viisaudenhampaat kasvaa suoraan

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Enään noita kipuja ei esiinny, koska nahka repesi siitä hampaan päältä pois, ja hampaat näyttää olevan ihan suorassa.

Kannattaako poistattaa viisaudenhampaat jos niistä ei ole haittaa.

Toki hamppaslääkärissä tulee pienemmät kulut jos on vähempi hampaita suussa.

Kommentit (13)

Vierailija

Minä yritin joskus armeijassa päästä eroon viisaudenhampaista leikkauksella mutta hammaslääkäri sanoi, että taakse sopisi vielä toisetkin hampaat mutta, että hän voi kyllä nuo sinunkin viisaudenhampaat poistaa. Siitä ei olisi saanut kuin päivän vemppaa joten totesin, että antaa olla. Jos viisaudenhampaani olisi leikattu pois olisi tullut viikon kotiloma, joten minulla on edelleen viisaushampaat eikä noista nyt mitään haittaa ole ollut.

Moose
Seuraa 
Viestejä203
Liittynyt2.5.2007

Oho, mulle tuli leikkauksesta päivä vp:tä ja oisko ollut viikko vemppaa. No ne haavat nyt sitten kuitenkin tulehtui ja vietin sen viikon Tilkassa tiputuksessa.

kW MW GW - kWh MWh GWh - µ º • ø ¼ ¾ ¹ ² ³

Vierailija

Olen vielä nuori ja kokematon mutta hammaslääkäri sanoo että Viisauden hampaani ovat pian puhkeamassa, mutta mihin ne puhkeavat?

Vierailija
tiäremiäs
apua95-
Olen vielä nuori ja kokematon mutta hammaslääkäri sanoo että Viisauden hampaani ovat pian puhkeamassa, mutta mihin ne puhkeavat?

Sinne taakse viimeset hampaat.

Sitten minulla on ihan hyvin tilaa Kaverini sanoi että ne kasvcavat vinottain taiteko9htiin

Vierailija
apua95-
tiäremiäs
apua95-

Sitten minulla on ihan hyvin tilaa Kaverini sanoi että ne kasvcavat vinottain taiteko9htiin

Sano kavereilles että universumin kolmiulotteisesti laajeneva energiaominaisuus estää moisen tyystin

Vierailija

Yksi syy viisureiden poistoon on myös se, että ne reikiintyvät varsin helposti. Niitä on erittäin hankala täysin saada puhtaaksi harjaamalla eikä niitä kai lähdetä paikkaamaankaan sen hankaluuden takia.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mun alaviisaudenhampaiden päälle on jäänyt kivat nahkalerpakkeet. Sinne jää usein eväitä. Niitä voi sitten kielellä kaivella sieltä. Kyllä ne puhtaaksi pitää saada.

Vierailija
tiäremiäs
Enään noita kipuja ei esiinny, koska nahka repesi siitä hampaan päältä pois, ja hampaat näyttää olevan ihan suorassa.

Kannattaako poistattaa viisaudenhampaat jos niistä ei ole haittaa.

Toki hamppaslääkärissä tulee pienemmät kulut jos on vähempi hampaita suussa.

Niitä on hivenen hankala harjata, mutta mulla on kyllä kaikki vielä tallella, eikä ole ongelmia ollut. Yks vähän vinossa, mutta siinä se. Hammaslankaa en kyllä voi käyttää, kun ei ole juurikaan hammasvälejä. Eli tarkkana takahampaitten kanssa harjatessa!

Vierailija
tiäremiäs
apua95-

Ei ne kyllä 12v heti oo puhkeamassa.
Ja älä usko tieremiestä, pyllyyn ne puhkeavat.

Olenpa minä lystikäs.

Uusimmat

Suosituimmat