HS tänään: alkoholi aiheuttaa syöpää

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tämä ketjugenre esittelee Tiede.fi lukijoille päivän uutisia joita he ovat voineet rajoituksetta lukea ilmankin tätä genreä, mutta joista ketjun aloittaja on jostain syystä ollut erityisen otettu.

Minä olen.

Tutkimus paljastaa sen mitä olemme tietämättämme pelänneet. Alunperin Väli-Suomen sanomalehtien Sunnuntai--suomalaisen uutinen Hesarissa lopullisessa karuudessaan on HS:n luvalla tässä (ei uuden palvelun osana):

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutk ... 5227050842

Jos tästä ketjusta tulee esimerkiksi uusi kriisipalvelu kaikille niille jotka nyt lopettavat tuon syöpäkkeen käytön, olen rikkonut HS:n nimenomaista kieltoa, tai jos tämä jollain muulla tavalla palvelee mitään. Hitto.

Älkää.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (1)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Auts. Historia, kulttuuri, yhteiskuntaosiossa oli vanhempi keskustelu aiheesta. Olen pahoillani. Aivan väärä luokittelu minulla — mikä kertoo paljon aiheesta, vaikka vanha jo onkin.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat