Kutsuja joostiin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olisiko kenelläkään kaunosielulla kutsuja joostiin?

Tahtoo omansa.

Kiitos ja kumarrus.

Sivut

Kommentit (36)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Laitan ainakin Letulle, kun pääsen omalle koneelle. Sain eilen kolme, mutta osa on jo varattuja.

EDIT: Se kutsun lähettäminen näköjään tapahtuu siis Joostista käsin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Lettu, olet saanut kutsun joltain muulta?
Lähetän sitten illalla kotoa Mukuselle.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Lettu Haimakainen
Kiitos salaille. Perille tuli.

Pitää tutkia tätä tämä ilta...

En mäkään ole laittanut mitään Letulle. Mutta tutki vaan illalla. Sillä asiat selviävät. Kännissään ei kannata tutkia, ei se selviä. Kuin ajan kanssa.

Vierailija
salai
Lettu, olet saanut kutsun joltain muulta?
Lähetän sitten illalla kotoa Mukuselle.

Hmm, näin taisi käydä.

Olin niin täpinöissä, että en ajatellut sen enempää.

Kiitos kuitenkin lähettäjälle.

Vierailija
Olbe
Mulla on semmonen tunne, että tästä tulee suosituin ketju pitkään aikaan. Ehkä myös tasokkain

Lensin kaksi viikkoo takasin kakstasolento koneella. Olin ketjulla kiinni penkissä. Ei siinä ollut rullaturva vyötä. Kumma juttu muuten. Monet on immelmanissa tippuneet ja sitten pudonneet. Ja lyöneet niskan kadunreunaan jos ovatten reunaan pudonneet. Muuten jonnekin muuvalle.

Vierailija

Mikä tuo joosti mahtaa olla? Mutta eikös kuitenkin noin yleensä ottaen ole hieman epäkohteliasta kutsututtaa itse itseänsä juhliin ym.

Vierailija
Snaut
Mikä tuo joosti mahtaa olla? Mutta eikös kuitenkin noin yleensä ottaen ole hieman epäkohteliasta kutsututtaa itse itseänsä juhliin ym.

Hah aivan

Vierailija

tsirp, tsirp. en pistä vastaan, jos joku haluaa tännekin kutsun luovuttaa. beeeeta geeeemaili. Thanks in advance, jos onnisesti käypi.

Edit: Kiitos Sam73.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

No googlatkaa "joost", prkl.

Suomeksi: se on netti-tv-palvelu, joka lähettä p2p-tekniikkaan perustuen suhteellisen hyvänlaatuista videokuvaa ajankohtaisista ja vähemmän ajankohtaisista aiheista suoraan vastaanottajan näytölle.

Palvelussa on erilaisia kanavia, sisältäen aiheita mm. urhelusta, dokumenteista, piirretyistä, komedioista, musiikista jne. Käyttäjä voi katsoa ohjelmia silloin kun itselle sopii ja tietysti kelata ja vaihtaa jaksosta toiseen lennossa.

Palvelu ei maksa mitään; se rahoitetaan nimekkäillä mainostajilla (ainakin HP, Coca-Cola Nike...), mutta mainosten katselua ei voi ohittaa.

Hyvänlaatuisen videokuvan vastaanottamiseksi ohjelma vaatii nopean, vähintään 1M, internet-yhteyden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat