Väkivalta tuplaantunut Helsingissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

( Uutinen )

VÄKIVALTARIKOKSET ovat lisääntyneet hurjaa vauhtia Helsingissä,
seksuaalirikoksista tehtiin tammi-maaliskuussa 181 ilmoitusta,
kaksi kertaa niin paljon kuin edellisenä vuonna.

( Uutinen )

Maahan muutti kuluneen vuoden aikana ennätysmäärä uusia tulijoita,
nettolisäys oli yli 14 000.

SO WHAT ? MINÄ vain kerroin nuo uutiset, jokainen tehköön
johtopäätökset itse !

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija
Hannibal the kannibal
( Uutinen )

VÄKIVALTARIKOKSET ovat lisääntyneet hurjaa vauhtia Helsingissä,
seksuaalirikoksista tehtiin tammi-maaliskuussa 181 ilmoitusta,
kaksi kertaa niin paljon kuin edellisenä vuonna.

( Uutinen )

Maahan muutti kuluneen vuoden aikana ennätysmäärä uusia tulijoita,
nettolisäys oli yli 14 000.

SO WHAT ? MINÄ vain kerroin nuo uutiset, jokainen tehköön
johtopäätökset itse !

Kappas vain, sama kehitys on tapahtunut myös alueilla missä ei maahanmuuttajia ole samassa suhteessa lisääntynyt. Tämä ei tarkoita etteikö maahanmuuttajatkin olisi osan takana, mutta näin suomalaisen alkoholinkäyttötavan ja viikonloppuisan alkoholikulttuurin tuntien niin isompi syy lienee alkoholin kulutuksen lisääntyminen.

Vierailija

Itse olen sitä mieltä että molemmat, humalahaukuinen juominen josta koituu ongelmia ja rikolliset mamut, pitäisi tuomita ankarammin. Ihmetyttää kun näitä raiskaajia ja örveltäjiä pitää katsella vuodesta toiseen lisääntyvissä määrin. Itse lähtisin kokeilemaan ainakin rikollisten ulkomaalaisten välitöntä palautusta kotimaahansa tuomittavaksi ja näiden rapajuoppojen kanssa ei muuta kuin tuet veks. Tosin voisi aiheuttaa rikollisuutta kun kossupullon takia aletaan ryöstellä... Ehkä voisimme ulkoistaa örveltäjien holhouksen vaikka Irakiin? Tai Siperiaan?

Vierailija

Epätoivoista rasismin lietsomista. Rikollisuus on noussut vasta 2007:

"Ryöstöt vähentyneet Helsingissä selvästi viime vuodesta"
"Seksuaalirikosten määrä on pysynyt samalla tasolla kuin viime vuonna, jolloin lapsiin kohdistuvista seksuaalirikoksista tehtyjen ilmoitusten määrä kaksinkertaistui."
http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin. ... F5002942F1

"Poliisin tietoon tulleiden seksuaalirikosten määrä on parin viime vuoden aikana lisääntynyt viranomaisten ja kansalaisten ilmoitusaktiivisuuden parantumisen seurauksena"
http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin. ... FE0053C616

Syyt:
"Väkivaltarikosyksikön päällikön Kari Tolvasen mukaan pahoinpitelyjen määrä selittyy pitkälti ravintolatappeluiden lisääntymisellä."

"Tolvasen mukaan lapsiin kohdistuneet seksuaalirikokset ovat lisääntyneet. Kasvu johtuu siitä, että meillä on ollut ryhmä tekemässä paljastavaa tutkintaa netissä. Vaikka luvut ovat synkkiä, niin olisin iloinen siitä, että ne eivät ole enää piilorikollisuuta. Puskissa vaaniva namusetä on katoavaa kansanperinnettä. Netti ja chatti ovat nykyiset toiminta-alueet, Tolvanen sanoo. Olemme paljastaneet myös sata tapausta, joissa nuorelta on ostettu seksipalveluita"
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /04/522910

Vierailija
palpatine
Maahanmuuttajille pitäisi olla oma terminaali, koneesta ulos tultaessa menisi "putki" lähtevään koneeseen.

Juuri tätä reaktiota tämä sairas trollaaja tavoittelee. On se kumma että tällainen lehti sietää tätä. Häpeällistä.

Vierailija
acedia
palpatine
Maahanmuuttajille pitäisi olla oma terminaali, koneesta ulos tultaessa menisi "putki" lähtevään koneeseen.

Juuri tätä reaktiota tämä sairas trollaaja tavoittelee. On se kumma että tällainen lehti sietää tätä. Häpeällistä.

???Saan kait esittää oman mielipiteeni asiasta?

Vierailija

Hän edustaa sitä kapeakatseista osaa suomalaisista, joten senkun leimaa itsensä rasistiksi.

Eihän noilta tule mitään konkreettisia ajatuksia tilanteen parantamiseksi. Tulevaisuuden tosiasia on kuitenkin se, että Suomi tarvitsee maahanmuuttajia.

Itse olen sitä mieltä, ettei heitä kaikkia tarvitse sijoittaa suurkaupunkeihin, vaan pitäisi hajauttaa ympäri maata perustamaan pizzerioita ja kiinalaisia ravintoloita....

Vierailija

Meitä on liian suuressa maassa liian vähän. Tervetuloa sillä periaatteella, että vuoden tukee yhteiskunta ja sitten tulos tai ulos.

Vierailija

Itse en näe maahanmuuttoa sinänsä ongelmana ...
Mutta valinta siinä, että kuka tänne pääsee niin pitää olla tiukempi.
Etusijalle minä laittaisin luterilaiset, sinisilmäiset, vaaleahiuksiset, hyvin koulutetut, suomenkieltä taitavat, nuoret naiset ...

Muiden kohdalla voitaisiin rajaa kiristää tuntuvasti.

Vierailija
Leuka
Mitäs arjalaista Suomea se Lapin mies havittelee

No enhän minä ole maahanmuuttoa kieltämässä ...
En minä nin rasisti ole.

Mutta jotain rajaa sentään aina täytyy olla ....

Vierailija
jm
Ilmoitusaktiivisuuden lisääntymistä voisin ainakin osittain pitää merkkinä siitä, että raiskaaja on yhä useammin tuntematon. Kaikkihan tietävät että kun suomalainen raiskaa, se tapahtuu yleensä lähipiirissä ja ilmoituksen jättämisen kynnys on korkeampi kuin jos tekijä on tuntematon.

Mistä sait päähäsi että seksuaalirikosten tänä vuonna kasvanut määrä liittyy juuri raiskauksiin?

Jutussahan kerrottiin että kasvussa kyse on lapsiin kohdentuvista seksuaalirikoksista ja ala-ikäisten parituksesta sekä seksituttavuuksien solmimisesta netin kautta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat