Moskovassa kerätään nimiä Viron lähetystön purkamiseksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lainaus:
"Julkaistu: 14:15

Päivitetty: 14:31

hs–stt–bns

Moskova. Moskovassa kerätään nimiä Viron Moskovan-suurlähetystön hajottamisen puolesta. Vironvastaisiin mielenosoituksiin osallistuvat nuoret kiertävät nimilistojen kanssa kaupungilla tänään tiistaina. He myös saavat nimikirjoituksia. Nuoret pyytävät listoihinsa sekä nimiä että puhelinnumeroita...

Nimilistoilla on jo täytetty Viron konsulaatin edessä oleva aita. Jura Sertovoi, 16, uskoi, että nimiä pitää kerätä 20 päivässä miljoona. Sen jälkeen niiden avulla pyydetään Moskovan päättäjiltä lupa lähetystön purkamiseksi. Sertovoi uskoi, että Moskovan pormestari Juri Lužkov sallii lähetystön hajottamisen. "

Täytyypä todeta, että minulla ei aikaisemmin ole mitään erityistä ryssävihaa ollut, mutta nyt tuntuu, että karvat alkavat nousta pystyyn.

Vanhemmillani ja äidin puolen isovanhemmilla oli huomattavasti voimakkaampi ryssäviha kuin minulla, mutta eiköhän se minullekin pikkuhiljaa kehity.

Joku vielä väittää, ettei Venäjä ole uhka.

Kommentit (3)

Vierailija

Tuohan on niiden "meikäläiset" -järjestöjen puuhaama juttu, ei kannata ottaa sitä tosissaan, tämähän on pelkkää teatteria alusta loppuun jolla on jokin tarkoitus, ehkä Putinin "Venäjä takaisin Venäläisille" juttuja...

Vierailija

SE on hyvä, että näyttää oikean karvansa nyt, kun NATO:sta
keskustellaan ... ! Hyökkäisi vielä Viroon, niin päästäisiin
nopeammin NATO:oon !!! Pitäisi jo umpiluuhunkin
mennä, missä ne uhkat ovat !

Uusimmat

Suosituimmat