Pistävät rähinäksi Virossa tänään ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

VIRON "vapautuksen" muistopäivä tänään ....

VENÄJÄN edustusto ei tule nyt vaan huomenna ....

ONKO sillä "sisäpiirin" tietoa, että tänään hillutaan ...

PUTININ "natsinuoret" pistävät rähinäksi ?

Kommentit (14)

Vierailija
Tahdon rakkaus
Onko kyseessä jokin vamma, kun ensimmäinen sana pitää aina kirjoittaa isoilla kirjaimilla?

EI, se on huomion herättäminen ! "Puskan" puumerkki !

Vierailija
Yrjö Puska
Tahdon rakkaus
[size=59:2pd8enk6]Onko kyseessä jokin vamma, kun ensimmäinen sana pitää aina kirjoittaa isoilla kirjaimilla?[/size:2pd8enk6]
EI, se on [size=200:2pd8enk6]huomion herättäminen[/size:2pd8enk6].(... )

Bushmannin henkilöllisyys paljastui lopultakin!! Ohessa kuva isännästä:

Vierailija

YRJÖ.
Onneksi osaat puolustautua noiden homokomukoiden provoilta.

Back to the topic...

Kyllähän tuo venäläisten touhu huolestuttaa minuakin. Putinin virkakaudella Venäjä on valunut takaisin kohti diktatuuria. Demokratia ei toimi. Putin ei luota kehenkään. Laittaa koulutetut rakkikoirat (Putin - Jugend) muka osoittamaan mieltään lähetystöjen eteen, poistuvat kuin narusta vedettynä vasta kun käsky käy...

Vierailija

EI oo Ykä, tollahan on alle 5" !

MITEN sinä "kemistinpaskainen" viitsit solvata KOLLEEGAA !

AI, mut säähän ookkii OOLUSTA, se selittää

Vierailija

HITTO..mut HATTU ....

SEHÄN on mun Texas-vilsa .....

S....A, mistä oot sen pöllinyt ???

AI, tuolla se on hyllyssä .... pirun copykatti !

Vierailija

Saiko se hinttari Hannibal jo pannarit??

Taitaa siis tämä ykä bush olla sen runkkarin seuraava inkarnaatio.....

Vierailija
Yrjö Puska
MITEN sinä "kemistinpaskainen" viitsit solvata KOLLEEGAA.

Olet kuitenkin jonkun proffa-kaverin myötävaikutuksella satunnaisen yliopiston laitoksen ATK-tukihenkilöksi tukityöllistetty FT, joka ei kammottavan luonteensa takia voinut päästä minnekään oikeisiin töihin? Siksi sinulla on aikaa kirjoitella viittäkymmentä viestiä päivässä?

Eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia kollegoiden solvaamisen suhteen. Itse asiassa pidän sitä mukavana ajanviettotapana. Työkaveritkin saattavat jopa pitää takaisin solvaamista mukavana viihteenä. Heillä tosin sanavarasto on kymmenisen kertaa laajempi kuin herra YP:llä ja keskenäinen vittuilu työkavereiden kesken on siten huomattavasti palkitsevampaa kuin kitinä tällä palstalla sinun kanssasi. Siksi yleensä tyydyn lähettämään vain kuvia.

Vierailija
BR3K

Eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia kollegoiden solvaamisen suhteen. Itse asiassa pidän sitä mukavana ajanviettotapana.

Heh! No...mikä ettei. Anna palaa vaan! Kyllä ne kollegasi "ymmärtävät"...

BR3K
Työkaveritkin saattavat jopa pitää takaisin solvaamista mukavana viihteenä.

Yleensä mitättömyyksille ei edes solvata.

BR3K
vittuilu työkavereiden kesken on siten huomattavasti palkitsevampaa kuin kitinä tällä palstalla

Mikä pakottaa kitisemään?

BR3K
Siksi yleensä tyydyn lähettämään vain kuvia.

Itsestäsikö?

Vierailija
tulihevonen
BR3K
Eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia kollegoiden solvaamisen suhteen. Itse asiassa pidän sitä mukavana ajanviettotapana.
Heh! No...mikä ettei. Anna palaa vaan! Kyllä ne kollegasi "ymmärtävät"...
BR3K
Työkaveritkin saattavat jopa pitää takaisin solvaamista mukavana viihteenä.
Yleensä mitättömyyksille ei edes solvata.
BR3K
vittuilu työkavereiden kesken on siten huomattavasti palkitsevampaa kuin kitinä tällä palstalla
Mikä pakottaa kitisemään?
BR3K
Siksi yleensä tyydyn lähettämään vain kuvia.
Itsestäsikö?

Kolleegat ovat varsin sananvalmiita ja fiksuja ihmisiä, joten kuittailu pysyy hyvinkin balanssissa.
Mitättömyyksille ei tosiaan yleensä solvata, siksi en normaalisti bushmannille jaksa lausetta enempää uhrata. Enkä sinullekaan, mr. Hands.
Kitisen palstalla aika-ajoin, koska olen isyyslomalla ja minulla on runsaahkosti vapaata aikaa. Ei tähän puolta tuntia enempää päivässä kulu.
Yllä oleva kuva ei ole minusta. Olen lyhyempi, paksumpi ja kassini ovat pienemmät. En myöskään omista stetsonia.

Vierailija

No joo.
Pyydän nöyrästi anteeksi BR3K.

Usein vain tuntuvat nämä tiede palstan avaukset kääntyvän henkilökohtaiseksi herjan heitoksi.

Eihän siinäkään mitään pahaa ole, kunhan läppä on "sivistynyttä", ettei joku ottaisi hernettä nenäänsä.

Vierailija
Yrjö Puska
Tahdon rakkaus
Onko kyseessä jokin vamma, kun ensimmäinen sana pitää aina kirjoittaa isoilla kirjaimilla?

EI, se on huomion herättäminen ! "Puskan" puumerkki !

Niin, vähän sama asia kuin että jotkut huutavat puhuessaan taikka puhuvat muiden puheen päälle paljon kovemmalla äänellä, jotta saa kaiken huomion. Jos joku yrittää puhua väliin jotain, niin huomionhakija heittää heti kommentteja niin kovaan ääneen, että hänen asemaansa ei varmasti kukaan uhkaa. Sillä saa kyllä huomion ja jonkin porukan silmissä kovan jätkän maineen. Mutta sillä saa myös suupalttiuden, aina oikeassa olijan ja päsmärin leiman.

Vierailija
tulihevonen
No joo. Pyydän nöyrästi anteeksi BR3K.
Usein vain tuntuvat nämä tiede palstan avaukset kääntyvän henkilökohtaiseksi herjan heitoksi.
Eihän siinäkään mitään pahaa ole, kunhan läppä on "sivistynyttä", ettei joku ottaisi hernettä nenäänsä.

Eipä hätiä, en tykännyt kyttyrää.

Yritän kyllä kovasti pitäytyä asialinjalla, mutta jos täällä tulee näitä selkeiden trollien (kuten bushmannin eri inkarnaatioiden) turhan puoleisia viestejä, niin sitten menee kyllä ihan puhtaasti kuittailulinjalle jos niihin päätän reagoida. Ehkä ei pitäisi ruokkia trolleja, mutta omalla perverssillä tavalla se on ihan viihdyttävää.

Uusimmat

Suosituimmat