Anteeksi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän sanominen(tai siis kirjoittaminen)ei ole minulle helppoa, mutta anteeksi !

Uutisista on vain tullut niin paljon asioita niin nopeasti, että en ole kunnolla kyennyt käsittelemään tai jäsentelemään niitä, varsinkin kun iso osa uutsisista tuntuu suoraan sanoen olevan ristiriidassa toinen toistensa kanssa!

Olen yrittänyt etsiä niistä jotain "tieteellista" mutta ei niissä suoraan sanoen ole ollut. Oikeastaan samoja uutisia on mielestäni viimeisen parinkymmenen vuoden ajan vain kierrätetty niin paljon, että on saatu luotua illuusio, että jotain "suurta" muka olisi tapahtumassa(Teknokupla ja jenkkien Lähi-Idän politiikka lienevät tästä malliesimerkkejä, taikka sitten uutiset Aasian talouskasvusta)

Minulla...on ollut vaikeuksia sisältää ja jäsentää kaikkea näkemääni ja kuulemaani, ja olen todella pahoillani, että sen takia olen kirjaimellisesti TERRORISOINUT tätä(kin) palstaa usealla eri nimimerkillä. Tämä ei ole minulle kovin hellpoa myöntää. Taisin aiemmalla nimerkilläni luvata, että en enää avaisi Lähi-Idän tapahtumista uutta ketjua, ja olen pahoillani, kun vähän aikaa sitten petin tuon lupauksen !

Minä...innostun hieman liikaa Tuo Iraqin sota on siitä aika hyvä malliesimerkki. Sehän on nyt siinä tilanteessa, että siellä kuolee vähintään 100-ihmistä viikossa, olkoot niin jenkkejä kuin Iraqilaisiakin! Sehän suoraan sanoen on VERILÖYLY, eikä siinä enää ole mitään "uutista"
Amerikkahan ei enää edes ole "supervalta" joten tavallaan tämä kuolleen hevosen potkiminen on minunkin osaltani ollut aika suurta ajanhaaskausta, ja olen kyllä siitä erittäin pahoillani teille kaikille !

Tämän kirjoittainen ei TODELLAKAAN ole minulle helppoa, mutta koin, että minun silti täytyi tehdä se. Olen syvästi pahoillani, kun olen terrorisoinnut tätä(kin) palstaa usealla eri nimimerkillä. Ehkä...pitäisi ottaa uutiset vähemmän vakavasti

Kommentit (6)

Vierailija
Vapaus-x
Tämän kirjoittainen ei TODELLAKAAN ole minulle helppoa, mutta koin, että minun silti täytyi tehdä se. Olen syvästi pahoillani, kun olen terrorisoinnut tätä(kin) palstaa usealla eri nimimerkillä. Ehkä...pitäisi ottaa uutiset vähemmän vakavasti

Olenkin tehnyt omia huomioita kirjoittajasta. Todellinen multinikki. Kirjoitusasu, sananvalinnat, näkemys jne. paljastavat kyllä. Kait ao. taas kirjoittaa uudella nikillä, tai kaivelee niitä aikaisempia käyttöön. En siis ymmärrä tuollaista. Miksi ei voi olla oma itsensa, ja yhdellä nikillä?

Vierailija
Vapaus-x
Tämän sanominen(tai siis kirjoittaminen)ei ole minulle helppoa, mutta anteeksi !

Kaheli.

Vierailija

Vapaus-x

Hyvin sinut on tunnistanut. Pelkkä linkki, tai linkki ja muutama sana ja vihaisia smiley perään. Noista sinut tunnistaa.

Joku on kirjoittanut "vapaalle puolelle" avauksen moninikkisyydestä. Käy lukemassa.

Vierailija
Ayla
Vapaus-x Hyvin sinut on tunnistanut. Pelkkä linkki, tai linkki ja muutama sana ja vihaisia smiley perään. Noista sinut tunnistaa. Joku on kirjoittanut "vapaalle puolelle" avauksen moninikkisyydestä. Käy lukemassa.

Jos olisit vapaa nainen, niin voisin alkaa viekotella sua esim. tänne http://www.lomajukola.net
Mutta kun et ole, alistun. Kuten iso uroskoiranikin, nartun tahtoon. Ollaan vaan leppoisasti

Uusimmat

Suosituimmat