Muinaislöytö?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Löysin tässä yksi päivä maasta ihan pienen valkoisen (mutta vähän mullan mustia jälkiä), onton ja hauraan "esineen". Se on todella pieni aluksi yksi mutta haarautuu kahdeksi, mitä minun pitäisi tehdä, antaa t'm' jollekkin? Kenelle? Näyttää museossa? Apua, pyydän.

Kommentit (6)

Vierailija

"Se on todella pieni aluksi yksi mutta haarautuu kahdeksi...mitä minun pitäisi tehdä...?"
Jos isoveljesi nukkuu yläsängyssä ja hänen siemeniä lentää päällesi yöllä, voitko tulla raskaaksi?
V: Et

Joo, onko sinulla tuttuja jotka tietäisivät mitään asiasta? Näytä sitä jollekkin joka tietää.

Vierailija
apua95-
Löysin tässä yksi päivä maasta ihan pienen valkoisen (mutta vähän mullan mustia jälkiä), onton ja hauraan "esineen". Se on todella pieni aluksi yksi mutta haarautuu kahdeksi, mitä minun pitäisi tehdä, antaa t'm' jollekkin? Kenelle? Näyttää museossa? Apua, pyydän.

Jos olet syntynyt vuonna 1995, niin voisit ehkä ensin näyttää sitä vanhemmillesi. He kenties osaavat neuvoa enemmän.

Vierailija
apua95-
Laita varovasti muovipussiin ja vie museoon, jos on lähellä. Muuten voit soitella vaikkapa muinaismuseoon, he neuvovat kyllä.

Vierailija
apua95-

Olet siis löytänyt simpukkapuhelimeni jonka hävitin viimeviikolla. Anna se takaisin!

Vierailija
apua95-
Kiitos sinulle, lassi

Kuulostaa lyhyen kuvauksesi perusteella joltain sieneltä (mustesieni?) tai vessapaperirullalta.

Ota kuva ja laita se tänne. Osaat varmaan jos rottasi on jo 12-vuotias.

Uusimmat

Suosituimmat