Jakopään tiiviste

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä on jakopään tiiviste, mihin sitä käytetään ja mikä on se tehtävä?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija
markent
Mikä on jakopään tiiviste, mihin sitä käytetään ja mikä on se tehtävä?

Se on tiiviste jakopäässä, käytetään jakopään tiivistämiseen ja tehtävä on pitää jakopää tiiviinä.

Vierailija

Jakopään tiivisteen tarkoitus on nähdäkseni hygieeninen. Niitä voi ostaa esim. edullisina Pirkka-tuotteina.

Jakopään tiivistettä ei sovi sekoittaa ynnä-, kerto- tai miinuspään tiivisteisiin.

Vierailija

Ertsu kirjoitti:
"Tämä on ilmeisesti joku vitsi, jota en ymmärtänyt..."

Ei ole vitsi tai on.
Nykyinen miesvainajani puhui jakopään tiivisteestä usein.
Luulin, että se on hänen niitä seksijuttuja, mutta kun hän alkoi puhumaan , että jakopää pitää avata ja tarkastaa pitääkö sen tiiviste, niin olin ihmeissäni.
Koskaan ei tullut kysyttyä mitä hän todella tarkoitti tuolla höpinällään.
Siksi tämä kysymys.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
markent
Ertsu kirjoitti:
"Tämä on ilmeisesti joku vitsi, jota en ymmärtänyt..."

Ei ole vitsi tai on.
Nykyinen miesvainajani puhui jakopään tiivisteestä usein.
Luulin, että se on hänen niitä seksijuttuja, mutta kun hän alkoi puhumaan , että jakopää pitää avata ja tarkastaa pitääkö sen tiiviste, niin olin ihmeissäni.
Koskaan ei tullut kysyttyä mitä hän todella tarkoitti tuolla höpinällään.
Siksi tämä kysymys.

No, kumpaakos kopeloi tuon lausumansa jälkeen, sinua vai autoa?

Olisi aika oleellinen tieto tässä kohtaa, sillä autossa on jakopään tiiviste ja naisellakin on "jakopään tiiviste" (kuulemma).

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

DedMoroz
"No, kumpaakos kopeloi tuon lausumansa jälkeen, sinua vai autoa?
Olisi aika oleellinen tieto tässä kohtaa, sillä autossa on jakopään tiiviste ja naisellakin on "jakopään tiiviste" (kuulemma)."

Molempia, eikä välillä aina pessyt käsiäänkään.
Silloin kun hän alkoi höpisemään jakopään tiivisteen vaihtamisesta, silloin minä veidin ylleni vanhat Suomi -farkut. Meinaan suojavaatteeksi.

Siis alapään jako-osan tiiviste on autossa.
Niinkö Ded?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
markent
Molempia, eikä välillä aina pessyt käsiäänkään.
Silloin kun hän alkoi höpisemään jakopään tiivisteen vaihtamisesta, silloin minä veidin ylleni vanhat Suomi -farkut. Meinaan suojavaatteeksi.

Siis alapään jako-osan tiiviste on autossa.
Niinkö Ded?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Jako ja jako.

Tein peruskuntoarviota talossa, jossa asuu kuuluisuus (naispuolinen henkilö). Otin valokuvan jakorasiasta, jossa oli liitoksia rasian ulkopuolella. Siis laiton asennus, josta velvollisuus kutsui ottamaan kuvan.

Eli minulla on tuon julkkiksen jakorasiasta valokuva. Olen miettinut, millainen soppa tulisi, kun julkaisisin sen. En uskaltanut liittää raporttiin, kun se olisi voinut siitäkin levitä jonnekin.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Mörökölli:
"Ei uskoisi, että tällä tasolla liikutaan Tiede lehden foorumilla.
Nämä jutut sopisivat Suomi24:n palstoille."

Anteeksi nyt kovasti.
Minusta avaus oli kovastikkin tieteellinen ja läpäisee aihevalinnallaan tiukimmankin sensuurikontrollin.
Vastaukset ovat olleet osaksi hyvin epätieteellisiä ja niiltä osin pyydän teiltä vastaajilta vastauksissa pidättäytymään enemmän tieteellisissä asbekteissa. Kiitos!
Ett'ä anteeksi vaan!

Vierailija

Minusta aiheen kaikki vastaukset ovat olleet asiallisia. Onhan tärkeä selvittää ja poissulkea väärät assosiaatiot jakopää-sanan ympäriltä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
Mörökölli
Ei uskoisi, että tällä tasolla liikutaan Tiede lehden foorumilla.
Nämä jutut sopisivat Suomi24:n palstoille.

Oletko siirtymässä tänne sieltä?

Sitäpaitsi tuo minun jakorasiajuttu on totta joka sana. Haluatko nähdä kuvan?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat