Hammaspommi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niinpäniin: Mediuutiset

Kommentit (7)

Vierailija

Onko mahdollista korjata jo olevaa kiille vauriota esim syömällä hammastahnaa. Miksi hammaastahnaa ei saa niellä?

Vierailija

Mulle ainakin hammaslekuri sanoi viime viikolla, että mun hampaat on hiottu oikomishoidon ohessa pilalle: Eli kiillepinta on hiottu puhki monista hampaista. Terveisiä jälleen lääketieteen asiantuntijoille!!!

Olenko sitten jälleen jokin ainutkertainen tapaus? No en ole, mutta kuka uskaltaa asiasta puhua...? Lääketieteen mielestä varmaan olen harvinainen tapaus. Tosin hammaslääkärini sanoi huokaisten, että "tällaista tämä on, jälleen yksi tapaus". Ei sitten suostunut kertomaan enempää...

Keskustelufoorumeissahan asiaa puidaan ahkerasti, mutta en jaksa edes hakea tähän linkkejä todisteeksi, kun kukaan ei kuitenkaan täällä usko...

Vierailija
kabus
Onko mahdollista korjata jo olevaa kiille vauriota esim syömällä hammastahnaa. Miksi hammaastahnaa ei saa niellä?

Luulisin, että pääasiallinen syy miksi hammastahnaa ei saa niellä, on että sitä ei ole tehty ruuaksi, joten älä syö sitä. Sen sijaan syö fluoritabletteja. Ne korjaavat alkavat kiillevauriot ihan yhtä tehokkaasti kuin hammastahnan käyttö/syöminen. Hammastahnan tehohan perustuu juuri sen sisältämään fluoriin.

Vierailija

en ole löytänyt hammastahnasta mitään kovinkaan vaarallista ainetta.
siinähän on sitäpaitsi kalsiumia. luut vahvistuu.

Vierailija

hammastahnoissa oleva fluoridi on hermomyrkky. se tappaa bakteereja ja jo rotanmyrkkykin on valmistettu siitä. sitä ei pidä niellä. fluori on alumiiniteollisuuden ongelmajätä, jota on sittemmin alettu käyttämään erilaisissa tuotteissa, jotta saadaan paska myydyksi.

Uusimmat

Suosituimmat