Kirotaanko sinua!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Huomasin täällä http://keskustelu.skepsis.fi/html/Kesku ... iID=233729 skepsiksen sivuilla mielenkiinoitoisen avauksen. Onko kukaan havainnut ympäristössään tuon viestin esittämiä väitteitä?

Lainaus alkaa
----
Olen jo täällä aikaisemmin maininnut miten nykyajan noidat käyttävät mustaa magiaa kanssaihmisiin. Olen havainnut että tämä magia toimii ja hyvin tehokkaasti, jos ei osaa suojautua siltä. Suojautuminen onnistuu parhaiten pitämällä jalat ristissä, peukalo ja etusormi yhdessä ja kielen voi laittaa kitalakeen etuhampaiden taakse tai alaetuhamapaiden juuressa olevaan kuoppaan. Sitten vain pyytää Jeesuksen nimeen suojaa ja lähettää Jeesuksen kirkkainta rakkaudenvaloa noidan sydänkeskuseen, kurkkuun ja päähän.

Tässä mustaa magiaa käyttävien suormimerkit, niitä voi olla muitakin mutta nämä olen ahavainnut. Merkityset eivät ole minulle vielä täysin selvinnyt, mutta voin kertoa miten kroppa reagoi niihin.

Odotan asiallisia kommentteja, ei tyyliin oletko unohtanut lääkkeesi, tai tietääkö lääkärisi että kirjoittelet tälläistä. Ymmärrän hyvin että henkilöt jotka eivät ole koskaan kuulleet aikaisemmin magiasta niin aihe voi tuottaa vähän kummastusta. Kaikki kuitenkin omistaa silmät millä voi havaita.

http://tinyurl.com/yosz5g Tämä merkki on ilmeisesti jokin kirouksen lähettämis merkki. Saa aikaan korvien soimista ja muuten epämiellyttävää oloa pään ympärillä.

http://tinyurl.com/yqktuz tämän merkitys on vieras, mutta jotain sillä mittaillaan.

http://tinyurl.com/yrvm83 tällä voi suojautua, mutta sillä voidaan myös keskittää negatiivista ja postiivista energiaa kohteeseen. Vaikutukset vähän samanlaiset kuin ensimmäisellä merkillä, ja aiheuttaa sähkölaitteisiin ongelmia.

http://tinyurl.com/26ewmg sama kuin edellä.

http://tinyurl.com/287bez tällä merkillä avataan juurischkraa ja saadaan sellainen inhottava tunne takapuoleen ja reisien yläosaan. Aivan kuin jotain ihottavaa alkaisi nousemaan jalkoja pitkin takapuoleen.

http://tinyurl.com/24mkue Perinteinen kiruksen merkki, tällä saadaan kohteelle samanlaisia oloja kuin ensimmäisen kuvan merkillä, mutta tämä on vähän tehokkampi. Voi aiheuttaa sydämen voimakasta tykyttämistä ja muljahtelua sydämen kohdalla. Suojatakseen tämän kannattaa laittaa etusormi ja peukalo yhdessä sydämen kohdalla ja keskittää siihen kristusvaloa.

http://tinyurl.com/2fcgon tämä saa aikaisekisi tönäisyjä eri puolilla kroppaa. Vähän niinkuin sinua lyötäisiin.

Loitusuja en tunne, mutta joskus kuulen telepaattisesti että kuole kuole kuole...

Tätä viestiä saa vapaasti kopioida ja lähettää eteenpäin. Kaikki voivat sitten alkaa seuraamaan maagien toimintaa kaduilla, työpaikoilla, kaupoissa, busseissa, sairaaloissa, virastoissa ym. Merkit ovat hyvin poikkeukselliset, eikä normaali ihminen pidä esim toista kättä nyrkissä peukalo sisällä ellei kyse ole magiasta(tietenkin voi olla poikkeuksia). Samoin muut käsiasennot ovat helppo havaita.

Eli tämä on minun näkemys siitä miten mustalla magialla saadaan kohteeseen lähtettyä pahaa energiaa joka sitten eilmenee erilaisina tuntemuksina. Nämä tuntemukset ovat hyvin voimakkaita ja ne kyllä huomaa.

Kaikkea voi kirota, kaupan tuotteita, ihmisiä, eläimiä, autoja, ym ym. Ja maagin voimista riippuen tulokset ovat nähtävissä.
---
Lainaus loppuuu.
Mikäli tuo on totta niin varmaan olisi helppo tarkistaa asia seuraamalla erilaisia ihmisiä?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

EI minua kai, mutta minä kiroan !

Hämmästyksekseni olen huomannut, että kaikki joita olen
ajatellut pahasti, kuolevat pian ..

Yleensä pirun epämiellyttävillä tavoilla vieläpä, hukkuvat autoonsa,
palavat elävältä tai sairastuvat johonkin syöpään.

Erästä entistä esimiestäni, joka olikin varsinainen perkele, vihasin
hartaasti kaksi vuotta turhaankin, sitten kuulin tämän kuolleen tus-
kalliseen sairauteen kohta lähtöni jälkeen ....

Mistä nämä voimat tulevat ja jäänkö jonnekin universumin kirous-
varastoon velkaa, onko oma tuleva kohtaloni kaikkein kauhein ???

En voi yliluonnollisille voimilleni mitään, ne toimivat minulta kysymättä,
jopa tietoisen tahtoni vastaisesti ..

Tämän pitäkööt mielessään "henkonen" ja KOMUKAT !!!

Vierailija

Magiasta en tiedä, mutta taitaisi olla lääkkeiden oton aika kun kuulee ääniä pään sisällä:

Loitusuja en tunne, mutta joskus kuulen telepaattisesti että kuole kuole kuole...
Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Ja sitten ne ihmettelevät että miten noitiin uskottiin niin vahvasti ennen vanhaan...

Usko siirtää vuoria, tosiaan.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Kysymyksessähän voi olla noihin kirouksiin uskovissa sekin, että tavallaan siirretään syy siitä omasta huonosta kohtalosta jollekin muulle ottamatta vastuuta esimerkiksi omista valinnoista, jotka kuitenkin ratkaisevat aika paljon siitä, miten elämä menee. Samaten asennoituminen muihin ihmisiin ja heidän tekemisiinsä ja olemisiinsa vaikuttaa, mikäänhän ei ketuta niin paljon kuin sellainen, että joku samalta pohjalta oleva tyyppi sitten pääseekin vähän pidemmälle kuin itse.

Harvemmin näyttää olevan mielessä, että ns. menestyjät tekevät paljon enemmän se elämänsä eteen kuin ns. valittajat. Toisaalta vaikka miten ahkeroisi ja rehellisellä työllä sen menestyksensä ansaitsisi, niin eiköhän ole joku kateellinen myrkynkylväjä siinä "tietämässä", että miten se tapahtui ja asiat selitetään sitten siihen malliin, ettei ko. henkilö ole mitenkään kyvyillään voinut ko. asemaa ansaita.

Harvemmilla ihmisillä lienee toisen psyykeen vaikuttamismahdollisuutta ellei sitten ole esim. tietyn tyyppisen karisman omaava ja jotenkin hyvä ihmistuntija. Toisaalta ihminen, joka olettaa jollain tapaa maailman keskittyvän itseensä ja itsensä tuhoamiseen, myös varmaankin osoittaa oman persoonansa muutenkin laittamalla syyn aina muille omassa elämän suunnitelmassa epäonnistuessaan. Harvemmin kuulee kenenkään valittelevan, että hän olisi epäonnistunut sen takia, että oma kuvitelma itsestään ja lahjoistaan oli yliampuva ja epärealistinen.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Miten sitten kirouksista ja henkimaailman hyökkäyksistä voidaan vapautua, niin löytyy voima Jeesuksen nimestä. Sillä jos epäilee ongelmien taustalla olevan kirouksen, niin voidaan yksinkertaisesti käskeä kirousta murtumaan ja niitä aiheuttavia pahoja voimia poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä. Samoin voidaan pyytää Jumalalta erikoista suojaa vihaa vastaan ja että Jumala katkaisisi kaikki yhteydet itsensä ja henkimaailman hyökkäysten väliltä. Se voi tapahtua esim. seuraavalla tavalla:

"Jeesuksen Kristuksen nimeen murran kaikki kiroukset, jotka on langetettu minua vastaan. Samalla käsken Jeesuksen Kristuksen nimessä kaikkia demonisia voimia ja sairauksia poistumaan minusta ja ympäriltäni sekä perheeni elämästä ettekä koskaan saa palata.

Ja Herra, rakas taivaallinen Isä, pyydän, että annat minulle suojan vihaa vastaan ja että katkaiset kaikki yhteydet minun ja henkimaailman hyökkäysten väliltä. Lisäksi tahdon siunata niitä ihmisiä, jotka ovat puhuneet minusta pahaa ja kironneet. Jeesuksen nimeen, amen."

http://koti.phnet.fi/elohim/parantuminen2

Vierailija
Hannibal the kannibal
EI minua kai, mutta minä kiroan !

Hämmästyksekseni olen huomannut, että kaikki joita olen
ajatellut pahasti, kuolevat pian ..

Yleensä pirun epämiellyttävillä tavoilla vieläpä, hukkuvat autoonsa,
palavat elävältä tai sairastuvat johonkin syöpään.

Erästä entistä esimiestäni, joka olikin varsinainen perkele, vihasin
hartaasti kaksi vuotta turhaankin, sitten kuulin tämän kuolleen tus-
kalliseen sairauteen kohta lähtöni jälkeen ....

Mistä nämä voimat tulevat ja jäänkö jonnekin universumin kirous-
varastoon velkaa, onko oma tuleva kohtaloni kaikkein kauhein ???

En voi yliluonnollisille voimilleni mitään, ne toimivat minulta kysymättä,
jopa tietoisen tahtoni vastaisesti ..

Tämän pitäkööt mielessään "henkonen" ja KOMUKAT !!!

Kumma juttu, mutta olen huomannut saman ilmiön omalla kohdallani. Minuun negatiivisesti suhtautuville henkilöille tuntuu käyvän huonosti. Lukiossa yksi opettaja erehtyi tälle polulle ja hän löytyi kuolleena paria vuotta myöhemmin. Eräs henkilökohtaisia kiinnostuksiani arvostellut ikätoverini teki itsemurhan intissä unilääkkeillä. Näitä kenkkuja itsemurhaajia on enemmänkin, joten mitä niitä luettelemaan. Eräältä minua vuosia arvostelleelta valtiotieteen tohtorilta kuoli poika. Useammat väärin perustein kritiikkiä harjoittaneet ovat kokeneet avioeroja, auto-onnettomuuksia ja muuta vastaavaa. Yksi irvileuka sai kolmen vuoden vankeustuomion, mistä hän istui 1,5 vuotta. Toinen aikanaan kova kriitikko sai diabeteksen ja kuoli siihen. Kolmas mies selitti aikoinaan, että "Arnold pitäisi kusta poikki." Ja miten kävi? Sama vanha juttu, mies sai häädön asunnostaan, joutui pahoinpidellyksi, sairastui moniin tauteihin (mm. toispuoleinen halvaus, sydänkohtaus tai pari, psoriasis, kivekset leikattiin pois jne.) Ehkä huvittavin tapaus oli eräs kiivas kriitikko, joka eli ensin normaalia perhe-elämää, mutta huomasikin olevansa homo.

Vierailija

"Kumma juttu, mutta olen huomannut saman ilmiön omalla kohdallani. Minuun negatiivisesti suhtautuville henkilöille tuntuu käyvän huonosti."

Sinuun suhtautuvalle... ei suinkaan, vaan elämäänsä negatiivisesti suhtautuvalle näyttänee käyvän ns. huonosti. (Tosin, tietenkin sinäkin olet kuin osa tuota elämään negatiiviesti suhtautujan elämää.)

"Kiroa elämä ja se kiroaa varmuudella sinut/elämäsi".

Vierailija

KAS, "Arnold", olenkin ihmetellyt mitä kirouksilleni tapahtuu, kun
homot ja komukat edelleen vaan riehuvat täällä, mutta tuohan selvitti,
kirouksemme törmäävät toisiinsa ja neutraloituvat ....
Kalina vain kuuluu, kun ne tippuvat alasammuttuina lattialle ...

