Vappu ja prekariaatit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Antaako vappu tekosyyn näille nk. prekariaateille,
levittää jälleen sanomaansa ja aiheuttaa yleistä
sekasortoa? Täytyy vain toivoa, ettei ajauduta
samanlaiseen tilanteeseen kuin makasiinien
tapauksessa, jolloin syyttömät sivustakatsojat
joutuivat sijaiskärsijän osaan.

Keskustelupalstoilla jo vihjaillaan toiminnasta?

http://www.basso.fi/tekniikka/foorumit/ ... sc&start=0

Onko poliisi ajan tasalla?

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Mistä lähtee tämä nykyajan trendi että ylireagoidaan kaikkeen, mitä nuoret suustaan päästävät?

Nuorilta yritetään estää kokoontumisoikeus ja samaan aikaan hallitus on täynnä entisiä ja nykyisiä rikollisia.

Prekariaattia pelkäävä henkilö tuo ilmi lähinnä oman suppeutensa. Kyllä ne köyhät on hirveitä! Linnaan pitäisi pistää ennen kuin ryötävät Munkkinimen mummon viimeiset pennoset.

Vierailija
Rehtori
Antaako vappu tekosyyn näille nk. prekariaateille,
levittää jälleen sanomaansa ja aiheuttaa yleistä
sekasortoa?

Onko poliisi ajan tasalla?

Aiheellisia kysymyksiä.

Vastaan molempiin mutu-tuntumalta.

Kyllä.

Huomenna nähdään kuinka kävi.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
A. Ankka
Nuorilta yritetään estää kokoontumisoikeus ja samaan aikaan hallitus on täynnä entisiä ja nykyisiä rikollisia.

Tuskinpa kukaan mitään kokoontumisoikeutta haluaa rajoittaa, eiköhän kyse ole ennemminkin vain riehumisen rajoittamisen tarpeesta. Ihmettelen kyllä kanssasi sitä, kuinka ihmiset äänestävät (uudestaan ja uudestaan) tunnetusti epärehellisiä tai moraalittomia kansalaisia tekemään päätöksiä puolestaan.

Vierailija

Eipä Suomessa juurikaan mellakoita ollut ennen mellakkapoliisia. Mellakkapoliisi on Suomessakin osoittautunut nimensä veroiseksi, ollen tähän asti ainoa yleistä järjestystä ja turvallisuutta uhkaava taho erilaisten mielenilmausten yhteydessä. Mellakkapoliisi on osoittanut olevansa vakava uhka täysin sivullisille ihmisille, sekä yleiselle kokoontumisen- ja sananvapaudelle.

Vierailija
SAMAEL
Eipä Suomessa juurikaan mellakoita ollut ennen mellakkapoliisia. Mellakkapoliisi on Suomessakin osoittautunut nimensä veroiseksi, ollen tähän asti käytännössä ainoa yleistä järjestystä ja turvallisuutta uhkaava järjestäynyt taho erilaisten mielenilmausten yhteydessä. Mellakkapoliisi on osoittanut olevansa uhka myös täysin sivullisille ihmisille.

Mellakoita on ollut Suomessakin kautta-aikain. Mittavimpina voitaneen
pitää "sisällis-sotaa" ja Mäntsälän kapinaa. Myös yleislakko 1956 on
hyvä muistaa.

Ennen mellakat/muut protestoinnit järjestettiin hyvästä syystä.
Nykyään ne järjestetään ilman järjellistä syytä. Ja tähän mennessä
ovatkin toimineet lähinnä järjestysvallan eduksi, noin pidemmän päälle.

Vierailija
at
Mellakoita on ollut Suomessakin kautta-aikain. Mittavimpina voitaneen pitää "sisällis-sotaa" ja Mäntsälän kapinaa. Myös yleislakko 1956 on hyvä muistaa.

Sodat ja lakot eivät ole mellakoita. Tietysti kaikenlaisia järjestyshäiriöitä on ollut aina, mutta varsinaista mellakointina uutisoitua mielenimausta ei ole ollut ainakaan pitkään aikaan, ei muistaakseni ennen mellakkapoliisin astumista kuvaan.

at
Ennen mellakat/muut protestoinnit järjestettiin hyvästä syystä. Nykyään ne järjestetään ilman järjellistä syytä.

Olipa kummallinen väite. Ohitetaanpa se, ellet halua jotenkin perustella näkemystäsi?

at
Ja tähän mennessä ovatkin toimineet lähinnä järjestysvallan eduksi, noin pidemmän päälle.

No siis siinä mielessä kyllä, että aggressoimalla ja hyökäämällä ihmisten kimppuun poliisi saa aikaan sen haluamansa mellakan, jonka avulla (yhdistettynä keltaisen lehdistön sensaatiohakuiseen ja valheelliseen uutisointiin) saadaan mukamas osoitettua ko. joukkojen ja ties minkä lisärahojen ja lisäoikeuksien tarve. Huonoon suuntaan mennään toki monessa muussakin maassa, uusfasismi nostaa päätään kautta maailman.

Vierailija
tavu
kaikki anarkistit jou-kool-la

Kato, pikkunatsi kerjää taas huomiota. Määpäs linkitän vuorostani sulle pari kuvaa sun hengenheimolaistes touhuista:

Onhan se tietty noita paljon pahempi juttu jos joku maalaa seinään A:n...

Vierailija
SAMAEL
tavu
kaikki anarkistit jou-kool-la

Kato, pikkunatsi kerjää taas huomiota. Määpäs linkitän vuorostani sulle pari kuvaa sun hengenheimolaistes touhuista:

ei vain ole minun hengenheimolaisia. mistäs moisia keksit, simahuuru?

mutta noita anarkisteja me kaikki saatamme hyvällä tuurilla nähdä kaupungeilla.

ehkä sinunkin pitäisi mennä kaupungille päästämään noita vaahtoja ulos, pipi paranee kun spreijaa vähän seiniä.

Vierailija
Aatos
Ja-ha, piti kommentoida mutta Samael heittikin pyyhkeen kehään.
Kertausta natsikortin käytöstä täällä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Godwinin_laki

Rauhallista vappua!

Työnnä hei se Godwinin laki persläpees. Jokainen Godwinin lakiin vetoava on tunnistettu nimitän varmasti natsiksi, eikä siitä leimasta voi koskaan enää pästä irti. Lisäksi häviää kaikki entiset, nykyiset ja tulevat kesustelunsa ja tunnustaa itsensä idiootiksi. Godwinin lakiin vetoaminen on sama kuin lausunto: "Olen hävinnyt keskustelun, olen turha, olen natsi, eikä minulla ole ketään kavereita".

Vierailija
tavu

ei vain ole minun hengenheimolaisia.

Onhan ne, sinä olet jo niin monta kertaa itse todennut olevasi natsi, ja potkivasi mummoja ostarilla. Sinä ja natsiystäväsi olette mummojen potkimisen ohella tappaneet miljoonia ihmisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat