mellakointia viihteellisyyden vuoksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä luulette, alkaako tänäkin vappuna jokin hulina kuten viimeksi, kun makassinit poltettiin? Prekariaatit alkavat kokoontua taas kuulemma tänäkin vappuna.

ja minusta se on mukavaa. Suomen mellakat ovat hyvin kilttejä ja viihteellisiä tapahtumia. Tärkeintä on se, että saadaan hulinaa ja karnevaali tunnelmaa jollain häslingillä. Itse olen kotonaviihtyvä tyyppi joka nauttii kun on jokin "juttu" meneillään, ja TV ja netti ja muut mediat puhuvat aiheesta. Itse en ole puolesta enkä vastaan, pidän vain siitä kun tulee vaihtelua arkeen

Moralistit ja kukkahattutädit pääsevät puistelemaan päätään ja torumaan, periaatteessa siis saavat tyydytystä asiasta. Samoin poliisille on työsarkaa, ja nauttivat siitä tavallaan -ainakin jotkut. tavallinen ruudunkatselija saa puheenaihetta ja ja mielenkiinnonkohdetta tylsään arkeen. Aktivistit pääsevät puolustamaan näkemyksiään, saavat tyydytystä.

Eli Suomessa nuo hulinat ovat yksinomaan tuottamassa viihdettä ja mielenkiintoa kansalle. Mitä sanotte tästä näkökulmasta?

Kommentit (7)

Vierailija

aika ontto olet ja itsekäs, kun ajattelet vain itseäsi ja viihtyvyyttäsi. kuulostaa ikävästi sanotulta, mutta rehellisesti, tuo oli ensimmäinen asia, mitä mieleeni tuli, harkitsematta pistin sen tänne. Anteeksi jos loukkasi, mutta koita ottaa vaikka rakentavana kritiikkinä

Vierailija
taiteilijatyyppi
Mitä luulette, alkaako tänäkin vappuna jokin hulina kuten viimeksi, kun makassinit poltettiin? Prekariaatit alkavat kokoontua taas kuulemma tänäkin vappuna.
ja minusta se on mukavaa. Suomen mellakat ovat hyvin kilttejä ja viihteellisiä tapahtumia. Tärkeintä on se, että saadaan hulinaa ja karnevaali tunnelmaa jollain häslingillä.

Kannattaisi itse osallistua ja kokea se hulina, koska muuten kommenttisi on taas tätä mutua mikä pistää v*tuttamaan.

Itse olen kotonaviihtyvä tyyppi joka nauttii kun on jokin "juttu" meneillään, ja TV ja netti ja muut mediat puhuvat aiheesta. Itse en ole puolesta enkä vastaan, pidän vain siitä kun tulee vaihtelua arkeen

Kyllä, olet aivan oikeassa. Ei ne maailman lasten/globaalin sortamisen takia niitä mellakoita pidä vaan sinun viihteellisyys on se tärkein tavoite.

Moralistit ja kukkahattutädit pääsevät puistelemaan päätään ja torumaan, periaatteessa siis saavat tyydytystä asiasta. Samoin poliisille on työsarkaa, ja nauttivat siitä tavallaan -ainakin jotkut. tavallinen ruudunkatselija saa puheenaihetta ja ja mielenkiinnonkohdetta tylsään arkeen. Aktivistit pääsevät puolustamaan näkemyksiään, saavat tyydytystä.

Eli Suomessa nuo hulinat ovat yksinomaan tuottamassa viihdettä ja mielenkiintoa kansalle. Mitä sanotte tästä näkökulmasta?

Näkökulmasi on kyllä todella outo ja todellisuudesta harhautunut... Kannattaisiko välillä tulla sieltä pumpulista pois ja kokeilla tätä paskaa mitä elämäksi kutsutaan?

Pitäis varmaan vetää itsensä köyden jatkoksi... Ei vaan jaksa lukea ja kuunnella ihmisten typeriä ideoita. Kaiken lisäksi tuntuu ettei tyhmyys millään lopu tästä maailmasta vaan lisääntyy ja ilmenee jo sellaisessa muodossa ettei tämä evoluutiokoe kauaa jatka tällä planeetalla..

Vierailija
tiäremiäs
Mää ainakin toivon että olisi jotain mellakoita tai väkivaltaa, että olisi taas viihdettä televisiossa ja ihmiset jeesustelisivat ja kauhistelisivat nuorison käytöstä.

Mikset vaan imuroi netistä jonkun väkivaltapätkän? Sitten voit googlettaa jeesustelua siitä, miten elokuvat ovat saatanasta ja ajavat nuoria mieron tielle. Eikä tarvitsisi huolehtia siitä että joku kärsii rahallista, fyysistä tai henkistä vahinkoa. Sama taiteilijatyypille.

Vierailija
tiäremiäs
Mää ainakin toivon että olisi jotain mellakoita tai väkivaltaa, että olisi taas viihdettä televisiossa ja ihmiset jeesustelisivat ja kauhistelisivat nuorison käytöstä.

Et haluaisi kuitenkaan itse mellakoida?

Vierailija
taiteilijatyyppi
Mitä luulette, alkaako tänäkin vappuna jokin hulina kuten viimeksi, kun makassinit poltettiin?

Makasiineja ei kylläkään poliisin tutkimusten mukaan poltettu tahallaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007042 ... 9_uu.shtml

Syttymispaikka on löytynyt. Se on sellainen, johon ihmisen on käytännössä mahdoton päästä. Kukaan ei ole siellä käynyt paloa sytyttämässä, sanoo rikosylikomisario Kari Tolvanen.

Uusimmat

Suosituimmat