Vierailija

Tätä merkkiä, joka olin yksi "noitien merkki", käytetään ainakin yleisesti kun kaikki menee putkeen ja esim. ruoka on hyvää.
Toivottavasti en ole aiheuttanut kunnon safkaa tehneille kokeille tietämättäni kirousta.
Suosittelenkin kaikkia pitämään kätensä taskussa aina, kun käsillä ei ole todellista työtä, ettei tule kiusaus tai ala vahingossa näytellä sopimattomia sormimerkkejä.

Taskubiljardi kunniaan!

Vierailija

MUTTA, mutta "Arnold", huomaan että sinäkin vihaat tuota Iranin
ählämiä; yhdistetäänpäs voimamme ja suunnataan kunnon kirousvektori
siihen suuntaan, Ahman päivät ovat luetut ... ensi viikolla about ?
Ai ... mutta Ronny jenkeissä allekirjoitti sen pykälän .. valtionpää-
miehen kohdalla se onkin laitonta ... HARMI !

Vierailija

Pimeiden voimien harjoittajille, vaikka sen tekisi viattomasti, pelleily mielessä, voi olla kovat seuraukset tekemisistään..

Kenellekään jossa on hyvyyttä, ei henkimaailmoiden kautta voi tehdä mitään tuhoavaa pahaa.. Siksi suosittelisin olemaan leikkimättä näiden asioiden kanssa..

Vierailija
Fiisas
Pimeiden voimien harjoittajille, vaikka sen tekisi viattomasti, pelleily mielessä, voi olla kovat seuraukset tekemisistään..

Kenellekään jossa on hyvyyttä, ei henkimaailmoiden kautta voi tehdä mitään tuhoavaa pahaa.. Siksi suosittelisin olemaan leikkimättä näiden asioiden kanssa..

Oliko tuo sarkasmia vai luuletko totisesti että tuolla "sormettamisella" voisi saada yhtään mitään konkreettista aikaan?

Vierailija

Minäkin olen kerran meinannut harrastaa maagisia rituaaleja. Hommat jäivät kuitenkin puolitiehen. Voisin varmaan kertoa siihen liittyvän tarinan.

Katsoimme vuosia sitten eräänä kesäisenä päivänä kahden teinikaverini kanssa paholaisen asianajajaa televisiosta. Innostuimme keskustelemaan henkimaailman asioista, kuten spiritismistä. Kaverini isosisko oli kuulemme valvonut kolme päivää leikittyään liikaa Ouija -laudalla, ilmeisesti touhu oli onnistunut vähän liiankin hyvin. Keskustelu sivusi myös mustaa raamattua, kukaan ei oikein tiennyt mistä sellaisia kirjoja voisi löytää. Hieman juteltuamme lähdimme kävelemään kaverini porukoilta meille. Yllättäen vastaan tuli karitsa jolta oli murtunut jalka. Se linkkasi säälittävästi ja vaikeroi tuskissaan, vähän aikaa katseltuamme karitsan omistajan poika tuli paikalle ja kertoi heidän joutuvan teurastamaan sen.

Tämän episodin jälkeen saavuimme mietteliäinä kotiini ja menimme aittaan majailemaan koska yöt olivat lämpimiä. Aitassa oli pari sänkyä ja kirjakaappi jossa oli vanhoja kirjoja, mahdollisesti ukkini jäämistöä. Valitsin satunnaisesti mustakantisen kirjan ja vedin sen kirjahyllystä pois, vitsailimme sen muistuttavan ulkonäöltään mustaa bibliaa. Hymy kuitenkin hyytyi avattuamme ensimmäisen sivun, kyseessä ei ollut mikään muu kuin kaipaamamme kirja! Olimme kaikki vähän aikaa hiljaa hämmennyksen takia, uteliaisuus palautti meidät kuitenkin nopeasti tajuihimme ja rupesimme tutkimaan kummallista löytöämme. Vanha se oli kuin mikä - painettu varhaisella kaksikymmentäluvulta. Sivut olivat haalistuneet ja kieli tuntui hieman kummalliselta luettuna. Selasimme sivuja läpi, sieltä löytyi enkeleiden ja demonien tosinimiä ja ohjeita niiden käskyttämiseen, samoin kuin maagisia kehiä joita ympyröivät symbolit. Useiden rituaalien suorittamiseen tarvittiin kyyhkysen verta ja ne piti suorittaa tiettyinä päivinä määrättyyn aikaan. Kello oli pari tuntia päälle keskiyön ja viikonpäivä oli muistaakseni torstai, katselin löytyisikö sopivaa rituaalia jonka voisimme suorittaa. Väsymys laskeutui kuitenkin meidän kaikkien päälle ja päätimme jättää kirjaan tutustumisen toiseen kertaan.

Seuraavana päivänä kaverini lähtivät pois ja kirja jäi minun haltuuni, hieman arastelin lukea sitä yksinäni, en halunnut demonien hyppivän kirjan välistä huoneeseeni. Päätin piiloittaa teoksen talteen vaatekaappiini. En tämän jälkeen pitkään aikaan ottanut kirjaa pois sieltä minne sen olin pistänyt, silloin tällöin saatoin nopeasti vilkaista sisältöä, mutta sen erityisemmin en siihen paneutunut. Kerroin kirjasta eräälle kolmannelle kaverilleni, joka ei ollut mukana sitä löytämässä. Hän kiinnostui asiasta ja pyysi minua käymään kylässä kirjan kanssa, tarkoitus olisi mahdollisesti ollut kokeilla loitsuja. Pistin kirjan reppuun ja valmistauduin lähtemään kaverini luokse, pääsin onnekseni erään tuttavaperheen kyytiin, joten minun ei tarvinnut maksaa linja-autoa.

Kun saavuin perille avasin repun ottaakseni kirjan sieltä ulos. Jotain oli kuitenkin tapahtunut, kirjaa ei nimittäin löytynyt mistään! Olin lähestulkoon varma, jotta olin pistänyt sen talteen. Kaverini oli hivenen pettynyt, mutta emme voineet asialle mitään. Tutkin myöhemmin kotiin tultuani oman huoneeni ja koko talon, mutta kirjaa ei edelleenkään löytynyt mistään. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi se että uskovainen tuttavaperheeni oli ryöstänyt kirjan minulta. He olivat epäilemättä kuulleet pojaltaan aikeistani ja päättäneet puuttua niihin. Tämä uskovaisen perheen poika oli aikaisemmin käskenyt minua polttamaan kirjan, epäilemättä he pääsivät nyt itse tulentekopuuhiin. Kaiken kaikkiaan merkillinen tapahtumasarja. Näin jälkeen päin ajatellen oli ihan hyvä asia, että en sen kummemmin päässyt loitsuja tekemään. Hieman harmittaa se että kirjalla olisi voinut olla antikvaarista arvoa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Nurmipora

Oliko tuo sarkasmia vai luuletko totisesti että tuolla "sormettamisella" voisi saada yhtään mitään konkreettista aikaan?

Kyllä sillä voi, nimittäin tuhota oman mielenterveytensä. Ihmisen aivot ovat taitavia pettämään itseään. Kun tarpeeksi "magialla" leikkii, alkaa pian ihan tilastollisistä syistä tapahtumaan jotain sensuutaisia juttuja, jotka on "ennustettu" tapahtuviksi. Aivot liioittelevat itselleen, ja pian sitä alkaa uskoa kahjoiluunsa tosissaan. Se on menoa sitten, kierre on valmis ja pian ottavat Siriuksen kaverit kontaktia.

Ei se tietysti niin toimi, että paatunut umpiskeptikko kännipäissään rehvastelee, ja seuraavana päivänä kajahtaa hihhuliksi, mutta esimerkiksi magiaa leikkivässä nuorisoporukassa joku herkkä yksilö voi sen seurauksena menetää todellisuudentajunsa. Kun kerran on hyvin vaikeaa omaa ja muiden alttiutta ennalta tietää, on parempi olla leikkimättä mielenterveydellään. Ei se kuitenkaan mitään anna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat