Eiliset kymmenen uutiset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ketä katto eilen kolmosen kymmenen uutiset ku siin se tyyppi vähä jääty. mitä sille kävi?

Kommentit (7)

Vierailija

Katsoin juu, ihan pelästytti. Tulikohan sille joku sairauskohtaus? Juontaja hoiti kuitenkin homman hienosti eteenpäin.

Vierailija

Toisinaan haastateltava tosiaan vain menee lukkoon, joko ei saa sanaa suustaan tai sitten suoltaa pitkän monologin jossa ei ole mitään järjellistä tolkkua. Jonkinlainen paniikkihäiriön esiaste ehkä? Tapahtuu useammin studiossa kirkkaiden lamppujen loisteessa kuin omassa tutussa ympäristössä tai ex tempore kadulla, jolloin ei ole ehtinyt jännittää.

Yleensähän noi otetaan uusiksi, paitsi suorassa lähetyksessä tietty. Ihan hyvin toimittaja homman hoiti.

Vierailija

Mielummin oikosulku kuin aivoinfarkti. ihan sujuvasti haastateltava oli katkoon asti puhunut.

Mulle kävi IRL ennen vaaleja, että kauppakeskuksessa kävi uutistoimittaja hihaan kiinni ja alkoi haastattelemaan. Menin ihan pyörälle päästäni, mutta annoin vaan tulla.

Sitten hirveä morkkis, kun odotin iltauutisia. Mitä ihmettä olin mahtanut puhua ja oliko tukka hyvin? Olin oikein itsevarman näköisenä lausunut kaikenlaista pääkaupunkiseudun joukkoliikennetuesta ja opiskelijoiden toimeentulosta, vaikka kauhultani olin tuskin tajuissani. Mistä ihmeestä se joukkoliikennetuki tuli? Ei mulla oikeasti ole mitään mielipuolta ollut koskaan koko asiasta.

Pitäisiköhän ruveta politiikkaan

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006

Kumma juttu, mutta joskus voi noin käydä. En usko, että tuokaan kaveri oli ensimmäistä kertaa julkisesti haastateltavana, mutta joskus esiintymistilanteessa voi reagoida aivan eri tavalla kuin aikaisemmin samassa tilanteessa. Työhaastattelussa olen itsekin kerran (ehkä parikin kertaa...) mennyt aika lukkoon. Se ei ilmeisesti kestänyt kauan, mutta takaan, että se tuntui pitkältä ajalta. Jatkoin sitten työn etsimistä...

Minusta selostaja ja ohjaaja olisivat voineet vähän aikaisemmin siirtää ohjelman eteenpäin, turhaa nolostuttaa kaveria enempää.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Uusimmat

Suosituimmat