Usean tunnuksen omaavilla Dissosiatiivinen identiteetti?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajatelin huvikseni katsoa kuinka moni viitsii vastata.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiati ... 4iri%C3%B6
"Dissosiatiivinen identiteettihäiriö eli sivupersoonahäiriö on erittäin harvinainen mielenterveyden häiriö."

Välillä keskusteluissa ilmenee epäilyjä, että yksi henkilö kommentoi (ja häiriköi) monella eri nimimerkillä.
Jos näitä henkilöitä on, niin onko heillä yllä mainittu sairaus.

Kommentit (2)

Vierailija

Minä vastaan aikani kuluksi.
Moninikkisyys ei tarvitse olla mikään sairaus. Foorumeilla, missä moninikkisyys on luvallista, taitaa se olla aika tavallista että moninikkisiä esiintyy aika paljon. Sehän on suuri houkutus monelle alkaa kirjoitella monella nikillä. Jos ei esim. kehtaa puhua kaikkea samalla nikillä, niin se toinen nikki puhuu sitten niistä hieman epämukavimmista asioista.

Minua otti heti alusta lähtien hieman "päähän" nämä moninikit. Nyt en ole huomaavinaakan monikikkisyyttä. Enkä myöskään trolleja suuremmin. Ja vakio kirjoittajien trollatessa ja huutaessa, en lue heidän kirjoituksiaan yleensä pitkään aikaan sitten. Joskus kuitenkin karjaisen jotain trollailuista.

Noo, jokainen toimii tyylillään.

Minuakin on kerran syyttetty moninikkisyydestä. Nimimerkki Ayla on kylläkin ainoa nikki mitä tällä foorumilla koskaan olen käyttänyt.

Toisaalta se ei ole mikän ihme jos syyttää muita moninikkisyydestä, olen itsekkin kerran tehnyt sitä. Kirjoittajia on hauska analysoida ja verrata joskus toisiinsa. Silloin on helppoa tehdä myös virheitä analysoidessaan.

Ja lopuksi vielä että kun kerran palstalla ei moninikkisyyttä ole kielletty, tai estetty, niin silloin moninikkisyys on luvallista, tykättiin siitä sitten tai ei. Moninikkisyyden lupa aiheuttaa sen että ketään ei voi oikein tosissaan ottaa, sanoi se toinen mitä sanoo.

Olen tottunut hyvin moderoituun foorumiin, jotta minulta kesti kauan aikaa, ennen kuin totuin tämän foorumin kaaottiseen virtuaaliseen elämään.

*Huhhuh*, mikä litania.

Uusimmat

Suosituimmat