Ihminen, voimakkaimmin kiteytynyttä eetteriä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Puhtaiden olentojen ikuinen, häviämätön eetteriruumis on henkeä. Sielu, tämä häviämätön ruumis, koostuu viidestä erilaisesta henkisestä atomilajista. Nämä viisi atomilajia muodostavat sen elämän, joka on sielun henkisissä hiukkasissa, jotka ovat kokoonpantu tiivistyneestä valoeetteristä ja joiden läpi kulkee virtaava eetteri. Valoeetteri, joka vähän väliä antaa impulsseja hiukkasten muodostumiseen, on sykkivästä henkisestä alkuatomista, muuttunut voima. Eetteri on yhteenvetokäsite koko luovalle tosiolevaisuudelle.

Tiivistynyt eetteri muodostuu seitsemän kertaa seitsemästä elämänkanavasta, joita sanomme myös eetterikanaviksi. Se on henkisesti korkeataajuista eetteriainesta, jonka virtaava eetteri, ikuisuus, täyttää.

Sielun rakenne on samankaltainen kuin ikuisuuden. Se on pieni kaikkeus suuressa kaikkeudessa. Tätä henkistä muodostetta sanomme henkiolennoksi, mikäli se on vapaa kaikista maallisista taipumuksita. Siihen kätkeytyy koko kosminen prosessi.

Sielun seitsemän kertaa seitsemän eetterikanavaa ovat järjestyneet kuten ikuisuuden eetterikanavat. Eetterikanavat ovat henkisen ruumiin huoltoreitit. Näitä henkisiä suonia pitkin virtaa siitä henkisestä alkuatomista purkautuva, virtaava eetteri, joka on alkukeskusauringon ydinolemuksessa. Se huolehtii hiukkasrakenteesta ja siinä olevista viidestä henkisestä atomilajista, elementistä. Siten sielu on energiaruumis, joka elää niistä eetterivoimista, jotka virtaavat henkiolennolle alkukeskusauringosta seitsemän kertaa seitsemän eetterikanavan kautta. Nämä voimat toimitetaan universumin rytmin mukaisesti sielullisissa hiukkasissa oleville elementeille.
Niiden ansiosta henkiolento, sielu, elää ja on siksi jatkuvasti yhteydessä koko luomakuntaan.

Puhtaiden henkiolentojen tiivistymisprosessissa kehittyi muutosprosessin alaiseksi joutuneen eetteriruumiin, sielun, ympärille seitsemän negatiivista kuorta, jotka yhä enemmän estivät sitä osallistumasta kosmiseen yhteiselämään.
Näistä kuorista johtuu eetteriruumiin rajoittunut toimintakyky eli sielun supistunut näköala. Aikojen kuluessa negatiivisuuden lisääntyessä tiivistyminen alemille värähtelyasteille yhä eteni. Tästä seurasi, että sielu "kutistui" ja sen seitsemän kertaa seitsemän puhdasta elämänkanavaa siirtyivät yhä lähemmäs keskipistettä, henkiolennon "sydäntä". Nämä seitsemän varjoihin peittynyttä perusvaatetta muodostavat nyt sielumassan ulkopuolella olevan kiteytyneen muodon. Voimakkaimmin kiteytynyttä eetteriä sanomme ihmiseksi.

Kun ihmisen muoto eli eetterin suurin tiivistymisaste oli pitkälle muodostunut, kokoontuivat ihmisruumiissa olevat sielun seitsemän perusvaatetta yhteen henkisesti tiivistyneisiin pisteisiin, joita nyt sanomme tajuntakeskuksiksi.

Kun näiden henkisten tajuntakeskusten toiminta on käynyt jälleen aktiivisemmaksi, virtaa sielun välityksellä ruumiiseen runsaammin eetterivoimia, jotka kohottavat solujen värähtelytasoa ja tuovat niille siten enemmän henkistä energiaa. Tämän ansiosta elinvoima kohoaa lainmukaisella tavalla, jolloin ihminen myös saavuttaa oikean henkisen suhteen Henkeen ja luomakuntaan. Nämä eetterivoimat, jotka virtaavat tajuntakeskusten kautta ja niistä edelleen henkisiä huoltoreittejä, hermostoja, pitkin ihmiseen, suurentavat sitten kutistunutta ja pienentynyttä sielumassaa. Tämän ansiosta ihmisen tietoisuus laajenee, ja hän tuntee ja reagoi tietoisemmin ja herkemmin kuin nukkuva ja suuresti kutistunut materiaan suuntautunut sielu, jonka kautta virtaa ruumiille vain tipottain eetterivoimia.

Sivut

Kommentit (16)

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Ei mulla mitään asiaa oo, mutta miten nää novellit liittyy fossiileihin tai evoluutioon.

Siistiä olla koko ajan ihan eettereissä...

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija

Hanion on fossiili historian hämäristä, jolloinka tiedon puutteen korvasi mielikuvitus.

Nii, et siks tää on fossiili -osastolla.

Vierailija
päkäpää
Hanion on fossiili historian hämäristä, jolloinka tiedon puutteen korvasi mielikuvitus.

Sitä se tekee vieläki

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Mulla on pari pulloa etikkaeetteriä - pitäisköhän päästää nuo happamat henkiolennot vapaaksi?

Tosin kyseinen aine on erinomaista ampiaispesän hävityksessä. Etikkaeetteriä perään ja tulta perään Niistä tuli sitten varmaan tulisieluja?

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Aika hyvin soljuu tekstiä, jos tuota itse lennosta kirjoittaa. Hanionin kun saisi joskus kinaamaan HSTa:n kanssa siitä, kumman tekstit ovat tieteellisempiä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Keksitkö nuo jutut itse, vai onko se jonkun hörhölahkon "virallista totuutta"? Jos keksit kaiken itse, voisit hyödyntää mielikuvitustasi tuottamalla scifitarinoita.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
Volitans

Tosin kyseinen aine on erinomaista ampiaispesän hävityksessä. Etikkaeetteriä perään ja tulta perään Niistä tuli sitten varmaan tulisieluja?

Se on aika haihtuvaa ja siten onnettomuusaltista kamaa tulileikkeihin. Polta pesät ennemmin polttoöljyllä, jos on pakko. Etyyliasetaatti on myös tehokas hyönteismyrkky, kun kostutat sen paperipesän asetaatilla, noutaja tulee aika vihaisesti pesässä olijoille.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Neutroni

Se on aika haihtuvaa ja siten onnettomuusaltista kamaa tulileikkeihin. Polta pesät ennemmin polttoöljyllä, jos on pakko. Etyyliasetaatti on myös tehokas hyönteismyrkky, kun kostutat sen paperipesän asetaatilla, noutaja tulee aika vihaisesti pesässä olijoille.

Niin on Ja siksi juuri sitä Pulloista toinen on vanha kaasutinmoottorin käynnistysaine ja toinen perhostenkeräilystä jäänyt. Tuolla käynnistysapupullolla kerran tuli yksi jalkapallon kokoinen pesä tuhottua: Ensin ruiskaus lentoaukosta sisään, pudotetaan pesä alas, kieritetään hiekalle ja tikku perään.

Vierailija
titiuu
Hanionin tekstit ovat mielestäni parodiaa.

Vähän vaikea kuvitella että se tosissaan vetää. Onhan sekin tietysti mahdollista...

Vierailija
hanion

Tiivistynyt eetteri muodostuu seitsemän kertaa seitsemästä elämänkanavasta, joita sanomme myös eetterikanaviksi.

Minä tiedän muutaman ihmisen kanavan:

1. ruuansulatuskanava
2. kyynelkanava
3. verenkierto (eräs kanava)
4. imusuonisto
5. keuhkot

Vierailija

Onko tämä trollausta vai mitä? Voisi oikeasti kuvitella jonkun kirjoittavan tuota totisena... Yritin lukea oikein ajatuksen kanssa ja päästä kärryille että mistä siinä puhutaan, mutta ei hemmetti, en ymmärrä sanaakaan

Vierailija

Onhan tämä "sisällön tuottaminen" nykyään helppoa kuin mikä. Senkun surffailee sekopäiden sivuilla ja copypastettaa kaiken tarvitsemansa muutamassa minuutissa. Itse ei tarvi ajatella ollenkaan, senkun uskoo. Hitsin hauskaa!

Vierailija

[size=150:375jcsc8]5 AVAINTA MESTARUUTEEN[/size:375jcsc8]
Lauantai enkeleiden ja mestareiden parissa

Cecilia Sifontes Suomeen
26.5.2007,
klo 9.00-16.30

Minä Olen KehoMieliHenki -messuilla suuren suosion saavuttanut ruotsalainen Korkeampien Valonvoimien Neuvoston kanavoija ja lähetti Cecilia Sifontes saapuu pitämään seminaarin
[size=150:375jcsc8]5 avainta mestaruuteen[/size:375jcsc8]
lauantaina 26.5.07 klo 9.00-16.30
Dipolin auditorioon, Otakaari 1, Espoo,
Minä Olen -keskuksen kutsumana.
Liput 88 € Lippupisteestä, http://www.lippu.fi,
puh. 0600 900 900.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat