Linkkejä vastalauseisiin.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli tähän aiheeseen voi pistää linkkejä Saddamin, Osaman, ja muiden ns. "terroristien" puolustuspuheenvuoroihin.

Lähinnä luulisi, että nämä kaverit ovat aktiivisesti tuoneet esille omia ajatuksiaan, kuten esim. Unabomber.

Niin varmaan jostain löytyy näiden heebojen itse kertomana, miksi taistelivat rakasta isänmaataamme USA:ta vastaan, ja miksi eivät kykene keksimään muita keinoja kertoa itsestään kuin terrori-iskut.

Yhtään haastattelua en ole suomennettuna kokonaisuudessaan nähnyt, yhtään perustelua en ole kuullut. Minusta se on kovin ihmeellistä. Luulisi että noin isojen operaatioiden takia olisi kunnon syyt, olivat ne sitten järkeviä tahi eivät.

Löytyykö linkkejä? Minua kiinnostaisi lukea, miksi Saddam ei ollut USA:n kanssa samaa mieltä, tai miksi Osama teki iskunsa. Ja pliis, linkkejä johonkin sellaiseen, mikä ei selkeästi ole valkoisen talon tekemä sivusto.

Skitso-mään, I ääm...

Kommentit (1)

Vierailija

Eipä niitä linkkejä ole helppo löytää. Mutta kelpaisiko tämä : Kaveri ei ole kansainvälisesti kuuluisa, täällä meillä Ruotsissa kylläkin ja USAssa. Valitan, mutta linkki on ruotsin kielinen. Laitan tähän erikseen mitä hän on haastatteluissa sanonut.

Oussama Kassir

- Men jag älskar honom. Jag är stolt över Usama bin Ladin. Jag är stolt över alla som krigar för rättvisa. Jag kan inte vara stolt över folk som dödar små barn, som amerikanerna gör. Jag älskar folk som kämpar för rättvisa. Usama bin-Ladin stormar inte hus, han dödar inte barn. Han kämpar för sin religion.

- Men blanda inte ihop mig med al-Qaida. Jag är för jihad, för att strida för rättvisa. Men jag är inte medlem i al-Qaida. Usama bin Ladin finns i alla muslimers hjärtan.

- Vi är religiösa. Vi läser Koranen hela tiden. Våra kvinnor går med slöja för ansiktet.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=441624

Tuo nyt ei siis oikeastaan ole vielä mitään, mutta se antaa aavistuksen mitä ne isommat terroristit sanoo terroriteoistaan.

Minulla oli aikaisemmin noita pikku terroristien sanomisia enemmänkin, mutta ei ole enää tallessa.

Uusimmat

Suosituimmat