MIKÄ on koulutuksesi-GALLUP !

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

IKÄRAKENNE tuli selväksi, nyt udellaan koulutusta !

Sovitaanko, että:

Tohtori = väitellyt tai lisensiaatti
Maisteri = maikka ,kandi tai melkein
Yl´loppilas = just tai nojaa jo yliopiston seinään
AMK on opistotasoinen tai lähes valmis

EIKUN ruksaamaan !!!

Sivut

Kommentit (51)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Siitä puuttuu wanhan aikainen insinööri. Eli Bresnevin ja sotakorvausten kasvatti. Katsos nämä AMK-tyypit ovat lähinnä videopelien kasvatteja.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
Siitä puuttuu wanhan aikainen insinööri. Eli Bresnevin ja sotakorvausten kasvatti. Katsos nämä AMK-tyypit ovat lähinnä videopelien kasvatteja.

....KELE, tietenkin, "suutarin lapsella..." kun itselläkin on moinen
papyrus muinasajalta tässä maassa, vaatimattomuuttani unohdin ...
pistä magisteriksi vaan, kolmea vastaa !

Vierailija

Olen kyllä väitellyt tekniikasta ja lääketieteestä.
No. se varsinainen väitöskirja on vielä tekemättä.

Vierailija

Puuttuu siitä vähän muitakin. Tää on vähän kun se ikä-äänestyskin. puolille on oma kohta ja muut saa keksiä parhaan vaihtoehdon.

Vierailija
Ertsu
Olen kyllä väitellyt tekniikasta ja lääketieteestä.
No. se varsinainen väitöskirja on vielä tekemättä.

Kertoo PALJON tasosta.

.
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt10.9.2005
Hannibal the kannibal
Paul M

....KELE, tietenkin, "suutarin lapsella..." kun itselläkin on moinen
papyrus muinasajalta tässä maassa, vaatimattomuuttani unohdin ...
pistä magisteriksi vaan, kolmea vastaa !

No helveta en laita, paras vaihtoehto kunnon insinöörille on "Kiertokoulu ja kinkerit".

Vierailija

Sikakoira kirjoitti:

Kertoo PALJON tasosta.

Mikäs tasovaatimus tänne on yht'äkkiä tullut ? Eikös tämän pitäisi olla avoin kaikille ? Mikäs se oma tasosi on ?

Vierailija
babun
tohtorin tutkinto, emeritusprofessorina työskentelen

Minä taas toimin suprajohtavana tutkijana VTT:llä. No eipä vainenkaan. Tohtori kuitenkin ja jonkin sortin tutkija.

Eikös se Baboon ollut hieman nuorempi. Vai sotkenko johonkin muuhun palstalle kirjoittelevaan henkilöön?

Vierailija
AJT
babun

Minä taas toimin suprajohtavana tutkijana VTT:llä. No eipä vainenkaan. Tohtori kuitenkin ja jonkin sortin tutkija.

Eikös se Baboon ollut hieman nuorempi. Vai sotkenko johonkin muuhun palstalle kirjoittelevaan henkilöön?

Ikää on jo yli 20 vuotta, eipäs ylenkatsota. Silti olen jo professoriuden parhaimmat puolet nähnyt ja siirtynyt emeritukseksi ja nykyään teen lähinnä konsultointia tuolla nimikkeellä.

Vierailija
babun
AJT
babun

Ikää on jo yli 20 vuotta, eipäs ylenkatsota. Silti olen jo professoriuden parhaimmat puolet nähnyt ja siirtynyt emeritukseksi ja nykyään teen lähinnä konsultointia tuolla nimikkeellä.

No hyvä. Minäkin olen jo ylittänyt tuon 20 rajan. Professoriuteen ei rahkeet tule riittämään. En jaksa katsella niitä mukuloita. Juoksentelevat Otaniemessä kuin sokeat kanat aina syyskuun alussa. Meinaan ajoittain ajaa yli, kun en osaa aavistaa mistä suunnasta ne milloinkin ryntäilee.

Joo, on minulla asennevammoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat