Suomalaiset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ovat yleisesti katsoen ulkonäöltään vähemmän miellyttäviä kuin germaanit ja slaavilaiset.

Tämä on oma havaintoni.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija
liis@
ovat yleisesti katsoen ulkonäöltään vähemmän miellyttäviä kuin germaanit ja slaavilaiset. Tämä on oma havaintoni.

Tärkein tekijä ei ole minkä kokoiset tai väriset korvat ovat, vaan tärkein tekijä on mitä korvien välissä on ja miten sitä käyttää. Henki tulee suusta ulos tai menee suusta sisään, tai tulee persuksista ulos. Jos korvien välissä on jotain vikaa, se mikä pitää tulla persuksista ulos, tulee suusta ulos.

Vierailija
liis@
ovat yleisesti katsoen ulkonäöltään vähemmän miellyttäviä kuin germaanit ja slaavilaiset.

Tämä on oma havaintoni.

Jokaisella kansalla omat tuntomerkkinsä. Pitää vain opetella hyväksymään oma itsesensä. Kun on "sekarotuinen", (kuten minä) silloin kansojen tuntomerkit sekoittuu. Ehkä kaipaatte maahanne uutta "verta"?

Vierailija
Ayla
liis@

Tämä on oma havaintoni.

Jokaisella kansalla omat tuntomerkkinsä. Pitää vain opetella hyväksymään oma itsesensä. Kun on "sekarotuinen", (kuten minä) silloin kansojen tuntomerkit sekoittuu. Ehkä kaipaatte maahanne uutta "verta"?

Kuten sanottu, sieluton idiootti näkee ulko-osan tärkeänä. Ei juomalasin ulkopuolen puhtaus ole tärkeä, vaan sisäpuolen. Ja jos me olemme "juomalasi", niin sisäosan puhtaus tulee esille kaikessa mitä sanotaan tai kirjoitetaan.

Tämä ei ole oma havaintoni, vaan se on tiedetty jo muinaisajasta saakka.

Vierailija
Matti E Simonaho
Ayla
liis@

Tämä on oma havaintoni.

Kuten sanottu, sieluton idiootti näkee ulko-osan tärkeänä. Ei juoma-astian ulko-osan puhtaus ole tärkeä, vaan sisä-osan.

Sisäinen "kauneus" on tärkeää, mutta myös tärkeää on on se ulkoinen "kauneus" monelle. Sana "kaunis" ei aina tarkoita samaa kaikille.

Vierailija
Ayla
Matti E Simonaho
Ayla
liis@

Tämä on oma havaintoni.

Kuten sanottu, sieluton idiootti näkee ulko-osan tärkeänä. Ei juoma-astian ulko-osan puhtaus ole tärkeä, vaan sisä-osan.

Sisäinen "kauneus" on tärkeää, mutta myös tärkeää on on se ulkoinen "kauneus" monelle. Sana "kaunis" ei aina tarkoita samaa kaikille.

Että ulkokultaisuus on tärkeä monelle, ei tarkoita että se on tärkeä kaikille. Että on ulkokultainen ei anna mitään oikeuksia osoittaa toisia vähempiarvoiseksi syystä että he eivät ole ulkokullattuja.

Kristinusko: Me olemme kaikki syntisiä Jumalan silmissä.
Suomalainen: Niinhän te olette, mutta se ei merkitse sitä että me olemme, koska te toitte ja pakotitte synnin sen kaikissa muodoissa.
Sivistys: Me olemme kaikki kehittyneet apinasta.
Suomalainen: Niinhän te olette, mutta se ei merkitse sitä että me olemme.

Tyhmyys paistaa läpi yhtä selvästi kuin O A-kirjaimen yläpuolella.

Vierailija
liis@

Tämä on oma havaintoni.

Itse pidän Suomalaisia slaaveina

Vierailija

Onhan siinä vähän perää ...

Olen paljon kulkenut Venäjällä töissä ja kun vertaa Suomalaista naista Venäläiseen naiseen tyypiltään, eli luonne, fysiikka, olemus, jne ...

Niin täytyy todeta, että se on vähän niinkuin vertaisi lämminveristä hevosta kylmäveriseen hevoseen ...
Kylmäverinen hevonen on lempeä, rauhallinen, lujatekoinen ja hyvä työhevonen, mutta jos haluaa "kunnon kyydit", niin kyllä silloin pitää nousta lämminverisen satulaan ...

Sitten kun vertaa Ruotsalaista Slaavilaiseen, niin Ruotsalainen on nuorena nätti, mutta siitä tulee vanhana sellainen rohojo, jota ei viitsi pitkään katsella ...

Suomalaisella naisella on kumminkin yksi hyvä piirre, se on helvetin hyvä sikiämään ja tämä on muuten tutkittu juttu, ei vitsi.

Vierailija
Vapaus-x

Itse pidän Suomalaisia slaaveina

Minä taas uskon että Venäjän "slaavit" ovat ennemmin "suomalaisia". Eli nykyvenäläisissä on enemmän tai vähemmän alueella aiemmin asuneiden suomensukuisten perimää. Monet lienevät aikojen saatossa venäläistyneiden suomensukuisten tai näiden ja slaavien sekoitusta.

Vierailija

TURHAA kälinää tuo, että suomalaisten geenit olisivat jostain "Uralin takaa".

SITÄ paahtoivat KOMUKKA-opettajamme puolen vuosisataa .

Geenitutkimus osoittaa kiistatta, että valtaosa suomalaisista on tullut
LÄNNESTÄ !!!

RYSSÄT on ERI ROTUA .... LUOJAN KIITOS

ME ja MONGOOLIT !

Vierailija
Hannibal the kannibal
TURHAA kälinää tuo, että suomalaisten geenit olisivat jostain "Uralin takaa".

SITÄ paahtoivat KOMUKKA-opettajamme puolen vuosisataa .

Geenitutkimus osoittaa kiistatta, että valtaosa suomalaisista on tullut
LÄNNESTÄ !!!

RYSSÄT on ERI ROTUA .... LUOJAN KIITOS

ME ja MONGOOLIT !

Tässä rotu keskustelussa on sellainen paradoksi, että Venäläisten geeneistä on Slaavilaisia noin 20 %:tia ja Suomen sukuisia noin 80 %.tia.
Geneettisesti Venäläiset on paljon lähempänä Suomen sukuisia kansoja kuin muita Slaaveja, kuten Serbit, Slovakit, Puolaiset, Sloveenit jne ...
Mikäli Venäläisten geenejä pidetään Slaavilaisten geeneinä, niin mihin ryhmään pitää sijoittaa muut Slaavikansat ...

Asiaa kyseli viime vuonna Marin tasavallassa oleva Venäläinen geenitutkija yhdessä symposiumissa ...
FSB on nyt käskenyt proffan olla hiljaa tai tulee turp......

Vierailija

NII no nää sekasikiöt rajaseudulla ...

KUN otetaan vain OIKEA Suomi Vaasa-Kotka-linjan länsipuolelta,
länsigeenenejä on valtaosa !

Vierailija
Hannibal the kannibal
NII no nää sekasikiöt rajaseudulla ...

KUN otetaan vain OIKEA Suomi Vaasa-Kotka-linjan länsipuolelta,
länsigeenenejä on valtaosa !

Niiin, länsigeenejä ne on ne Venäläistenkin geenit ...

Vierailija

Vankasti makuasia, mutte esim. brittinaiset konkkanokkineen ja pitkulaisne kasvoineen häviävät kirkkaasti suomalaisille elovenatytöille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat