Mitä et tekisi mistään hinnasta?
Mitä et tekisi mistään hinnasta?
klo 17:47 | 22.5.2007
Minä en mistään hinnasta jakelisi Raamattuja Teheranin torilla juutalaishattu päässä!
(Keksi lisää)
Minä en mistään hinnasta jakelisi Raamattuja Teheranin torilla juutalaishattu päässä!
(Keksi lisää)
Ladataan...
Saat paketin viikon tiedeuutisia joka perjantai.
Sivut
Kirjoittelisi typeriä keskustelunavauksia. Typeriä kommentteja kyseisiin avauksiin sen sijaan voin tehdä vaikka ilmaiseksi.
-hyppäisi verisenä haita vilisevään mereen....
-ilmaantuisi avatarin hahmossa rosvoille....
olisi rehtori ja kiusaisin oppilaita http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705226140898_uu.shtml
on muuten aika ku*ipää rehtori....
Olisin rehtori ja en pitäisi oppilaitani kurissa ja nuhteessa.
Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha
Myisi purkkaa Singaporessa (-> vankila).
Salakuljettaisi huumeita Indonesiassa (-> kuolemanrangaistus).
Minä en mistään hinnasta haluaisi olla presidentti Tarja Halosen viransijaisena bikinit päällä Vladimir Putinin johtaman Venäjän duuman täysistunnossa vaatimassa Karjalan palauttamista takaisin Suomelle!
En tappaisi itseäni
Mun kaveri kerto et se pierasee peiton alla ja heittaa peiton vaimosa paan yli eika paasta sita pois. Ma en kylla tekis ihan pikkurahasta.
Tuli tuosta Maukan jutusta mieleen ”rodeoseksi”. En mistään hinnasta halua kokeilla sitä. Ohjekirja neuvoo näin:
”Oletko kyllästynyt seksielämääsi? Haluatko virkistävää vaihtelua? Kokeile rodeoseksiä:
Ota kultasi takaapäin. Ala kesken aktin huohottaa hänen parhaan ystävättärensä etunimeä, ja sitten vain ottamaan yöpöydällä seisovan herätyskellon sekuntiviisarista aikaa kuinka kauan pysyt selässä!”
Menisi miehen kanssa sänkyyn...
En kokeilisi hypätä 3-kerroksisen talon katolta yrittäen osua takapihalla olevalle trampoliinille..
hyppäisi telineiltä tyhjään uima-altaaseen. Tosin muutama tyyppi epäili vuosia sitten minun joskus tehneen...
Kyllä kaikelle aina hintansa löytyy
Okei... Jos nyt oikein tosissaan ollaan, niin en tappaisi ketään sukulaista/tuttua (enkä myöskään itseäni, koska silloin ei pääsisi nauttimaan ansaitsemastaan rahasta).
En halaisi kokoomuslaista.
En tekis mitää mitä en haluu
Silikoni tissejä en ottais.
Tekisi rakkailleni tahallani pahaa.
Toinen asia, jota en tekisi mistään hinnasta, olisi olla pyytämättä Armitagea vaihtamaan raivostuttavaa avatartaan
Myisi enää sieluani...
Leikkisi hengetöntä , elävää kuollutta...
Kuvittelisi tietäväni jotain... tai ainakaan paljon...
Vihaisi itseäni...
Puhkaisisi yhtä silmää... kahdesta sovitaan hinta...
Ylistäisi egoani...
T:egoless means more.... natural born killer say: i love to hate....
En niinkään arvosta/himoitse rahaa.. Tietysti vähä tarvii olla kun maailma on niin rakennettu.. Mut en tekis mitään epämiellyttävän tuntuista..
Per se
Sivut