Nokian N95

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä olette mieltä suuresti mainostetusta ihmelelusta? Onko se hintansa väärtti?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

mulla on toi n91...
ja on ihan romu... *zäps..pätks..*

mäkiltä sain siirrettyä
musaa.. nyt nookkia on menny johonki
lukko tilaan ku ei suostu ottaa
itteensä sisään mitään..
akku kuluu nopeesti...

puhelin sulkee ittensä..
vähän väliä..
ollut korjattavana 2kertaa ( 2 viikkoo noin kerta..)

- läppä viallinen
- ei käynnistynyt

ja nyt taas pitää viedä korjattavaks...
joten jos 95 on yhtään samaa nookkia laatua...
niin älä osta..

toi 39e pikku nokia toimii puhelimena
varmemmin kuin toi hienompi...
jos on pakko olla puhelin mukana
niin otan ton halpiksen mukaan..

minä odotan iphonee...
en jaksa enään tapella
näiden romujen kanssa..

Vierailija
omena
minä odotan iphonee...
en jaksa enään tapella
näiden romujen kanssa..

Kokeile vaihtaa kortti. Operaattori tekee sen ilmaiseksi.

Mun N80:ssä viallinen SIM oli ongelmien alkusyy, paljastui lopulta – sitä ennen oli kierretty huollot moneen kertaan.

iPhonea saat odottaa, ei suomalaiset operaattorit lähde kyytiin ennenkuin tiedetään onko success vai ei

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Minulla on Nokia 6630 reppana, joka meni alussa muutaman kerran täysin jumiin. Päivitin sen firmwaren itse pari kertaa ja nyt ei ole ollut mitään ongelmia (ei onnistune kädettömiltä mäkkifaneilta).

Musiikin siirto taas onnistuu helpoiten ilman mitään lisäohjelmia (mäkilläkin?) liittämällä puhelimen muistikortti tietokoneeseen, itsellä pieni taskussa kulkeva SanDisk MobileMate SD Plus 5-in-1 kortinlukija, n. 12 €.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Minulla on Nokia 6630 reppana, joka meni alussa muutaman kerran täysin jumiin. Päivitin sen firmwaren itse pari kertaa ja nyt ei ole ollut mitään ongelmia (ei onnistune kädettömiltä mäkkifaneilta)

PC-Suite on vain Windowsille.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
acedia
salai
Minulla on Nokia 6630 reppana, joka meni alussa muutaman kerran täysin jumiin. Päivitin sen firmwaren itse pari kertaa ja nyt ei ole ollut mitään ongelmia (ei onnistune kädettömiltä mäkkifaneilta)

PC-Suite on vain Windowsille.
Jonka käyttö on liian vaikeaa kädettömille mäkkifaneille, aivan kuten sanoin. Jollei joku tavara tai palvelu ole jumalasta seuraavan Steve Jobsin firmasta rahalla ostettavissa, sillä ei tee mitään. Tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Jonka käyttö on liian vaikeaa kädettömille mäkkifaneille, aivan kuten sanoin.

Tuli selväksi. Ennakkoluulojesi toistaminen on sinusta hienoa?

Se että Win-alusta vaatii enemmän ylläpitoa ja teknistä osaamista, ei ole mikään positiivinen ominaisuus. Tietokone on väline.

Olen ymmärtänyt että PC-Suite toimii uusissa Intel-maceissä vain BootCampin kautta, jos sellaisen jaksaa asentaa ja Windowsin kans, mutta miksi vaivautua maksamaan MS:lle? Jälleenmyyjä päivittää luurin takuuaikana kyllä ilmaiseksi ja synkkaukset ja muut toimivat suoraan sinihampaan kautta. Paitsi luureissa joissa tukea ei vielä ole, mutta niille saa ostettua lisäpulikan iSynciin.

Vierailija
Vapaus-x
Mitä olette mieltä suuresti mainostetusta ihmelelusta? Onko se hintansa väärtti?

riippuu ihan mitä tarvitset ja haluat "puhelimeltasi". puhelin on jo hieman väärä termi. tietokone jossa on puhelin on parempi.

Vierailija
tavu
Vapaus-x

riippuu ihan mitä tarvitset ja haluat "puhelimeltasi". puhelin on jo hieman väärä termi. tietokone jossa on puhelin on parempi.

No muultimediatietokoneina noita N95 ja muita N sarjalaisia myydääkin ainakin verkkokauppa.comissa.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
acedia
salai
Jonka käyttö on liian vaikeaa kädettömille mäkkifaneille, aivan kuten sanoin.

Tuli selväksi. Ennakkoluulojesi toistaminen on sinusta hienoa?

Se että Win-alusta vaatii enemmän ylläpitoa ja teknistä osaamista, ei ole mikään positiivinen ominaisuus. Tietokone on väline.

Olen ymmärtänyt että PC-Suite toimii uusissa Intel-maceissä vain BootCampin kautta, jos sellaisen jaksaa asentaa ja Windowsin kans, mutta miksi vaivautua maksamaan MS:lle? Jälleenmyyjä päivittää luurin takuuaikana kyllä ilmaiseksi ja synkkaukset ja muut toimivat suoraan sinihampaan kautta. Paitsi luureissa joissa tukea ei vielä ole, mutta niille saa ostettua lisäpulikan iSynciin.

Minusta ei ole hienoa sitoa itseään yhden laite- ja ohjelmavalmistajan vehkeisiin, joihin suurelta osalta sisältökin on ostettava tuolta samalta yhtiöltä.

Haluni olla riippumaton saa minut tosiaan suhtautumaan ennakkoluuloisesti tuollaisiin yhden auvoisen totuuden saarnamiehiin.

Tietokone on minullekin väline: Väline oppia koko ajan uutta asentamalla ja testaamalla päivittäin eri käyttöjärjestelmiä ja ohjelmia. Tätä voi tehdä joko ilmaiseksi tai hyvin halvalla myös vanhemmilla koneilla maksamatta Applelle penniäkään provikoita.

Lopuksi jäniskevennys Yrjö Puskan tapaan:

Vierailija
salai

Minusta ei ole hienoa sitoa itseään yhden laite- ja ohjelmavalmistajan vehkeisiin, joihin suurelta osalta sisältökin on ostettava tuolta samalta yhtiöltä.

Kyse on eri näkökulmasta vain. On ihan totta että Applen laitteita ei voi konffata samaan tapaan kuin PC:tä, toisaalta taas ne ovat valmiiksi niin varusteltuja että ei ole vastaavaa tarvettakaan. Olen huomannut kuitenkin että monet PC-miehet käyvät kärkkäästi kiinni tähän kohtaan ilman pienintäkään kokemusta ko. laitteista. Kerron mitä olen tehnyt omalleni: Olen ostanut muistia, vaihtanut kovalevyt, hankkinut uuden prosessorikortin ja näytönohjaimen – millään näillä konffauksilla ei ole mitään yhteyttä Appleen. Kaikki olen asentanut itse. Myöskään laitteeseen liitetyt ulkoiset kilkkeet eivät ole Applea nähneetkään. Paitsi iPod.

salai
Tietokone on minullekin väline: Väline oppia koko ajan uutta asentamalla ja testaamalla päivittäin eri käyttöjärjestelmiä ja ohjelmia. Tätä voi tehdä joko ilmaiseksi tai hyvin halvalla myös vanhemmilla koneilla maksamatta Applelle penniäkään provikoita.

Vaikuttaa pikemminkin päämäärältä kuin välinearvolta. En muuten tiennyt että käyttöjärjestelmät ja ohjelmat ovat ilmaisia Windowsille. Itse olen ostanut Mac-alustalle monia Microsoftinkin ohjelmia. Kaikista on pyydetty rahaa.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
acedia
Vaikuttaa pikemminkin päämäärältä kuin välinearvolta. En muuten tiennyt että käyttöjärjestelmät ja ohjelmat ovat ilmaisia Windowsille. Itse olen ostanut Mac-alustalle monia Microsoftinkin ohjelmia. Kaikista on pyydetty rahaa.
En minä ole puhunut pelkästä Windowsista, käytin sanaa käyttöjärjestelmät. Itsellä on kyllä entiseltä työpaikalta saadut lailliset Windowsit. Tietysti auttaa, että ne voi koneen osia muutellessa asentaa uudelleen ilman typerää aktivointia.

Maksullisia tai piraattiohjelmia en edes tarvitse, koska Windowsille ja Linuxille löytyy minun tarpeisiin riittävä valikoima ilmaisiakin. Niiden kanssa touhuaminen on antoisampaakin; mieluummin minä autan niiden kehittelyä esimerkiksi testaamalla ja antamalla muille neuvoja.

Tämän ketjun aiheeseen liittyen: Olin beta-testaajana viimeisimmälle PC-Suitelle ja olen kokeillut oman puhelimen varmuuskopiointia ja päivitysten asentamista niin monta kertaa, että luulen suurin piirtein tietäväni sen toiminnan ja olen uskaltanut tehdä sitä tuttavillekin. Jos tyytyisin asenteeseen "kyllä huolto sen hoitaa" tai "ostan mäkkiin sopivan ohjelman, jos sellainen löytyy", en kokisi ikinä niitä ahaa-elämyksiä, mitä omapäinen kokeilu antaa.

Vierailija
salai
Jonka käyttö on liian vaikeaa kädettömille mäkkifaneille,

olen tietokoneen kanssa kädetön...
mutta siksi juuri olen omena mies..

pc on toisessa huoneessa...
ilman kovoa..

työskentelen koneella..
joten sen pitää toimia..
en harrasta tietokoneiden huoltoa..
sen tekee tektori.. en minä..

se että mäkki on parempi mielestäni
ei ole sinulta pois..
muistan kun ostin ensinmäisen omenani..
" oot vähän tyhmä... apple menee ihan just konkkaan.."
" et saa mitään piraatti ohjelmia tohon "
" miksi ostaa kalliilla huonompi.."

yms.. tietäviä kommentteja...
sanoin vaan että tykkään mäkistä.. se siitä..

on kivaa kun ei tarvitse korjata konetta
eikä miettiä mistä sais atk tukea..

ja miksi haluan kaikki samasta firmasta... ?
haluan että laitteet tajuaa toisiaan..
ja kerran kun saa laatua ja toimivuutta
haluaa sitä jatkossakin..

creative zen : rikki ei lähde päälle..
nokia n91 : ei toimi ja odottaa huoltoon menoa..
pc klooni : rikki

imac : toimii ja pelittää
ei mitään onkelmia..
ja samoin oli performan kanssa öö..
muistelisin 460 oli tyyppi merkki..
TOIMI JA TOIMI JA TOIMI..
siinä on se syy...

minä olen valmis maksamaan
sitä että laite toimii..
ilman että se käy 4 kertaa huollossa...

mäkki on hyvä kone.. sori..
ja nokiasta puhuttiin.. *nauraa*