Mitä et tekisi mistään hinnasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä en mistään hinnasta jakelisi Raamattuja Teheranin torilla juutalaishattu päässä!

(Keksi lisää)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kirjoittelisi typeriä keskustelunavauksia. Typeriä kommentteja kyseisiin avauksiin sen sijaan voin tehdä vaikka ilmaiseksi.

Vierailija

Minä en mistään hinnasta haluaisi olla presidentti Tarja Halosen viransijaisena bikinit päällä Vladimir Putinin johtaman Venäjän duuman täysistunnossa vaatimassa Karjalan palauttamista takaisin Suomelle!

Vierailija

Mun kaveri kerto et se pierasee peiton alla ja heittaa peiton vaimosa paan yli eika paasta sita pois. Ma en kylla tekis ihan pikkurahasta.

Vierailija

Tuli tuosta Maukan jutusta mieleen ”rodeoseksi”. En mistään hinnasta halua kokeilla sitä. Ohjekirja neuvoo näin:

”Oletko kyllästynyt seksielämääsi? Haluatko virkistävää vaihtelua? Kokeile rodeoseksiä:
Ota kultasi takaapäin. Ala kesken aktin huohottaa hänen parhaan ystävättärensä etunimeä, ja sitten vain ottamaan yöpöydällä seisovan herätyskellon sekuntiviisarista aikaa kuinka kauan pysyt selässä!”

Vierailija

Kyllä kaikelle aina hintansa löytyy

Okei... Jos nyt oikein tosissaan ollaan, niin en tappaisi ketään sukulaista/tuttua (enkä myöskään itseäni, koska silloin ei pääsisi nauttimaan ansaitsemastaan rahasta).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat