Rikolliset karkotettiin. Hyvä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä mieltä ihmiset ovat tästä (toki jo pari päivää vanhasta) uutisesta...

http://www.kaleva.fi/plus/juttu658629_page0.htm

...jonka mukaan pari kulttuuriamme rikastuttamaan saapunutta mustaa afrikkalaista karkoitettiin heti, kun he olivat suorittaneet täällä oikeuden heille määräämät tuomionsa? Onko tuo ylipäätään oikein, että ihminen voidaan tuomionsa kärsimisen jälkeen vielä ns. "palauttaa kelvottomana yksilönä takaisin", vai olisiko heidät pitänyt kenties karkoittaa jo heti siinä vaiheessa, kun oikeus heidät syylliseksi tuohon törkeään, iljettävään ja vastenmieliseen rikokseen?

Itselläni se on ihan siinä ja tuossa, etten pistä juhlia pystyyn tämän ilouutisen kuultuani. Minä kun olen, ilmeisesti varsin perusteetta, olettanut jo vuosien ajan siten, että meidän viranomaisiltamme ei löydy rohkeutta tehdä oikeaa ratkaisua ja passittaa näitä ulkomaalaisia (varsin usein taustaltaan joko arabeja tai afrikkalaisia) pois maastamme, jotka eivät selvästikään osaa täällä elää niin, että kunnioittaisivat lakejamme edes niiltä oleellisimmilta osin.

Vahingoniloinen virnistys naamallani odotankin, että missä vaiheessa ensimmäinen blommahatten-tantta rääkäisee paheksuvat kommenttinsa jonkin lehden palstalle, jossa todetaan kyseiset karkoituspäätöksen junailleet viranomaiset (ja samaan syssyyn kai koko virasto) julmiksi rasisteiksi, joilla ei ole sydäntä laisinkaan, kun ovat noin julmasti nousseet sotaan ihanaa multikulttuurista ja valtiojohtoista hyysäämispolitiikkaamme vastaan. Norjassahan tilanne on mennyt jo reilu vuosikymmen sitten täysin absurdiksi, kuin kovimpaan ääneen jotain muslimitaustaisia raiskaajia puolustaneet tahot ovat olleet paikallisia feministejä - vähät kunniamurhista ja suvun miesten voimin suoritetuista törkeistä pahoinpitelyistä, sekä raiskauksista, kunhan vain kukaan ei pääse esittämään (perusteetonta) väitettä, että olisimme kamalia RASISTEJA!

Hei hei pojat, ei tule teitä ikävä! Muistan iltarukouksessani erityisesti sitä henkilöä, joka keksi lätkäistä karkoituksen päälle maahantulokiellon kaikkiin schengen-maihin...

Sivut

Kommentit (97)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
taiteilijatyyppi
(perusteetonta) väitettä, että olisimme kamalia RASISTEJA!

Vaikka olenkin kanssasi samaa mieltä, että vakaviin rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset tulee karkoittaa maasta, on todettava viestisi olevan selkeän rasistinen ja vastenmielinen.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Hyvä pätöshän se oli. Kun ei vielä ole saanut Suomen kansalaisuutta, niin silloin voi vankilatuomion jälkeen karkoittaa nämä rikolliset. Siinä ei pitäisi olla mitään uutta eikä mitään outoa. Tuollaisia karkoituksia tapahtuu myös muissa pohjoismaissa, mutta esim. meillä ei juuri koskaan sanota julkisesti, minkä maalaisia nämä rikolliset on. Siitä vaikenevat useimmiten. Miksi, sitä on vaikea sanoa.

Vierailija
taiteilijatyyppi
Mitä mieltä ihmiset ovat tästä (toki jo pari päivää vanhasta) uutisesta...

http://www.kaleva.fi/plus/juttu658629_page0.htm

...jonka mukaan pari kulttuuriamme rikastuttamaan saapunutta mustaa afrikkalaista karkoitettiin heti, kun he olivat suorittaneet täällä oikeuden heille määräämät tuomionsa? Onko tuo ylipäätään oikein, että ihminen voidaan tuomionsa kärsimisen jälkeen vielä ns. "palauttaa kelvottomana yksilönä takaisin", vai olisiko heidät pitänyt kenties karkoittaa jo heti siinä vaiheessa, kun oikeus heidät syylliseksi tuohon törkeään, iljettävään ja vastenmieliseen rikokseen?

Itselläni se on ihan siinä ja tuossa, etten pistä juhlia pystyyn tämän ilouutisen kuultuani. Minä kun olen, ilmeisesti varsin perusteetta, olettanut jo vuosien ajan siten, että meidän viranomaisiltamme ei löydy rohkeutta tehdä oikeaa ratkaisua ja passittaa näitä ulkomaalaisia (varsin usein taustaltaan joko arabeja tai afrikkalaisia) pois maastamme, jotka eivät selvästikään osaa täällä elää niin, että kunnioittaisivat lakejamme edes niiltä oleellisimmilta osin.

Vahingoniloinen virnistys naamallani odotankin, että missä vaiheessa ensimmäinen blommahatten-tantta rääkäisee paheksuvat kommenttinsa jonkin lehden palstalle, jossa todetaan kyseiset karkoituspäätöksen junailleet viranomaiset (ja samaan syssyyn kai koko virasto) julmiksi rasisteiksi, joilla ei ole sydäntä laisinkaan, kun ovat noin julmasti nousseet sotaan ihanaa multikulttuurista ja valtiojohtoista hyysäämispolitiikkaamme vastaan. Norjassahan tilanne on mennyt jo reilu vuosikymmen sitten täysin absurdiksi, kuin kovimpaan ääneen jotain muslimitaustaisia raiskaajia puolustaneet tahot ovat olleet paikallisia feministejä - vähät kunniamurhista ja suvun miesten voimin suoritetuista törkeistä pahoinpitelyistä, sekä raiskauksista, kunhan vain kukaan ei pääse esittämään (perusteetonta) väitettä, että olisimme kamalia RASISTEJA!

Hei hei pojat, ei tule teitä ikävä! Muistan iltarukouksessani erityisesti sitä henkilöä, joka keksi lätkäistä karkoituksen päälle maahantulokiellon kaikkiin schengen-maihin...

Suomi on joo muutenkin(luonnostaan)niin täynnä juntteja ja muuta rikollista ainesta, että eipähän tuo ainakaan täällä paljoa pakkaa pahenna. Tervetuloa vaan ainakin minun puolestani !

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Tuollaisia karkoituksia tapahtuu myös muissa pohjoismaissa, mutta esim. meillä ei juuri koskaan sanota julkisesti, minkä maalaisia nämä rikolliset on. Siitä vaikenevat useimmiten. Miksi, sitä on vaikea sanoa.

Koska maamme ovat täynnä rasistista pohjasakkaa, jotka yhdistävät jokaisen tapauksen kokonaisen kansanryhmän kaikkiin edustajiin ja aiheuttavat siten valtavasti vahinkoa koko yhteiskunnalle.

Vierailija

Myönnettäköön aluksi, että turvalliseksi tiedetyn kohdemaan ollessa
kyseessä voi törkeitä väkivaltarikoksia tehneen henkilön tapauksessa
tulla kyseeseen maasta poistaminen.

Tämän tapauksen tekee hämmästyttäväksi kohdemaassa vallitseva
sotatila. Käsittämätöntä politiikkaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Darfurin_joukkomurhat

Sudanissa, läntisessä Darfurin maakunnassa on vuodesta 2003 ollut käynnissä aseellinen konflikti, jossa on kuollut arvioiden mukaan jo 180 000–250 000 ihmistä ja kotinsa on joutunut jättämään 2,5 miljoonaa.[1] 200 000 pakolaista on paennut itään, Tšadin puolelle.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
ennakkoluuloton
Myönnettäköön aluksi, että turvalliseksi tiedetyn kohdemaan ollessa
kyseessä voi törkeitä väkivaltarikoksia tehneen henkilön tapauksessa
tulla kyseeseen maasta poistaminen.

Tämän tapauksen tekee hämmästyttäväksi kohdemaassa vallitseva
sotatila. Käsittämätöntä politiikkaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Darfurin_joukkomurhat

Sudanissa, läntisessä Darfurin maakunnassa on vuodesta 2003 ollut käynnissä aseellinen konflikti, jossa on kuollut arvioiden mukaan jo 180 000–250 000 ihmistä ja kotinsa on joutunut jättämään 2,5 miljoonaa.[1] 200 000 pakolaista on paennut itään, Tšadin puolelle.

Tjaa. Kyllä raiskaajien sopii kuolla kotimaansa aseellisessa konfliktissa.

Vierailija
Aweb
Ayla
Tuollaisia karkoituksia tapahtuu myös muissa pohjoismaissa, mutta esim. meillä ei juuri koskaan sanota julkisesti, minkä maalaisia nämä rikolliset on. Siitä vaikenevat useimmiten. Miksi, sitä on vaikea sanoa.

Koska maamme ovat täynnä rasistista pohjasakkaa, jotka yhdistävät jokaisen tapauksen kokonaisen kansanryhmän kaikkiin edustajiin ja aiheuttavat siten valtavasti vahinkoa koko yhteiskunnalle.

