Hyvä, mutta...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen huomannut tämän ilmiön itsessäni. Tiedän jonkun elokuvan olevan hyvin tehty, mutta en silti koe sen olevani omaa makuani edustava.

Kuten myös kirjoissakin. Kirja voi olla mielestäni todella hyvä, mutta se ei ole minun makuuni. Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia?

Esimerkiksi monet sanovat Dostojevskin teoksien olevan hyviä, mutta eivät välttämättä ole juuri omaa makua edustavia.

Kommentit (2)

Vierailija
Joker
Olen huomannut tämän ilmiön itsessäni. Tiedän jonkun elokuvan olevan hyvin tehty, mutta en silti koe sen olevani omaa makuani edustava.

Kuten myös kirjoissakin. Kirja voi olla mielestäni todella hyvä, mutta se ei ole minun makuuni. Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia?

Esimerkiksi monet sanovat Dostojevskin teoksien olevan hyviä, mutta eivät välttämättä ole juuri omaa makua edustavia.

Hyvä topikki mutta huono otsikko, parempi olisi sellainen mistä näkee mistä on kysymys esim. hyvä kirja/leffa, mutta..
Kone takkuilee, ketjun avaaminen kestää aika kauan, olisi hyvä tietää aihe ennen avaamista.

Vierailija

On tuttua juu. Viimeksi yritin lukea Nobel-palkitun V.S. Naipaulin "Lumotut siemenet". Periaatteella että virallisesti hyväksi todetun kirjailijan ainakin yhteen teokseen voisi tutustua. Hartaasti luin, mutta ei auennut, en pitänyt.

Klassikoista Kafka ei ole ikinä maistunut, vaikka monesti olen yrittänyt. Aiemminkin olen irvaillut Kerouacista ja Hemingwaystä, en tykkää vaikka mikä olisi.

Aion edelleen maistella satunnaisesti kirjastosta sieltä täältä, omasta elämänvaiheesta johtuen joku aiemmin kolahtamaton kirja saattaa yht'äkkiä aueta.

Onneksi maailmassa riittää kirjoja, aina vaan.

Uusimmat

Suosituimmat