Vihreiden SINNEMÄKI matkustaa pummilla..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

JÄI taas kerran kiinni liputta spårasta ja tarkastaja "armahti" ?

LAKI ei ole sama kaikille ???

KERTOO päivän IL.

MYÖNTÄÄ matkustavansa pummilla yhtenään.

NO, vihreäthän kannattavat joukkoliikennettä ...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Yrjö, jospa sinäkin muuttaisit tänne ihmisten ilmoille niin se Jeeppi ei olisi niin välttämätön esim. naapuriin mennessä. (Täällä yleensä naapuriksikutsutut sijaitsevat alle 3km säteellä)
Tämä paikka on myös täynnä lempiriistaasi, KOMUKOITA , homoja, lenkinsyöjiä ja herraties mitä "luonnottomuuksia", ei muuta ku haulikko käyttökuntoon (siis se, jota isäsi käytti AUSCHWITZISSA ampuessaan pakenevia KOMUKOITA käytti, kunnes pamautti palleilleen vahingossa, jonka seurauksesta joudumme tällä foorumilla edelleen päivittäin kärsimään. ) ja tänne vain noudattamaan jenkkilakeja.
Ja JUMALAUTA jos joskus näen sinun kävelevän punaisia päin missä lienetkin, niin sitten kyllä PERKELE... (rötöshän sekin, lopettakaa minulle nauraminen, kerettiläiset!)
Ihminen ei ole kuin uiscebeatha; vanhetessaan se ei usein parane enää tietyn vaiheen jälkeen...

Vierailija
Rötöstätör
Yrjö, jospa sinäkin muuttaisit tänne ihmisten ilmoille niin se Jeeppi ei olisi niin välttämätön esim. naapuriin mennessä. (Täällä yleensä naapuriksikutsutut sijaitsevat alle 3km säteellä)
Tämä paikka on myös täynnä lempiriistaasi, KOMUKOITA , homoja, lenkinsyöjiä ja herraties mitä "luonnottomuuksia", ei muuta ku haulikko käyttökuntoon (siis se, jota isäsi käytti AUSCHWITZISSA ampuessaan pakenevia KOMUKOITA käytti, kunnes pamautti palleilleen vahingossa, jonka seurauksesta joudumme tällä foorumilla edelleen päivittäin kärsimään. ) ja tänne vain noudattamaan jenkkilakeja.
Ja JUMALAUTA jos joskus näen sinun kävelevän punaisia päin missä lienetkin, niin sitten kyllä PERKELE... (rötöshän sekin, lopettakaa minulle nauraminen, kerettiläiset!)
Ihminen ei ole kuin uiscebeatha; vanhetessaan se ei usein parane enää tietyn vaiheen jälkeen...

MONTAS joit ???

Vierailija
Yrjö Puska
JÄI taas kerran kiinni liputta spårasta ja tarkastaja "armahti" ?

LAKI ei ole sama kaikille ???

KERTOO päivän IL.

MYÖNTÄÄ matkustavansa pummilla yhtenään.

NO, vihreäthän kannattavat joukkoliikennettä ...

No hienoa että on Suoraselkäisiäkin vihreitä! Olen aina pitänyt Sinnemäkeä hieman keskimääräistä fiksumpana.

Tietämättä Sinnemäen motiiveja uskon, että hän on tietoisesti moraalisista syistä valinnut pummilla matkustamisen. Itsekin valitsisin. Jättämällä tarkastusmaksun maksamatta hän on myös ilmaissut kantansa, että tarkastusmaksu on liian korkea ja loukkaa ihmisen perusoikeuksia ilmaista vapaasti itseään.

Mutta nähdään, että taas on vihreiden arvostus nousussa, kun korostavat virhreiden liberaalia aatetta ottamalla pesäeroa vasemmistosossujen sosialismiin. Edellisen kerran arvostukseni kohosi, kun vihreät esittelivät perustulomallinsa, mikä on liberalismin eräs kulmakivi ja ehdottomasti vasemmistolaista sosialismia vastaan.

Vierailija
JuurikinNiin
Kyllä vaan onkin, kun ei jää kiinni...
Onko mahdollista jäädä kiinni, jos on arvoa matkakortilla ja odottaa aina junan eteisessä ja katsoo, ettei missään näy tarkastajaa ja jos näkyy, maksaa matkansa ennen, kuin tarkastaja ehtii valittaa? Oletetaan tietysti, ettei tarkkaavaisuus häiriinny mitenkään.

Vierailija

Asustan Espoossa, ja omistan polkupyörän, ja vaikka taloustilanne mahdollistaisi oman auton hankinnan, en ole nähnyt sitä järkeväksi toistaiseksi. Seutu-kausi-kortilla, jollainen minulla on, voi matkustaa varsin vapaasti pääkaupunkiseudulla paitsi aamuyöstä.

Kaikenlainen anarkismi ja häiriökäyttäytyminen julkisessa liikenteessä murentaa joukkoliikenteen kuvaa silmissäni. Paheksun syvästi pummilla matkustajia, kun itse kuitenkin maksan matkastani.

Hyvän roolimallin kaikenmaailman ituhipeille ja anarkisteille Sinnemäki taas esittää. Itsellä askelta lähempänä oman saastuttavan henkilöauton osto. Ehkä maasturi olisi oivallinen ratkaisu, kuten Tarja Cronberg näyttää esimerkkiä.

Vierailija
Valkoinen

No hienoa että on Suoraselkäisiäkin vihreitä! Olen aina pitänyt Sinnemäkeä hieman keskimääräistä fiksumpana.

Tietämättä Sinnemäen motiiveja uskon, että hän on tietoisesti moraalisista syistä valinnut pummilla matkustamisen. Itsekin valitsisin. Jättämällä tarkastusmaksun maksamatta hän on myös ilmaissut kantansa, että tarkastusmaksu on liian korkea ja loukkaa ihmisen perusoikeuksia ilmaista vapaasti itseään.

Kuuluuko ihmisen perusoikeuksiin matkustaa pummilla junassa? Kai tätä voisi laajentaa, vain mielikuvitus rajana. Tosin esmes taksissa maksavat asiakkaat saattavat käyttäytyä uhkaavan agressiivisesti ja vaikka kutsua poliisin herkemmin kuin julkisissa.

Valkoinen

Mutta nähdään, että taas on vihreiden arvostus nousussa, kun korostavat virhreiden liberaalia aatetta ottamalla pesäeroa vasemmistosossujen sosialismiin. Edellisen kerran arvostukseni kohosi, kun vihreät esittelivät perustulomallinsa, mikä on liberalismin eräs kulmakivi ja ehdottomasti vasemmistolaista sosialismia vastaan.

Sinänsä kaunis ajautus, ettei velvollisuuksia ole, on vain oikeuksia. Omien päivittäisten havaintojen valossa tarkastusmaksua voisi reilusti korottaa sillä harvemmin tarkastajia näkyy... Mutta ehkä viherstalinistiseen ajatusmalliin sopisi myös se, että tarkastajia palkattaisiin tusinoittain lisää.

Ehkäpä itse maksan jatkossa vaikka viisinkertaisen hinnan liikkumisestani, kun ei tarvitse, paitsi verojen kautta, loisten matkoja kustantaa.

Alkaa kaikenkaikkiaan turhauttaa koittaa tehdä asiat rehellisesti ja hyvin, noudattaa lakeja, pyrkiä minimoimaan jätteiden synty ja kierrättämään syntyneet. Vihreän liiton keskeinen missio tuntuu olevan vallitsevan yhteiskuntajärjestyksen vastustaminen. Olen harmissani Soininvaaran vetäydyttyä eduskuntapolitiikasta, ainoita asiat laajasti nähnyitä Vihreitä.

Vierailija

ON teolle nimikin: VARASTAMINEN !

KAIKKI me rehelliset maksamme tämänkin akan pummauksen
isolla kansanedustajan palkallaan !!

NAAMAKIN kuin kivityömiehen perse !

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Njoo, vaikka itse oonki joskus matkannu pummilla, niin kyllä kansanedustajan pitäisi sentään maksaa lippunsa.

Sehän tienaakin 5000 kuussa.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija
JuurikinNiin
Njoo, vaikka itse oonki joskus matkannu pummilla, niin kyllä kansanedustajan pitäisi sentään maksaa lippunsa.

Sehän tienaakin 5000 kuussa.

Mitenkään Sinnemäen tekoa puolustamatta laittaisin kuitenkin hieman suhteellisuudentajua peliin.

Vierailija

Niillä rahoilla, mitä Suomi satsaa armeijan turhaan varusteluun, esim. 15 miljoonan käyttämättömänä lojuviin hovercrafteihin (en todellakaan muista mikä on tämän nimi Suomeksi, hävettää ja pahasti), saisimme kolmeen suureen kaupunkiin ilmaisen joukkoliikenteen. Nyt rahat käytetäään laitteisiin, joille ei ole todellista käyttöä. Tilanne on sama, kun jos pelkäisimme uutta tulvaa, niin käyttäisimme puolet vuosittaisista verovaroista suuren Nooan arkin rakentamiseen. Pelko on syy, miksi kansan raataminen valuu pääasiassa hukkaan, ruostuu tankkeina parakkien takana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat