Laihtunut mutta lihonnut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen ulkomuodoltani laihtunut mutta kiloilta lihonnut, miten se voi olla mahdollista?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija
apua95-
Olen ulkomuodoltani laihtunut mutta kiloilta lihonnut, miten se voi olla mahdollista?

Olet urheillut ja lisännyt syömistä? Ts. olet saanut lisää lihasta ja ehkä vartalosi kiinteämpään (myös hoikempaan) kuntoon, mutta painat enemmän, koska ne kilot eivät tipu, ellet vähennä syömistä.

Vierailija
siouxeyesighed legion
apua95-

Olet urheillut ja lisännyt syömistä? Ts. olet saanut lisää lihasta ja ehkä vartalosi kiinteämpään (myös hoikempaan) kuntoon, mutta painat enemmän, koska ne kilot eivät tipu, ellet vähennä syömistä.

Syön kuitenkin aika vähän, mutta kuntoiltua on tullut, kiitos avustasi..

Vierailija
apua95-
siouxeyesighed legion
apua95-

Oletko aina syönyt vähän? Siis meinaan: olitko jo ennestään laiha? Ja nyt olet tiukemmassa kunnossa (hyvä!), mutta painat vähän enemmän kuin ennen?

Vierailija
apua95-

Sulle on tullut varmaan lihaksia ja pituuttakin lisää. Tuossa iässä kasvaa huimaa vauhtia (17 v. pojan isä)

Vierailija
siouxeyesighed legion
apua95-
siouxeyesighed legion
apua95-

Oletko aina syönyt vähän? Siis meinaan: olitko jo ennestään laiha? Ja nyt olet tiukemmassa kunnossa (hyvä!), mutta painat vähän enemmän kuin ennen?

Juu, olen aina ollut laiha (paitsi ihan vauvana pikku pullukka), niin painan enemmän mutta olen tiukemmassa kunnossa..

Vierailija
Lassi
apua95-

Sulle on tullut varmaan lihaksia ja pituuttakin lisää. Tuossa iässä kasvaa huimaa vauhtia (17 v. pojan isä)

Lihaksia kyllä mutta pituudesta en oikein voisi puhua, olen edelleen 145cm..

Vierailija
apua95-

Lihassolu on massaltaan kolme kertaa rasvasolua raskaampi.

Vierailija
Ahteri
apua95-

Lihassolu on massaltaan kolme kertaa rasvasolua raskaampi.

Jopa kolmekertaa?

Vierailija
apua95-
11 päivän päästä 12 vuotias.

Voi jestas, en tajunnutkaan, että olet noin nuori! Älä nyt tuosta murehdi. Kaikki hyvin. Paino kasvaa luonnostaan noin nuorena, koska sinä kasvat. Lihaksia... no, kyllähän nekin kasvavat, mutta turha alkaa pumppaamaan tuossa iässä, koska ne eivät sillä tavalla kasva vielä.
Yleisesti ottaen, joka tapauksessa, laiha henkilö helposti saa pari kiloa lisää, kun alkaa kuntoilla, jos ei muuta ruokatottumuksiaan. Mutta sinä saanet niitä joka tapauskessa, koska kasvat vielä. Ja muista syödä, että ihan oikeasti kanssa kasvat. Sinun iässäsi energiaa kulu tavallaan enemmän, kuin mitä sitä kulutat, koska ruumiisi käyttää sitä kasvuun (ja muille: tiedän, kulutusta sekin, mutta on ihan eri juttu kuluttaa energiansa aikuisena, kun mitään pituuskasvua tms. ei enää ole).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat