Planeetta 20 valovuoden päässä, uusi koti?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajatelkaapa kaikki nyt hetkinen, mitä se tarkoittaa käytännössä, jos on löydetty planeetta,
jolla on lähes maan olosuhteet ja sen aurinko on punainen? Se kertoo ensiksi sen, että me elämme multiuniversumissa, jossa on mahdollisesti paljon muitakin samanlaisia planeettoja sekä universumi
universumiin kytkeytyneenä. Sen voi ajatuksessaan mieltää dna:n rakennekaavioon, sillä avaruus on makroskooppisesti samanlainen kokonaisuus. Okei, jos siellä on punainen planeetta,niin mitä muuta se kertoo jo ihan tavallisellekin tallaajalle? Se kertoo sen, että meidän aurinkokuntamme aika on pitemmällä kuin sen, koska punainen kertoo sen alueen "reaktion" olemassa aluillaan, sillä tuli menee mustasta punaisen ja keltaisen kautta valkoista kohti myös. Jos tämä on totta, niin miksi ihmeessä emme haluaisi mennä sinne, missä elämä on vielä meitä alumpana. Okei, sinne on etäisyys pitkä, mutta tämä asia paljastaa myös sen, että osa meissä ihmisissä olevasta kehosta on myös kuolematonta. Miksikö, koska jos ihminen on osa tätä luonnon kiertokulkua maassa, niin olemmehan me osa myös koko avaruutta ajatellen, vai eikö? Ja avaruushan on meille opetettu olevan ikuinen ja loputon, joten meissäkin on osanen, joka on, kuolematonta, sillä me olemme myös universaaleja olentoja, jotka on rakennettu ja suunniteltu siten, että me itse päättelyllämme tajuamme olevamme infiniittisiä. Minä uskon ja tiedän, että ensin oli ajatus ja sen jälkeen toiminta, joten ihmisen tietoisuus eli tajunta on se joka jatkaa matkaa kuoleman jälkeen, koska meidän tulee hyljätä tämä keho kuolema nimisessä prosessissa, joka on myös pakollinen. Mutta uskon, että älykäs ihminen ymmärtää, että olosuhteita kuoleman jälkeen voi arvailla, mutta pahimmillaankin se on vain uudenlaisen muodon saaminen meidän ajatuksiemme ympärille, jolloin "tilaa" kuoleman jälkeen voi periaatteessa jo opetella etukäteen.
Se vaatii mielikuvituksen vapauttamista ylimmilleen ja ajatuksen lentoisuutta. On opeteltava kuvittelemaan miltä telepaattinen viestintä tuntuu, koska siten me viestimme siellä missä ei ole happi -kenttää, vaan tyhjiö. Yksi muoto voisi siis olla ajatusenergian muodossa, joten mahdollisuudet ovat siis rajattomat. Tai jos haluaa kuolemansa jälkeen syntyä uudelleen siellä 20 valovuoden päässä olevalle planeetalle, se olisi mahdollista, jos ihminen vain uskoo siihen.
Sillä nykyinen maailman kuva onkin aivan toinen, kuin entinen, mikä perustui pelkkään materialismiin, sillä elämällä on myös se henkinen puoli, joka perustuu sähköisten energia kenttien toimintaan sekä yksiköihin, joilla on ominaisuus olla kahdessa paikassa yhtä aikaa. Ja kaikki me tiedämme, että ajatuksemme tapahtuu sähköisessä muodossa meidän aivoissamme, joten silloin niiden täytyy myös olla yhteydessä toisiinsa oman kenttänsä välityksellä, jota muilla aisteilla ei havaita, mutta tiedämme sen olevan, koska sähkömagneettinen kenttähän ei paljaalla silmällä tietenkään näy. Nythän se tarkoittaa myös sitä, että meidän ajattelutavallamme sekä ajatuksilla on myös väliä, koska me toteutamme itseämme omien ajatusten kautta ja silloin negatiiviset ajatukset ovat kehityksen surma ja tuho. Eli ihminen itse luo oman todellisuutensa, ellei ole höplästä vedettävä ja massa menijä, joka nielee kaiken sadun mitä vain annetaan. Järkevä ja älykäs, ajatteleva ihminen pyrkii etsimään itse oman käsityksen asioista ja tietää, että kaikki liittyy toisiinsa tavalla tai toisella, sillä se on yksi universumin muuttumaton laki. Kaikilla on aina yhteytensä ja siltansa eri asioiden välillä, jotka voivat olla mitä tahansa avaruuden ja maan välillä. Siksi uutta maailman katsomusta sanotaan hologrammiseksi,
koska todellisuus onkin moniulotteisempi kuin on uskottukaan ja jopa ajatuksiemme merkitys muuttuu oleellisesti, koska ymmärretään tieteiden ja uskontojen olevan vain osa kokonaisuutta. Näin ollen luojamme, suunnittelijamme tiesi, että ihminen olisi niin nokkela, että ymmärtää poimia nuo viestit, mitä hän meihin jättää ja että me tajuamme omalla tavallamme olevamme myös luojamme kuvia, myös siinä henkisessä mielessä, joka on tietysti infiniittinen eli loputon energia, joka seilaa avaruuden loputtomassa meressä. Sen takia on myös mietittävä, ketä sinne halutaan mukaan, koska negatiivisia ihmisiä ei voi ottaa, koska he luovat vääränlaista energiaa jo ajatustasolla(tai heidän on muutettava asennetta).
Mutta itse en tahtoisi mukaan ketään, jolla ei ole tiettyä henkisyyttä ja edistyneisyyttä sekä joviaalia globaalista maailman katsomusta. Pikkusieluiset ihmiset on opetettava ymmärtämään uuden ajan merkitys, josta esim. raamatussa niin paljon puhutaan, mutta esim. kirkkohan ei meitä valmista mitenkään kohtaamaan totuutta siitä, että me olemme osa tätä jatkuvaa prosessia. Se vain edelleen miettii munhan ei tulisi tehtyä syntejä, ettei vielä kuoli pois. Tai ainakin näin antaa ymmärtää. Se(kirkko) ei rohkaise meitä kuten Jeesus, rohkaisi epäilijöitä, kun itse tajusi olevansa yhtä konaisuuden kanssa, vaan hän opetti ihmisille, että vain hyvää tekemällä pääsee elämässä oikeasti eteenpäin. Sekin on universaalinen vakio, koska hyvä energia palautuu aina lähettäjälleen moninkertaisena, me vain emme aina tajua asioiden yhtenäisyyttä. Me katsomme asioita ns. liian läheltä tai väärästä näkökulmasta. Nyt joudumme opettelemaan avoimmuuden politiikan, jossa jokaisen on kerrottava itsestään hyvät ja huonot asiat, jotta osaamme valita itsellemme sellaiset ihmisten väliset suhteet jotka parantavat meitä henkisesti ja fyysisesti ylöspäin, sehän on aina kehityksen suunta ollutkin. Eli jos maailman loppu tulisi, niin ei meidän käy kuitenkaan, paitsi luovumme tämän ajan kehostamme, parempaan henkiseen olomuotoon, jonka jokainen voi uskonsa mukaisesti itse valita. Tämä taas liittyy siihen, että ihminen itse tekee valintansa, johon tietysti koko elämä perustuu. Ei ole helvettiä tai taivasta siinä merkityksessä kuin meille on opetettu, vaan ne ovat saman kolikon kääntöpuolia. Kuolemaa ei siis enää tarvitse pelätä, kun ihminen vain ymmärtää oman itsensä merkityksen ja ajatuksen mahdollisuuden kokonaisuuden kannalta.

Kommentit (9)

Vierailija

Luin pari ensimmäistä lausetta, joissa ei ollut mitään järkeä. Jatkoin lukemista rivin parin verran ja totesin että nyt ollaan jo ihan pihalla ja lopetin.

Tarkistapas mitä universumi ja multiuniversumi tarkoittavat ennen kuin alat vetelemään mitään ajatusleikkejä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Sienet ovat herkullisia, mutta suosittelisin ketjun avaajalle tutustumista johonkin sienioppaaseen ennen ruokailuun ryhtymistä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Vittuako te luulette että teillä joku saatanan oikeus tulla mun omalla maapallolle, olen kyseiseltä planeetalta kotoisin. Pysykää omassa paskapallossa haisemassa.

Onneksi teidän homojen tekniikka ei ole sillä tasolla yli 100 vuoteen että voitte tulla mua ahdisteleen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Vittuako te luulette että teillä joku saatanan oikeus tulla mun omalla maapallolle, olen kyseiseltä planeetalta kotoisin. Pysykää omassa paskapallossa haisemassa.

No vittuakos menet antamaan planeetalles meidän planeetan nimen? Jos sunkin pallo on Maapallo, me viedään se jo pelkästään tekijänoikeuksiin vedoten.

Ehditkö muuten eilen Alkoon?

Vierailija
mark damiani
Ajatelkaapa kaikki nyt hetkinen, mitä se tarkoittaa käytännössä, jos on löydetty planeetta,
jolla on lähes

Ei ole ennen tullut vastaan näin pitkää vuodatusta, missä ei ole mitään logiikkaa, kaikki asiat menevät väärin.

Vierailija
fenomenologi
mark damiani
jolla on lähes

Ei ole ennen tullut vastaan näin pitkää vuodatusta, missä ei ole mitään logiikkaa, kaikki asiat menevät väärin.

Veikkaan puppulausegeneraattoria.

Vierailija

Neuvo artikkelin kirjoittajalle:
- Enemmän jäsentelyä.
- Tarkista myös alan kirjallisuudesta onko jutuissasi perää.

- Kirjoita lyhyempi teksti.
- Pysy aiheessa.
- Ummet ja lammet voi jättää mainitsematta. Ihmisillä on muutakin luettavaa kuin sinun artikkelisi.
- Esitä ajatuksesi tiivistetysti.
- Keskity oleelliseen.
- Tekstiin ai tarvitse upottaa maailman paljoutta.

Uusimmat

Suosituimmat