Pikkuasioista valittaminen!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Taitaa olla niin, että rauhan aikana ihmiset valittavat milloin mistäkin pikkuasiasta. On seksuaalivähemmistöjä, parisuhdekriisiä, viherpiiperrystä ja kaikenmaailman nenänrengasfeministejä, jotka vastustavat kaikkea. Tulisi kunnon sota, niin loppuisi se tyhjästä valittaminen, perkele. Olisivat sitten kerrankin tyytyväisiä ihmiset, kun sota on ohi.

Kommentit (6)

Vierailija
Lapin Mies
Niin mihin jäi se paljon mainostettu sananvapaus, kun ei valittaakkaan saa ...

Jatkosodan aikana jos olisi mennyt valittamaan kapteenille, että "minua syrjitään poterossa, koska olen homo", niin ei olisi kunnian kukko laulanut.

Vierailija
Herrmann
Lapin Mies

Jatkosodan aikana jos olisi mennyt valittamaan kapteenille, että "minua syrjitään poterossa, koska olen homo", niin ei olisi kunnian kukko laulanut.

Suomalainen sotilas tunnettiin nimenomaan kyvystään purnata asiasta kuin asiasta ja silti teki niinkuin käskettiin ...

Vierailija
Lapin Mies
Herrmann
Lapin Mies

Suomalainen sotilas tunnettiin nimenomaan kyvystään purnata asiasta kuin asiasta ja silti teki niinkuin käskettiin ...

Kannatat siis pullamössösukupolven vapautuksia asepalveluksesta.

Vierailija
Herrmann
Lapin Mies
Herrmann
Lapin Mies

Kannatat siis pullamössösukupolven vapautuksia asepalveluksesta.

Valittaa saa, mutta tehtävä on niinkuin käsky käy ...

Uusimmat

Suosituimmat