se olisi holhoamista.

Ei kysymys ole ollenkaan näin yksinkertainen. Seksin oston ja myynnin oikeellisuutat tai vääryyttä voi pohtia useistakin näkökulmista. Minun mielestäni siihen liittyvät moraaliset ongelmat ovat sen verran moninaisia, että voidaan yleisesti todeta seksin ostamisen olevan väärin ainakin tässä meidän kulttuurissamme.

Sen sijaan en kiellä sitä, etteikö ihmisellä olisi oikeutta myydä tai ostaa seksiä, jos kyse on molemmilta puolin täysin vapaaehtoisesta ja tasa-arvoisesta toiminnasta.

Minusta pitäisi valvoa ja valistaa sekä ostajia että myyjiä, eikä kriminalisoida. Jokaisella on oikeus turvalliseen seksiin.

Vierailija
Syfilis
kiittäen

Millä "uskonnolliset ihmiset" sinua tuomitsevat? Langettavatko he kenties jonkun tuomion?

Niin eikös se seksinosto ole krimialisoitu? Todennäköisesti kriminalisoitaisiin monta muutakin asiaa, jos se olisi esimerkiksi sinusta kiinni.

kiittäen

Eikö sinua saa nuhdella? Kaipaatko kenties välinpitämättömyyttä, jossa kukaan ei sinun tekemisiisi tai tekemättömyyteesi puutu?

Nuhdella saa, mutta silloin kun mennään arvo-asioissa lainsäädännön puolelle, ni ollaan menty liian pitkälle.
Minäkin lopetan tämän väliinpitämättömyyteni ja alan vaatimaan rangaistuksia kristinuskon harjoittamisesta, se kun on mielestäni ihmisiä turmelevaa.
Eikö olisi välillä hyvä kunnioittaa muiden ihmisten valintoja ja arvoja?
Onko suvaitsevaisuus tuttu käsite?

Kuka kertoisi ja perustelisi kapinahenkisille ihmisille, kuten sinulle, että miehen ja naisen välinen avioliitto on hyvä ja suojeltava asia? Eikö laittomuus saa aikaan muun muassa seksipalveluja, jotka yleistyttyään tulevat normiksi ja alkavat rikkoa perheitä ja yhteiskuntaa sisältäpäin. Miksi haluaisit vaatia rangaistuksia uskomisesta Jeesukseen ja miten usko turmelee? Miten kunnioituksen ihmisten valintoihin pitäisi ilmetä? Onko parempaa tapaa kunnioittaa ihmistä kuin kehoittaa hyvään, rakastaa ja välittää yksilöstä, perheestä ja yhteiskunnasta?

Vierailija
meikämie
Minun mielestäni siihen liittyvät moraaliset ongelmat ovat sen verran moninaisia, että voidaan yleisesti todeta seksin ostamisen olevan väärin ainakin tässä meidän kulttuurissamme.

Kunhan tätä ei tapahdu meidän kulttuurissamme?

Vierailija
Maukka Perusjatka

Aika paha

Vierailija
Kaneli
Maukka Perusjatka

Aika paha

Hiukka provosoin...

Vierailija
kiittäen

Kuka kertoisi ja perustelisi kapinahenkisille ihmisille, kuten sinulle, että miehen ja naisen välinen avioliitto on hyvä ja suojeltava asia?

En tätä kiistäkkään. Jos avioliitto on sinulle hyvä ja suojeltava asia, niin se on sitä sinulle, ei sitä sinulta kukaan ole viemässä. Myös minä olen uskollisesti kihloissa, enkä käytä maksullisia seksipalveluja. Mutta minun asiani ei ole päättää muiden ihmisten puolesta, että miten näiden tulee elää ja toivon sitä myös muilta minua kohtaan.

kiittäen

Eikö laittomuus saa aikaan muun muassa seksipalveluja, jotka yleistyttyään tulevat normiksi ja alkavat rikkoa perheitä ja yhteiskuntaa sisältäpäin.

Seksipaveljuen kriminalisointi lähinnä heikentää seksialan työntekijöiden asememaa ja turvallisuutta.

kiittäen

Miksi haluaisit vaatia rangaistuksia uskomisesta Jeesukseen ja miten usko turmelee?

Jos uskoisin arvopohjaisiin rangaistuksiin, voisin tätä vaatia. En kuitenkaan ole fasisti jonka mielestä ihmisten tulisi elää kuten minä ja siten en myöskää rankaisisi uskonnon harjoittamisesta. Siitä kuinka uskonto turmelee, voidaan puhua toisessa keskustelussa.

kiittäen

Miten kunnioituksen ihmisten valintoihin pitäisi ilmetä? Onko parempaa tapaa kunnioittaa ihmistä kuin kehoittaa hyvään, rakastaa ja välittää yksilöstä, perheestä ja yhteiskunnasta?

Toki voi kehottaa ihmisiä siihen hyvään jonka itse kokee hyväksi. Eriasia on sitten rangaista ihmisiä siitä että he eivät noudata sinun arvomaailmasi "hyvää", absoluuttista hyvää kun ei ole, hyvä-käsite on hyvinkin häilyvä.
Mielestäni uskonnollisuus ei ole hyvä asia ja voin ihmisiä kehoittaa luopumaan siiitä, mutta jos vaatisin ihmisille rangaistuksia siitä, olisin ylittänyt rajani ja asettanut itseni toisen ihmisen yläpuolelle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat