Henkiset banniin.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen itse ehdottomasti sitä mieltä että tämä henkonen on pistettävä ulos palstalta.

Mitään kunnon asiaa hänellä ei tänne ole... ollut ainakaan muutamaan päivään. Ja hänen avatarinsa loukkaa taatusti katolista kirkkoa yhteisönä...

Oma sukuni sisältää muutaman ortodoksin ja tiedän, että jos nämä iäkkäämmät (yli 70v) sukulaiset kävisivät täällä, he loukkaantuisivat paavin kuvakkeesta yhdistettynä härskeihin puheenaiheisiin. Vaikkeivat muutoin katolista uskontoa kunnioitakaan. Itse olen agnostis-deistinen.

Nuo saunasolmu- ym puheenaiheet mitä henkiset- haulla täältä löytyy, alentavat myös itse homoyhteisöä... Uskon, että tämä on marginaaliyksilö. Muut G/B/L- ihmiset eivät taatusti rivoile täällä mainostaen omaa suuntaustaan JA SUUNTAUKSEEN KUULUVIA RIVOUKSIA.
Oli homo tai hetero- pitää pysyä säädyllisyydessä. Rivoilu ei kuulu tiedepalstalle. Ja rivoilustahan tässä on kyse.

Ylipäätään, sanoisin, rivous ei vaan kuulu tänne. Vinkki muillekin härskejä puhuville ihmisille täällä. Eri asia puhua sukupuolisuudestaan abstraktisti analysoiden, mutta sitä nämä viime avaukset eivät ole olleet.

Kommentit (1)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
taiteilijatyyppi
Olen itse ehdottomasti sitä mieltä että tämä henkonen on pistettävä ulos palstalta.

Mitään kunnon asiaa hänellä ei tänne ole... ollut ainakaan muutamaan päivään. Ja hänen avatarinsa loukkaa taatusti katolista kirkkoa yhteisönä...

Oma sukuni sisältää muutaman ortodoksin ja tiedän, että jos nämä iäkkäämmät (yli 70v) sukulaiset kävisivät täällä, he loukkaantuisivat paavin kuvakkeesta yhdistettynä härskeihin puheenaiheisiin. Vaikkeivat muutoin katolista uskontoa kunnioitakaan. Itse olen agnostis-deistinen.

Nuo saunasolmu- ym puheenaiheet mitä henkiset- haulla täältä löytyy, alentavat myös itse homoyhteisöä... Uskon, että tämä on marginaaliyksilö. Muut G/B/L- ihmiset eivät taatusti rivoile täällä mainostaen omaa suuntaustaan JA SUUNTAUKSEEN KUULUVIA RIVOUKSIA.
Oli homo tai hetero- pitää pysyä säädyllisyydessä. Rivoilu ei kuulu tiedepalstalle. Ja rivoilustahan tässä on kyse.

Ylipäätään, sanoisin, rivous ei vaan kuulu tänne. Vinkki muillekin härskejä puhuville ihmisille täällä. Eri asia puhua sukupuolisuudestaan abstraktisti analysoiden, mutta sitä nämä viime avaukset eivät ole olleet.

Hmmm... Lienevätkö sitten naisiin jotenkin piilotellun vihamielisesti suhtautuvat tai vähättelevät keskustelunaloitukset sen parempia? Eiköhän se ole niin, että se sananvapaus on kaikille ja kaikkia eri ihmistyyppejä koskevaa eikä vaan sitten joku tietyllä tavalla suuntautunut ryhmä saa vaahdota mistä he itse haluavat? Jos haluaa paasata suu vaahdossa jostai aatteesta ja odottaa muiden laulavan samaa laulua, niin varmaan on kaikille erityisryhmille olemassa omat palstansa. Miksi kuitenkin nämä joskus tietyllä tapaa huvittavienkin ajatustapojensa melkein väkisinlevittäjät eivät mene niille palstoille, johtunee siitä, että toisaalta halutaan saada myös muunkinlaista näkökantaa asiaan.

Mitä tulee sukupuolisuuteen ja siitä kirjoittamiseen, niin siinäkin on jokaisella omat rajansa ja tapansa kokea asia, joten mielestäni väärin sitten yrittää tunkea kaikkia samaan muottiin. Jos sen tyyppisistä asioista on ongelmia kirjoitella tai lukea, niin voi tehdä joko niin, että jättää lukematta sen tyyppiset jutut, tai sitten yrittää analysoida tarkemmin kirjoittajan kirjoitusta, syitä hänen kirjoitukseensa ja vaikkapa syitä omaan reagointiinsa kirjoitukseen. Jos on sanottavaa jollekin kirjoittajalle, niin kannattaa sanoa suoraan ja myös vastaanottaa tämän reaktio sitten omaan mielpiteeseensä suoraan. Ei tämä ole mikään lastentarha, jossa hyssytellään joitain tyyppejä, ettei tule vaan "pipi" sieluun, vaan maailmassa ja elämässä on paljonkin itsestään eroavia tyyppejä liikkeellä ja kannattaa hyväksyä se, ettei se kotona opittu ole ehkä sitten se realistisin maailmankuva kuitenkaan, vaikka miten mukavalta tuntuisi niin ajatella.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Uusimmat

Suosituimmat