Ratkaisu patsaskiistaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Venäläisethän valittavat, että patsaan pitää olla näkyvällä paikalla, koska se symboloi Viron vapautusta natsivallan ikeestä. Minun ratkaisuni on tämä;liimataan patsaaseen ISO pötkö dynamiittia, ja RÄJÄYTETÄÄN se taivaan tuuliin! Näin patsas leviää tasaisesti ympäri Viroa, rikastuttaen sen historiaa ja kulttuuria !

Kommentit (6)

Vierailija

...vai miten olis, jos ammuttais se kuuhun?

Muutenkin tavaran ampuminen kuuhun olisi hyvä ratkaisu moneen asiaan. Sinne voisi ampua vaikka Kaaban mustan kiven yms materiaalia, niin ehkä turhat kahinoinnin loppuisivat.

Ja hei.. ettei minua aleta jahtaamaan provosoivan kommentin vuoksi, niin tyhmällekin selvennetään että tuo oli vitsi.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005
Vapaus-x
Venäläisethän valittavat, että patsaan pitää olla näkyvällä paikalla, koska se symboloi Viron vapautusta natsivallan ikeestä. Minun ratkaisuni on tämä;liimataan patsaaseen ISO pötkö dynamiittia, ja RÄJÄYTETÄÄN se taivaan tuuliin! Näin patsas leviää tasaisesti ympäri Viroa, rikastuttaen sen historiaa ja kulttuuria !

Parempi olisi myydä se venäläisille romumetallin hinnalla. Saisivat sitten itse laittaa rakkaan patsaansa vaikka keskelle Kremliä. Virolaisille natsivalta tuskin olisi pystynyt tarjoamaan yhtään pahempaa kohtelua kuin neuvostovalta tarjosi puoli vuosisataa. Ei se ole yhtään sen mieltäylevämpää maata Siperiassa ratapölkkynä kuin kuolla natsien tappoleireillä. Pitäisi se venäläistenkin historiastaan tajuta, että he virolaisten, ja melkein kaikkien muidenkin naapurimaidensa, päävihollisia ovat.

Vierailija

Ketä tuollaiset patsaat enää nykyään kinnostaa? Siis voi jukoliste kun maailmassa ei voi paljon turhempaa olla kuin joku helvetin patsas. Mutta sellaisista nationalistit sitten jaksavat tapella. Ihan kuin pikkulapset hiekkalaatikolla leluista.

Vierailija
SAMAEL
Ketä tuollaiset patsaat enää nykyään kinnostaa? Siis voi jukoliste kun maailmassa ei voi paljon turhempaa olla kuin joku helvetin patsas. Mutta sellaisista nationalistit sitten jaksavat tapella. Ihan kuin pikkulapset hiekkalaatikolla leluista.

Jos ihmiset ovat toteuttaneet koko viime vuosisadan tuota miehistä ärhentelyä (ei siis lapsellista; kyseinen käyttäytyminen on kaukana neoteenisesta käyttäytymisestä!), miksi ihminen muuttuisi yks'kaks fiksuksi?

Vierailija

Lapsellista siis puhekielen merkityksessä, näillä urpoillahan on tapana väheksyä mm. lapsia, vaikka itse ovat tyhmiä kuin perunasäkit. No eivät ne varmasti yks'kaks muutu, mutta joskus kumminkin pakko muuttua. Mikään ei ole varmaa paitsi muutos. Eikä aggressio ole suinkaan pelkästään miehistä! Ja naiset tukevat miehisen ärhentelyn instituutioita ja perinteitä, mikä kertoo etteivät hekään ole kovin älykkäitä; se vaiva mikä on lapsen kantamisessa, synnyttämisessä ja kasvattamisessa, sitten se uhrataan jonkin lapsellisen kansallisaatteen alttarilla sodan jumalille... Ja naiset ovat kaikessa tässä mukana, viimeistään nykyään he eivät voi mitenkään kieltää vastuutaan, kun ovat suoraan politiikassa mukana.

Vierailija
Mikko_-Procyon-
...vai miten olis, jos ammuttais se kuuhun?

Muutenkin tavaran ampuminen kuuhun olisi hyvä ratkaisu moneen asiaan. Sinne voisi ampua vaikka Kaaban mustan kiven yms materiaalia, niin ehkä turhat kahinoinnin loppuisivat.

Mannerheimin patsas tuli heti mieleen. Olis aika makee maata kiertävällä radalla.

Uusimmat

Suosituimmat