Homojen tarve olla esillä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi homoilla on tarve korostaa omaa seksuaalista suuntautumistaan ylenpalttisesti? Ei ole yhtään ihme mitkään homofobiat, kun hintit oikein julistavat omaa hintteyttään, eivätkä muusta voi puhua.

Itse en ole koskaan julistanut ja tyrkyttänyt muille omaa heterouttani, kun ei ole ollut tarvetta.

Kommentit (15)

Vierailija
YsKös itse
Miksi homoilla on tarve korostaa omaa seksuaalista suuntautumistaan ylenpalttisesti? *BLAA BLAA BLAA*

Mikä tarve sinulla on korostaa omaa seksuaalista suuntatumistasi ylenpalttisesti? pitääkö hokea "olen HETERO, olen HETERO, olen HETERO", kokoajan ettei vaan pääse unohtuu?

ps. en ole homo jos joku ihmettelee

Vierailija
nettiwelho
YsKös itse
Miksi homoilla on tarve korostaa omaa seksuaalista suuntautumistaan ylenpalttisesti? *BLAA BLAA BLAA*

Mikä tarve sinulla on korostaa omaa seksuaalista suuntatumistasi ylenpalttisesti? pitääkö hokea "olen HETERO, olen HETERO, olen HETERO", kokoajan ettei vaan pääse unohtuu?

ps. en ole homo jos joku ihmettelee

Voitko muka jotenkin osoittaa, että olen noin hokenut jossain vaiheessa. Näytäpä minullekin.

Vierailija

Rivien välistä lukemalla kyllä näkee, että yritetään sellasta melua asiasta pitää että kukaan ei vain sattuisi huomaamaan

EDIT; oho, pääs melkein unohtuu, mähän laitoin sen kysymysmuotoon vielä, elikkä mitään en ole menny väittämään tuossa edellisessä viestissä

Vierailija

Täällä ei noita mainosta kuin "Henkonen" itse. Hänelle pitäisi antaa piakkoin potkut täältä. Ei sen puoleen, myös hänen vastapuolelleen, puskaukolle.
Bushman ja Henkinen, molemmille fudut.

Vierailija
YsKös itse
Hyvä esimerkki ovat homobaarit, jonne ei suvaita muita kuin homoja. Missä ovat heterobaarit?

miten niin?? itte oon hetero poitsu mutta kyllä homobaareissa on tullut juostua eikä katota karsaasti. osaan kyllä olla melkonen fruittarikin halutessani mutta se meneekin vitsin varjolla. oon kyllä kertonut olevani hetero mutta lähinnä vaan kysyttäessä.

Vierailija
Gilthanas
YsKös itse
Hyvä esimerkki ovat homobaarit, jonne ei suvaita muita kuin homoja. Missä ovat heterobaarit?

miten niin?? itte oon hetero poitsu mutta kyllä homobaareissa on tullut juostua eikä katota karsaasti. osaan kyllä olla melkonen fruittarikin halutessani mutta se meneekin vitsin varjolla. oon kyllä kertonut olevani hetero mutta lähinnä vaan kysyttäessä.

Tuo ei ollut lainkaan se pointti. Pointti oli noissa baareissa ylipäätään, että halutaan korostaa jonkin baarin olevan homobaari ja näin ollen tarkoitettu homoille. Miksei siis missään ole heterobaareja, joiden korostetaan olevan heteroille vai johtuisiko ihan siitä, että heteroilla ei ole tuon suuruista tarvetta tuoda omaa suuntautumistaan esille, kuten homoilla.

Vierailija
YsKös itse
Gilthanas
YsKös itse

Tuo ei ollut lainkaan se pointti. Pointti oli noissa baareissa ylipäätään, että halutaan korostaa jonkin baarin olevan homobaari ja näin ollen tarkoitettu homoille. Miksei siis missään ole heterobaareja, joiden korostetaan olevan heteroille vai johtuisiko ihan siitä, että heteroilla ei ole tuon suuruista tarvetta tuoda omaa suuntautumistaan esille, kuten homoilla.

Vai johtuisiko siitä että kaikesta suvaitsevaisuus liirum-laarumista huolimatta homoseksuaalit ON auttamattomasti vähemmistö. siis jo kumppanin löytäminen on huomattavasti vaikeampaa joten on enemmän kun loogista että geippareilla on omat kokoontumis paikkansa. ja hitto vie, onhan sitä hevi-baareja, diskoja, suomi-rock baareja jne jne. nekin baarit mainostaa itseään jonkun elämän tyylin/musiikkimaun edustajina.

Vierailija
Gilthanas
YsKös itse
Gilthanas
YsKös itse

Vai johtuisiko siitä että kaikesta suvaitsevaisuus liirum-laarumista huolimatta homoseksuaalit ON auttamattomasti vähemmistö. siis jo kumppanin löytäminen on huomattavasti vaikeampaa joten on enemmän kun loogista että geippareilla on omat kokoontumis paikkansa. ja hitto vie, onhan sitä hevi-baareja, diskoja, suomi-rock baareja jne jne. nekin baarit mainostaa itseään jonkun elämän tyylin/musiikkimaun edustajina.

Vaan kun seksuaalisia suuntautumisia ei ole kuin käytännössä kahta lajia. Sitä joko ollaan homoja tai ei. Tosin voi myös tykätä molemmista, eli olla bi. Musiikkityylejä ja elämäntapoja sen sijaan on lukemattomat määrät.

Silti en oikein ymmärrä ketjunaloittajan väitettä. Missä tämä tulee ilmi? Ihmisten keskusteluissako? Lähdettä moiselle väitteelle?

Vierailija
Besame Mucho
Gilthanas
YsKös itse
Gilthanas
YsKös itse

Vaan kun seksuaalisia suuntautumisia ei ole kuin käytännössä kahta lajia. Sitä joko ollaan homoja tai ei. Tosin voi myös tykätä molemmista, eli olla bi. Musiikkityylejä ja elämäntapoja sen sijaan on lukemattomat määrät.

Silti en oikein ymmärrä ketjunaloittajan väitettä. Missä tämä tulee ilmi? Ihmisten keskusteluissako? Lähdettä moiselle väitteelle?

Tarvitseeko tuollaisiin helposti havainnoitaviin asioihin lähdettä? Aivan kuin tarvitsisin jonkun lähteen väitteelle, että pallo on pyöreä. Vai oletko kenties jonkin sortin filosofi?

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
YsKös itse

Kyllä ainankin Stadin homobaareihin pääsee kuka vaan. Ja millä sitä voisi estääkään? Kysyttäisiin ovella homopapereita??

Vierailija
YsKös itse

On tullut käytyä monessa homobaarissa/clubissa, kukaan ei ole niihin menoa estänyt. Miksi homojen pitäisi suvaita ihmisiä, jotka ei suvaitse homoja? Onpas täällä taas homotteluja.

Ps.
Ne baarit, clubit, jotka ei ole homopaikkoja, on heterobaareja. Etkös tuota tiedä?

Vierailija

Ehkä tässä on nyt eksytty aiheesta sen verran, että aloittaja ihmetteli homojen tarvetta mainostaa homouttaan. Ainakin minulle homous on pelkkä piirre muiden joukossa ja yhtä olennainen arkielämässä kuten vaikka vasenkätisyys. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, ettei homouden mainostamiseen oikeasti ole mitään syytä. Homobaarit vielä ymmärrän, koska niiden kautta on varmasti helpompi hakea kaltaistaan seuraa (se minkälaista seuraa on varmasti jokaisen oma asia). Olen myös sitä mieltä, että niin kauan kuin homot itse tekevät suuntautumisestaan ison numeron, myös valtaväestön silmissä homous luokitellaan isoksi asiaksi, niin hyvässä kuin pahassakin. Toki varmasti esim. Pride-festivaaleille on ollut aikansa, koska oli tarve tuoda esille seksuaalivähemmistöjä sekä ajaa heidän oikeuksiaan, mutta tuntuu että nyt tuo aika on jo ohi. Tämä on siis vain minun nöyrä mielipiteeni

Uusimmat

Suosituimmat