Hyvä vastaus. Mutta ei oikein realistinen vastaus. Minä en luule että pohjoismaat olisi täynnä rasisteja. Minusta siinä ei ole mitään erikoista jos karkoitettujen kansalaisuus tuodaan julki lehdissä. Jotkut lehdet sen tekeekin, jotkut ei. Ei siinä mitään rasistista ole. Ei ole rasistista olla pohjoismaalainen eikä myöskään jonkun muunkaan kansalainen. Jotta miksi pimittää tai hävetä omaansa tai muitten kansalaisuutta, koska asia kuitenkin on että on monen maan kansalaisia. Ja sen tietää kaikki.

Yleensä kun lehdissä kirjoitetaan että jotkut on karkoitettu sen ja sen takia, niin silloin jää varaa ihmisille alkaa spekuloida ja syyttömät saatetaan syyllistää, sen sijaan että vain syylliset syyllistettäisiin. Ei kaikki kuvittele että muutkin sen maalaiset olisi rikollisia. Vain extreemit ihmiset ajattelee sillä tavoin. Extreemejä ihmisiä kun on muitakin kuin uskovaisia.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Minä en luule että pohjoismaat olisi täynnä rasisteja.

En minäkään luule, että täynnä, mutta liikaa niitä on, ja äänekästä sakkia ovat, rettelöitsijöitä ja ongelmien aiheuttajia. Niitä ongelmia siinä yritetään ehkäistä, kun rikollisen etnistä taustaa ei mainita ensimmäisessä lauseessa, tai ollenkaan.

Vierailija
Aweb
taiteilijatyyppi

Vaikka olenkin kanssasi samaa mieltä, että vakaviin rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset tulee karkoittaa maasta, on todettava viestisi olevan selkeän rasistinen ja vastenmielinen.

Aivan. Eri asia, jos olisi puhuttu ulkomaalaisista yleensä, mutta kirjoittajan mielestä näytti olevan erinomaisen hyvä että karkotetaan nimen omaa afrikkalaiset ja arabit vaikka esimerkiksi virolaisia ja venäläisiä syyllistyy Suomessa vakaviin rikoksiin ja istuu Suomen vankiloissa.

Vierailija

Kun viimeksi katsoin kartalta, Suomi oli kyllä yhä osa Itä-Eurooppaa, EI Skandinaviaa! Siinä on ISO ERO!

Vierailija
Moses Leone
Aweb
taiteilijatyyppi

Aivan. Eri asia, jos olisi puhuttu ulkomaalaisista yleensä, mutta kirjoittajan mielestä näytti olevan erinomaisen hyvä että karkotetaan nimen omaa afrikkalaiset ja arabit vaikka esimerkiksi virolaisia ja venäläisiä syyllistyy Suomessa vakaviin rikoksiin ja istuu Suomen vankiloissa.

Suomenruottalaiset vois myös karkoittaa Ruotsiin. Ja Ahvenamaalaiset
myös.

Vierailija
Aweb
Ayla

En minäkään luule, että täynnä, mutta liikaa niitä on, ja äänekästä sakkia ovat, rettelöitsijöitä ja ongelmien aiheuttajia. Niitä ongelmia siinä yritetään ehkäistä, kun rikollisen etnistä taustaa ei mainita ensimmäisessä lauseessa, tai ollenkaan.

Minä puolestani luulen että lehdistö pelkää tulevansa kutsutuksi rasistiseksi, jos paljastaa rikollisen kansalaisuuden. Mutta pelkää ainoastaan silloin jos kyseessä on arabi- tai mustat rikolliset. Muista yleensä kertovat kansallisuuden.

Tämä on taas yksi niistä tabu asioista mitä lehdistökin pitää yllä. Minä en pidä siitä että tabuista ei uskalleta kertoa. Mutta onneksi on paikkoja missä tabut on luvallisia aiheita ja siellä saa tietää aina totuuden, mistä lehdistö on vaiennut.

ps.
En kiellä etteikö rasisteja ole, mutta ei heitä kauhean paljon ole. Riippuu näes siitä miten definoi sanan rasisti. Ja se taitaa myös olla niin että olen meidän foorumilla tottunut avoimeen keskusteluun aiheesta kuin aiheesta. Vaikka kyllä siellä pidetään kovaa elämää ulkolaisista ja etenkin arabien ja muslimien vihaaminen siellä on aika kovaa. Mutta en ota kaikkea sinne uhoten kirjoiteltuja juttuja täysin todesta. Huumoria on usein mukana ja itse en ole sen suuremmin kokenut siellä tulleeni syrjityksi syntyperäni takia.

Vierailija
Vapaus-x

Kun viimeksi katsoin kartalta, Suomi oli kyllä yhä osa Itä-Eurooppaa, EI Skandinaviaa! Siinä on ISO ERO!

Viisastelija. Suomi on yhtä korkealla pohjoisessa kuin Ruotsikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat