Neutroni ja Askolalaisen kotiydinvoimala

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tosisessa keskustelussa ([ Äänestys ] Ydinvoimalan haltija on ydinpommin haltija?)
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 570#452570

Neutroni
Vastaaja_s24fi

Jos sillä Askolalaisella ei ole ydinvoimalaa, niin avaa aiheesta oma keskustelu. Vai avaanko minä sen?

No totta kai sillä on, aggregaatista modifioitu kotiydinvoimala kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan Askolalaisen autotalliin. Se se vasta kauhea laitos onkin, maailmanlopun partaalla tässä sinnitellään.

Kerro lisää. Olen enemmän kuin utelias.

Kommentit (9)

Vierailija

Samaan keskusteluun edelleen ängetty, siirsin tänne

Pseudohippi
Neutroni
Vastaaja_s24fi

Jos sillä Askolalaisella ei ole ydinvoimalaa, niin avaa aiheesta oma keskustelu. Vai avaanko minä sen?

No totta kai sillä on, aggregaatista modifioitu kotiydinvoimala kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan Askolalaisen autotalliin. Se se vasta kauhea laitos onkin, maailmanlopun partaalla tässä sinnitellään.

Minä näin kerran Askolassa valvontakäynnillä aivan hirveän laitteen: toisesta päästä lapioitiin jotain epäilyttävää aivan hiekan näköistä ainetta sisään ja toisesta päästä tuli valmiita ydinpommimateriaalisäkkejä ulos.
Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005

Pilkoin kerran puita 4 promillen kännissä enkä edes osunu polveen. Ai prkl, pitäsköhän avata 197854326 puunpilkkomista käsittelevää ketjua.

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija

Tämäkin omaan keskusteluunsa:

Pseudohippi
Neutroni
Pseudohippi

Mutta vieläkin huolestuttavampaa: maailman merissä arvioidaan olevan 4,5 miljardia tonnia ydinasemateriaalia!.

Hirvittävää, voisiko YK kieltää merien olemassaolon kansainvälisellä sopimuksella. Ajattele nyt, ei tarvita kun lapsi leikkimässä tulitikuilla rannalla, niin koko maapallo räjähtää valtavana ydinpommina.

Pahalta näyttää. Maailman meret ovat sota kansaa vastaan!
Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Jyde
Pilkoin kerran puita 4 promillen kännissä enkä edes osunu polveen. Ai prkl, pitäsköhän avata 197854326 puunpilkkomista käsittelevää ketjua.

Minäkään en ole koskaan osunut polveen kirveellä.

Avaa vain. Voin osallistua muutamaan.

Vastaaja! Etkös pari päivää sitten viestinyt minulle, ettei tuollaisiin viesteihin kannata reagoida. Paheksuit kovasti aloitustani, jonka eväät olivat kuitenkin huomattavasti paremmat kuin tällä sinun aloituksellasi.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
Vastaaja_s24fi

Miksi Vastaaja floodaa asiallista keskustelua askolalaisten kotiydinvoimaloista täysin asiaan liittymättömillä jutuilla maailman meristä?

Vierailija
Neutroni
Vastaaja_s24fi

Miksi Vastaaja floodaa asiallista keskustelua askolalaisten kotiydinvoimaloista täysin asiaan liittymättömillä jutuilla maailman meristä?

en mä sitä flodaa, siirrän vain viestit omalle paikalleen. Ei näillä ole tekemsitä sen kysymyksen kanssa, onko ydinlaitoksen haltija myös ydinpommin haltija.

Jatkakaa täällä, mieluummin ilman mun apua. kiitos

Siirtämäni viesti kokonaisuudessaan:

Vastaaja_s24fi

Pseudohippi
Neutroni
Pseudohippi

Mutta vieläkin huolestuttavampaa: maailman merissä arvioidaan olevan 4,5 miljardia tonnia ydinasemateriaalia!.

Hirvittävää, voisiko YK kieltää merien olemassaolon kansainvälisellä sopimuksella. Ajattele nyt, ei tarvita kun lapsi leikkimässä tulitikuilla rannalla, niin koko maapallo räjähtää valtavana ydinpommina.

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005

Tällä hetkellä Tekniikka ja energia osaston seitsemästä ensimmäisestä ketjusta on kuusi Floodaaja24/7:n avaamia...

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija
Jyde
Tällä hetkellä Tekniikka ja energia osaston seitsemästä ensimmäisestä ketjusta on kuusi Floodaaja24/7:n avaamia...

Tarkoitat varmaan mun nikkiä. Saat avuttomuutesi (sitähän nimittely yleensä on) anteeksi.

ainakin avaus yksi on siksi, ettei itse osata avata omaa keskustelua selkeästi omasta aiheestaan - tämä, eli kotiydinvoimala. mutta enpä ole saanut lisäinfoa aiheesta

sikäli kyllä hyvä havainto sulla, että keräilenkin parhaillaan kesken jääneitä juttuja. niitä on hirveesti, kun täällä on tapana puhua mitä tahansa missä keskustelussa tahansa. surkeaa.

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Jyde

ainakin yksi on siksi, ettei itse osata avata omaa keskustelua selkeästi omasta aiheestaan - tämä, eli kotiydinvoimala. mutta enpä ole saanut lisäinfoa aiheesta

Olet siis lopultakin päättänyt vaihtaa nimimerkkisi virallisestikin Floodaaja24/7:ksi, koska innokkaasti hänelle osoitettuihin viesteihin vastailet. Eipä siinä mitään paremmin se sinulle sopiikin kuin tuo tylsä Vastaaja, sillä ethän ole koskaan mihinkään asialliseen kysymykseen vastannut, floodaillut vaan.

Toivottavasti kaikki muutkin huomaavat tämän nikinvaihdoksen.

EDIT: Ja taas: Huomatkaa kuinka viesti muuttui jo ennen kuin ehdin siihen vastata, heh

Uusimmat

Suosituimmat